om maar van start te gaan...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

om maar van start te gaan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-02 12:38

Wat vinden jullie nou van de hobbie "paarden" Ik vind ze groot, eng en onbehouwe, Ik heb er ooit eens een keer opgezeten en ik vind mijn 900 cc veiliger....


Katja
Blogger

Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 13:53

Rare hobby daarom heb ik er maar mijn werk van gemaakt. Maar hoe is het om met een paardenpersoon te leven?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-02 21:37

ik vind het trouwens geen rare hobby, het is in mijn ogen een mooie sport c.q. hobby waarin een hele hoop tijd kan gaan zitten. Het is voor mij dan ook prima te leven met een zgn. "paardenpersoon". Ik bedoel er mee te zeggen dat ik het fijn vind dat mijn partner ook een eigen hobby heeft. Zodat ik ook mijn eigen hobby in dit geval motoren kan uitoefenen. Bij het woord paardenpersoon denk ik wel gauw aan iemand die alleen maar aan paarden kan denken. Zo erg is het bij ons gelukkig nog niet.
Men zegt wel eens dat als je zo gek bent op een beest dat je er zelf op gaat lijken (qua uiterlijk). Het valt me op dat dat bij echte paardenpersonen ook zo is. Daaraan kan ik zien dat mijn partner niet een echte paardenpersoon is.

Katja
Blogger

Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 16:02

Ik snap wat voor mensen je bedoeld. Ze weten absoluut niet wat er op de wereld gaande is. Tenzij het natuurlijk met paarden te maken heeft. Hoor ik gelukkig ook niet bij, hoop ik.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 16:04

Eh Gijsenkim, is dit nu Gijs of is dit nu Kim?

Misschien handig als DAH zich apart aanmeld, dan weten we tenminste wie hier berichtjes plaatst.

Je suis Charlie.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 13:34

Idd, sluit me bij Cassidy aan. Het is niet eens toegestaan om met 2 mensen op 1 account te zitten Haha!
Maak anders ook een kimengijs aan Tong uitsteken

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-02 18:52

in deze toppic ging het om meningen van de partners van paardenmensen in dit geval Gijs. inderdaad verwarrend maar don't worry
van mij geen last meer dus voortaan alleen maar Kim


Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 10:02

gijsenkim schreef:
Wat vinden jullie nou van de hobbie "paarden" Ik vind ze groot, eng en onbehouwe, Ik heb er ooit eens een keer opgezeten en ik vind mijn 900 cc veiliger....

Ja, ik herken dat wel Gijs. Mijn hobby is het ook niet echt, ze zijn inderdaad nogal groot, zelfs het paardje van mijn huisgenote die blijkbaar klein is in vergelijking met haar stalgenoten. Ik ga haar (huisgenote, niet het paardje) wel eens ophalen op de stal en aai dan wel eens een paar paarden over hun snoet, maar ben als de dood dat ze mijn hele hand eraf bijten. Bloos En als ik achter een paard langsloop doe ik dat ook altijd op gepaste afstand.

Ik ben nu een keer of twee bij een dressuurwedstrijd van een vriendin geweest en eerlijk gezegd snap ik er nog weinig van. Ik zie iemand rondrijden in de bak en dan hoor ik later dat het wel of niet goed ging, maar zien waar het goed of slecht ging doe ik dus niet.

Ik vind het geen rare hobby overigens en vind het eigenlijk ook altijd wel grappig als een van die meiden wat over haar paard verteld. Wat ik leukste vind is hoe die meiden stralen als ze het er over hebben. Ik snap er verder weinig van en knik maar ja zo af en toe, maar ik moet altijd erg grijnzen als mijn huisgenote verteld hoe haar paard denkt en welk gezicht ze daar dan bij trekt. Haha!

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fientj, IASCrawler, Koekie_186, komone, Lanoca, loveslimpie, Mo_86, Muronia, nimbletje, Poety, Punz, Roosch, Snippergroen, x_spekkie_x en 42 bezoekers