Mini-boktmeeting met Marije (en Des en Tinka)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Mini-boktmeeting met Marije (en Des en Tinka)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-02 17:51

Vandaag zou het dan eindelijk gebeuren: een rit samen met marije! Ze rijdt als sinds de zomer op Tinka, die op 3 kwartier rijden van mij staat, maar het kwam er telkens niet van.
Nou , ik moet zeggen, dat we echte durfals waren, want het was knap koud! Koe
'k Heb er 3 kwartier over gereden, en ik heb me een paar keer afgevraagd wat ik toch op dat paard deed in die kou. Maar toen ik de oprit bij Tinka opreed, en Marije me al snel begroette, wist ik het weer: dit wordt gezellig!
Ze was nog niet helemaal klaar met opzadelen (de eigenaresse van Tinka had haar aan de klets gehouden Clown )
Toen ze dan toch op Tinka zat, konden we op pad. Eerst maar richting baggelhuizer plas. Daar hebben de beide paardjes nog even natte voetjes gehaald (Des moest natuurlijk eerst drinken, wat denk je, dat krijgt ze op stal niet, da's veel te duur Knipoog )
Via de grote bult richting cross-baan. Daar hebben we nog een lange draf gemaakt. Via een smal paadje naar de Vliegvisvijver (loopt een ruiterpad omheen). Daarna bedacht Marije dat ze me wel een stukje naar huis kon brengen, anders werd het weer zo'n korte rit voor haar (dit rondje reed zij vaker en was dan in een uurtje weer thuis, da's natuurlijk niet eerlijk, dat uurtje heb ik er al over gedaan om bij haar te komen Schijnheilig )
'k heb haar verschillende paadjes laten zien, en ik hoop dat zij ook weer veilig thuis is gekomen.... Tinka baalde er al stevig van dat ze nog niet naar stal ging , dus ik neem aan dat ze de stal wel weer heeft kunnen vinden.
Normaal kon ik onderweg haast nooit andere ruiters tegen, nu zijn we 3!!! tegen gekomen. Allemaal even goed ingepakt Koe .

'k Was anders nog knap koud toen ik op stal terug kwam, en bovendien stapte ik nog met mijn klomp in een grote plas: kletspoot ).

Toen ik op fiets naar huis was, belde mijnschoonmoeder op, waar ik nou wel niet uithing, ze probeerde me al de hele middag te bellen (ja hallo, bel dan mijn mobo!?) Maarre, ze mag blijven hoor, ze heeft namelijk net een hele bak vol snert gebracht waarvan ik nu dus zit te genieten!

Strakkies onder de douche, en dan ga ik vanavond uit eten, njammie! Vingers aflikken Vingers aflikken

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 17:53


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-02 17:56

'k heb hem net gelezen... Maarre, jij hebt niet zo'n schoonmoeder die lekkere snert langsbrengt?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 17:56

Ja hoor Tinka wist feilloos de weg naar stal Halwerwege dat pad waar ik jou 'achterliet' keek Tinka ineens achterom en besefte toen pas dat Des er niet meer was. "uhuhuh" zei ze *LOL* En vanaf toen had ze flink de sokken erin. In nog geen kwartiertje waren we na een stuk draven en galopperen weer op stal. Dus ze kan wel tempo maken Knipoog
Ik heb een vriendje die nu cup-a-soup voor me maakt, ook erg lekker Vork

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-02 18:00

Da's handig, mijn mannetje is nog aan het werk, en verwacht denk ik dat ik straks een bakkie snert voor hem warmheb.
Dus Tinka was blij dat ze van ons verlost was? Nou aardig hoor. Des heeft haar niet eens in de billen gebeten of naar haar getrapt. nee, des was echt voorbeeldig vandaag (behalve haar tempo).
Ik had ook sneeuw/hagel spul. Maar Des was niet zo heel wit. Ik was al snel in de beschutiing van de bessentuin...