het is uit & kleine update

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

het is uit & kleine update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-02 19:05

nou, na drie weken dus heeft Karla het al uitgemaakt, eindelijk Schijnheilig en ik ben HELEMAAL niet verdrietig, ben juist zelfs een beetje blij Haha! maar zo is het dus gegaan, een paar dagen geleden kreeg ik van Sarah (me broer's vriendin) te horen dat Karla het zou uitmaken, en ik geloofde het niet omdat Karla nog normaal deed, dus ik hed besloten om maar te wachten. Nu vandaag kwam Sarah van: "Karla gaat het tijdens pauze met je uitmaken, dus ik stel voor dat je het NU uitmaakt". Ik dacht van "OK, ik zal wel zien" dus toen stond ik daar bij Karla's kluisje en zij draaide om (dit is allemaal nog veer het lesuur voor de pauze). Dus toen Sarah en me broer weg waren, zei Karla van "Ik wil het uitmaken". Ik wist het dus al dus ik zei van "OK, maar ik wist het al" toen zei ze van "ja, ik heb gehoord dat Sarah het je heeft verteld, en ik ben boos op haar ervoor" dus ik vroeg toen van, waarom? toen heeft ze niet zo'n duidelijk antwoord gegeven dus ik heb maar van OK gezegd, en toen zei ik "ga nu maar Sarah in elkaar slaan en ik zi je na school wel" Schijnheilig toen zei ze van OK en ging Haha!

In deze tijd heb ik geen enkele seconde de glimlach Lachen van me gezicht af gehaald Haha! en nu ben ik helemaal niet verdrietig eigenlijk, ik zie het gewoon op deze manier, nu ben ik vrij, hoef ik geen zorgen te maken dat ze boos op me wordt Haha! EN ik hoef me geld niet uit te geven aan een kerst kado *LOL* Schijnheilig maar ja, er zijn genoeg meiden op de wereld, en ik ken een heleboel ervan dus ik zie in me latere leven nog wel Haha!

Carlos

PS: ik had een perfecte pauze na dat ze het heeft uitgemaakt, zelfs misschien ietjes beter toen voor vandaag Haha!
Laatst bijgewerkt door stitch op 06-12-02 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 19:07

?? euh what happened? dacht dat het net lekker ging? In het begin ging het super? Hoe kan dat nou weer?

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 19:09

Ach je heb toch mij nog Tong uitsteken Maar je gaat er gaat mee om hoor, maar geloof niet dat het je niets uitmaakt, leuk is anders toch?

Maarja nu kan je genieten van je vrijheid Haha!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-02 19:11

ja Roy dat was in het begin, weet ook niet wat er gebeurt is Verward maar ja, waarschijnlijk gewoon een lange PMS Haha! en lydia, ja ik heb jouw nog steeds, maar wacht maar tot dat je een vriend heb Tong uitsteken maar ja, het maakt me echt nix uit, nou misschien een heel klein beetje, want nu heb ik niemand die elke dag als het koud is me handen weer warm te maken Haha!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 19:32

*verbaasd* Nou ja, als jij maar gelukkig bent, toch?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 19:40

goed van je dat je het zo goed opvat(duimpje omhoog)
toen mijn vriend t uitmaakte vatte ik t wat minder goed op dus heb bewondering!
veel plezier met je vrijgezellen leven!!!

Gezocht: Bijrijdpaardje omgeving rotterdam( berkel en rodenrijs, bergschenhoek, schiebroek, hillegersberg...)

A woman needs two animals: The horse of her dreams and a jackass to pay for it.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 22:17

Ja en je deed nog zo enthausiast over haar? Nou ja helaas maar je wil me toch niet zeggen dat je het niet een beetje erg vind?

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 10:01

Het was dus meer van: kijken of we elkaar kunnen krijgen?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 12:43

Denk het ook, Prima!

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 13:01

Als je zo opgelucht bent dat ze het eindelijk uit heeft gemaakt, waarom heb je het dan zelf niet eerder gedaan Verward

Je probeert nu over te komen dat het je helemaal niets kan schelen, maar ik denk dat je het op zijn minst wel een beetje erg vindt.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 13:09

stitch schreef:
EN ik hoef me geld niet uit te geven aan een kerst kado *LOL* Schijnheilig


Haha wat een opmerking. Hahaha. Hoe verzin je het.. Maar je ziet het in ieder geval nog heel positief allemaal en daar ben ik blij om. Uitmaken op school, bij een kluisje.. hmm, wel een beetje zwak. Gelukkig was je al voorbereid en heb je er gelukkig niet al teveel verdriet van.. Toch sterkte ermee..

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-02 14:17

puma"]
Als je zo opgelucht bent dat ze het eindelijk uit heeft gemaakt, waarom heb je het dan zelf niet eerder gedaan Verward
[/quote]

ik ben niet blij dat ze het heeft uitgemaakt, maar ik ben ook niet verdrietig, als je weet wat ik bedoel.

[quote="gera"]
[quote="stitch schreef:
EN ik hoef me geld niet uit te geven aan een kerst kado *LOL* Schijnheilig


Haha wat een opmerking. Hahaha. Hoe verzin je het..
[/quote]

Het is niet verzonnen, het is echt waar hoor Haha!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 16:24

avantilover schreef:
Ach je heb toch mij nog Tong uitsteken
Maarja nu kan je genieten van je vrijheid Haha!


en ik dan Tong uitsteken
nee hoor grapje
ik had het al van je gehoort op msn
maar geen hand vol maar een Land vol meiden toch

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 16:27

Nog sterker: Een wereld vol!

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 18:44

sjonge jonge, die jongen is mijn neefje niet hoor Lachen maarja, als je maar gelukkig bent he zullen we maar zeggen

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-02 18:56

auk schreef:
sjonge jonge, die jongen is mijn neefje niet hoor Lachen


ik ben je neefje niet nee, want ik ben groter nga nga nga




maar nu effe een kleine update (hoort er altijd bij Haha!)

ik en john, me vriend waren op lunch, en ik had het hem gister verteld, vandaag hebben we van Sarah gehoord waarom ze het nou heeft uitgemaakt en john meteen zo van "IK ga met haar praten". Ik zo van, "dat meen je toch niet?" hij zei dat hij het wel meende dus ok, hij heel druk doen, haar opzoeken, toen kwm hij bij haar (hadden we haar uiteindelijk gevonden) en hij gilt echt tegen haar "WAAROM HEB JE HET MET ME BROER (hier in Amerika, als je goede vrienden bent, dan ben je een 'broer') UITGEMAAKT?" en ook niet zo rustig. Dus zij bang en alles van "Sorry" Hij weer tegen haar "No, waarom heb je het gedaan, hij heeft me gister avond gebelt, huilend (heb ik niet echt gedaan, heb z'n nummer nie eens) dus waarom !?!?" en zij is nu helemaal bang "sorry, maakt het je echt zo boos?" hij zegt van "JA!!!" en toen liep ze weg, bang Haha! tijdens al dit was ik ergens anders voor geld aan het vragen Schijnheilig, maar niet eens 2 meter er vandaan. Dus zij loopt langs me, ik kijk niet eens om, of nix Haha! en John heeft haar dus daarna voor 20 minuten achtervolgd Haha! ook een keer zat ze aan de tafel tijdens lunch, en hij is echt, buiten voor het raam gaan staan, en heeft daar voor 10 minuten naar haar staan kijken Haha!


Carlos

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 19:05

Jeetje... wat stoer... Misselijk

Vind je dat zelf ook niet een beetje kinderachtig?

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 19:09

Inderdaad: Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk
Hoe oud zijn we mensen....Grow up!!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 19:11

Mijn god zeg, wat een kinderachtig gedoe.... grow up!

Je hebt toch een hoop voor dat meisje gevoeld, wees blij dat ze zo eerlijk is geweest om er een punt achter te zetten, dan hoef je haar niet als vuil te behandelen of laten behandelen, ze heeft heus ook gevoel hoor.

Jammer, ik had je anders in geschat....

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 19:15

Nou die update vind ik wel een beetje kinderachtig hoor...
Echt laf...Zo ga je toch niet met meisjes om joh

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-02 19:17

ummmmm, ik had het niet gedaan, was niet eens mijn plan, ik probeerde hem zelfs te stoppen. Maar hij heeft het gedaan, niet ik !!!!!!!!!!!!!!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 19:19

stitch schreef:
ummmmm, ik had het niet gedaan, was niet eens mijn plan, ik probeerde hem zelfs te stoppen . Maar hij heeft het gedaan, niet ik !!!!!!!!!!!!!!


Dat heb ik nergens gelezen

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 19:19

Dan moet je er ook niet zo trots over praten en zoveel smilies gebruiken, dat geeft voor mij reden om te geloven dat je het allemaal wel prachtig vindt hoe het gegaan is.

Toont niet echt respect voor haar vind ik...

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 19:20

Ow..nu blijkt dat het niet stoer gevonden wordt op Bokt, en heb jij het opeens niet gedaan? En kon je hem niet stoppen?.. Uit je bericht kon ik uithalen dat je t nogal grappig vond. Nou ik niet. Pubergedrag. Adios.

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-02 19:20

moet ik echt ALLE details zetten? want dan zal het verhaal tenminste 2 keer zo lang worden

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk