Blond blond blond

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-01 10:27

Gisteren was ik dus helemaal in de war. We hebben op onze manege kasten met een slot. Dus had ik heel slim mijn sleutels in de kast gelegd en de kast op slot gedaan. Gelukkig had er iemand op de manege ook nog een sleutel van ons kastje. Dus die had mijn kast open gemaakt en was alweer halverwege het weiland en ja hoor ik laat de sleutels weer in de kast liggen en doe de kast op slot. Zelfs een ezel. Gisteren had ik mijn flatje opgeruimd, nieuwe parfum gekocht en oude weggegooid. Vanochtend wilde ik parfum opspuiten had ik de nieuwe weggegooid. Dus ik vanochtend in de vuilcontainer naar onze vuilniszak zoeken Misselijk . Maar wel gevonden en gelukkig zat er niet vieze vuilnis bij mijn parfum. Wat een oen he. *LOL*


R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 10:28

haha slim hoor!
Niet nog een keer doen he! Tong uitsteken

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 10:32

Hihi, mutsje... Kan bij onze kast gelukkig niet, die moet je met de sleutel op slot doen. Dus ik kan 'm er nooit in laten liggen. Tenzij Prisca en ik tegelijk op de manege zijn en de een de kast op slot doet terwijl de sleutels van de ander er nog in liggen...

Mijn voordeur daarentegen kan wel op slot zonder sleutel. En aangezien ik alleen woon, moet ik toch binnenkort maar gaan zorgen dat iemand anders in de buurt een reservesleutel krijgt. Ik ken mezelf namelijk... Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 10:49

uhm ja dat is inderdaad niet heel erg taktvol *LOL*
Ik heb gister mn ijsje in de prullenbak gegooid... midde in de koffiedrap. Ook al zo lekker snugger Clown

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 10:52

Handig he, hihihihi

Ik had vandaag ook zoiets, ga ik een nieuwe stofzuiger kopen....met mijn pin (doe ik niet zo vaak, dus het nummer is altijd weer een drama Boos! ) druk ik de pin in is het FOUT nou dus nog een keertje gedaan....weer FOUT, toen begon ik al lichterlijk te zweten Verward , ik denk bel ik mijn vriend ff om het nummer te vragen.......krijg ik heel iemand anders aan de telefoon........FOUT nummer......HELP.
Kom ik tot de ontdekking dat het nummer van de pas wel goed was maar dat ik het VERKEERDE PASJE aan het gebruiken was!!!!
Ik ben ook BLOND hahahaaha

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 09:24

Dit topic is ook al heel erg oud!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 09:25

Dit is een topic van drie jaar oud, vandaar een slotje.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ChelseaAyLee en 112 bezoekers