Mijn eerste les op Mabel vanmorgen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Mijn eerste les op Mabel vanmorgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-02 16:40

Tegen half 12 kwam mijn instructrice het was behoorlijk koud en mabel had nog niet buiten gelopen dus heb ik haar voor de zekerheid eerst even gelongeerd.
We zijn begonnen bij de basis: voorwaarts rijden!dat vind mabel heel moeilijk maar met zweepje en consequent reageren liep ze al veel beter.
Voor mijn gevoel liep ze veel te hard maar met 1 kneepje in de buiten teugel kwam dat koppie naar beneden en ging het heerlijk Tong uitsteken
Na een uur heb ik haar uitgestapt en heb nog een rondje om buiten gereden ze was nog niet helemaal droog maar wel heel moe dus kon ik mooi voor de eerste keer met haar naar buiten Knipoog het ging heel goed ben erg trots op haar en op mezelf natuurlijk *LOL* morgen zal ik de spierpijn wel voelen...
Nu staat ze lekker op stal en ik zit lekker bij de kachel achter mijn pctje even op temperatuur komen.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 18:47

Hee wat leuk dat het zo goed is gegaan. Lekker zeg. veel plezier met de spierpijn morgen Haha!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 18:50

Gelukkig dat het goed ging, goede motivatie om door te gaan!

Succes ermee verder!

:evaw:

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 00:20

echt leuk dat je zo postitief bent!
ga zo door!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 01:14

Heej gaaf voor je hoor! Ik moet nog steeds een keer komen kijken maar de tijd he?? Boos! Frusty Maar volhouden hoor enne die spierpijn gaat snel weer over!

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 14:46

Hihi, jij mag misschien spierpijn hebben. Mabeltje niet hoor. Ze was net heel braaf. Lekker met haar neusje in het zand gelopen. Wat is het ook een scheetje he? Ik heb maar rustig aan gedaan ik wist niet hoe moe ze gisteren was. Ben nu blij dat ik dat gedaan heb. Na zo hard werken is het wel fijn een dagje rustig aan te kunnen doen.

Groetjes Masja

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 21:22

hihi, super hoor!! Ik kom nu echt helemaal snel kijken!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 10:27

Iedereen is welkom!

Tussen kerst en oud en nieuw gaan ze lampen plaatsen dus dan ben ik helemaal dik tevree kan ik zo vaak rijden als ik wil Tong uitsteken mits de bak niet bevroren is dat is ons volgende probleem

Thanx nog masja!dat je mabel wilde verzorgen !

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 17:48

Diana_Mabel schreef:
Iedereen is welkom!

Tussen kerst en oud en nieuw gaan ze lampen plaatsen dus dan ben ik helemaal dik tevree kan ik zo vaak rijden als ik wil Tong uitsteken mits de bak niet bevroren is dat is ons volgende probleem

Thanx nog masja!dat je mabel wilde verzorgen !


Graag gedaan!!

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie