Ga nooit geloven in je eigen mythe...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Ga nooit geloven in je eigen mythe...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-02 10:58

STodn gistermiddag in een grote rij bij de KOnmar (fout he) en daar stond ook een schapje met magazines. Wat las ik daar; BEstaat er werkelijk een IDOLS magazine?!?! Koe Jeetje, moet dat ook nog 4 euro 95 kosten...!...Dus, ik was nieuwsgierig en pakte het op om even door te bladeren. ERg populair gebracht blaadje voor de allerjeugdigsten onder ons, ik kon het moeiteloos weer dichtslaan ( Knipoog ), maar niet voordat ik de kop bovenaan het artikel van voorzitter Henk-Jan had gelezen:

Ga nooit in je eigen mythe geloven...

Ik vond dat toch wel hele wijze woorden...
Bij nader inzien heb ik ook wel eens de neiging om in mijn eigen mythe te gaan geloven...zo kan er dus eigenlijk niemand een paard zo goed beleren als ik (de mythe dat niemand zo goed kan rijden, heb ik helaas al moeten laten varen Haha! ), en om heel eerlijk te zijn, het is dat ze me niet makkelijk herkennen omdat ik in het hoge noorden zit, maar eigenlijk zou ik praktisch elk jaar kunnen worden uitgeroepen tot ONderneemster Van Het Jaar....

Yeah right.....
Soms verblind je jezelf echt met je eigen droomwereld...

Maar eh....geloof jij ook wel eens in je eigen mythe?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 11:51

Dees schreef:
Yeah right.....
Soms verblind je jezelf echt met je eigen droomwereld...

Een waar woord, ik denk dat er genoeg mensen zijn die in hun eigen droomwereld geloven. Er is ook nog zoiets als realiteit helaas en dat botst wel eens met de mythe. Het hangt er denk ik een beetje van af hoe erg je je laat verblinden door je eigen fantasie of het problemen oplevert uiteindelijk. Ieder zijn eigen natuurlijk, maar je kunt ook overdrijven in waar je in gelooft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 11:51

Wijze woorden maar het is echter wel een feit dat er niemand zo Goulash kan maken als ik Haha!
Een echte mythologische keukenprinses

Tja en met de paarden, elke keer als ik denk dat we dit jaar HET veulen hebben gefokt denkt het KWPN daar net weer anders over
Feit blijft wel dat we altijd met een 1e premie naar huis gaan.

Over m´n rijden heb ik verder geen illusie´s, ik kan me redden en zit m´n paarden niet in de weg, krijg ze zelfs wel lekker aan het lopen maar ben zeker geen Anky, Jos of IJsbrand.