eindelijk :) aan de teugel - langer :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

eindelijk :) aan de teugel - langer :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-02 23:10

*kijkt super trots!* Haha! Haha! Haha!
IK heb lex ( manege pony van 5 jaar )
afgelopen les WEER aan de teugel gereden, weer kleine stukjes, maar daar ben ik al super tevreden mee, hij blijft steeds langer aan de teugel, en ik ben echt super trots op mezelf.
Tot nu toe ben ik de enige die hem aan de teugel rijd.. Haha!
misshcien klinkt dit wat eigendunkerig..., maarja dat meot jezelf weten Knipoog
Mijn instructrice zei tegen de eigenaresse van de manege: Het lijkt wel of lex spontaan aan de teugel gaat lopen bij lara Tong uitsteken

Ik ben zo trots op mezelf..misschien dat jullie het overdreven vinden, maarjah..

sorry moest ik echt even kwijt Party!! Party!!

groetjes ( van een blije) lara!





Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 23:34

haha! Ja, dat ken ik... Als je op stal ffies op een andere pony of ander paard moet rijden, omdat er nix mee te beginnen is. Echt de hele stal krijgt dat beest dan niet aan de teugel, en dan ga ik erop... TADA... Koppie naar beneden. Dan loopt de hele stal chagerijnig tegen mij toen doen. Haha, daar heb ik dan echt lol in. Dat is natuurlijk niej altijd zo, maar meestal wel. Zo heel vaak rijd ik nou ook weer niet op een andere pony omdat NIEMAND hem naar beneden krijgt, maar als ik een andere pony rjd, probeer ik hem wel te laten werken. E als het dan lukt, ben je blij, klopt!

Wel lolloig als je instructrice zoiets zegt! Dan zou ik helemaal trots zijn!



Elise

Check mijn CU2 en laat een bericht achter!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Frieke84, josien_m_, Loretta, Mark0919 en 35 bezoekers