te klein/groot?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-01 21:30

Afbeelding
je ziet het niet heel erg goed maar denken jullie dat ik te groot ben voor pambri? zijn is ongeveer 130/140 daar tussen in Verward en ik ben 167 ongeveer.
das gewoon mijn droompje maar ik vind mezelf ietwat te groot.. (misschien volgende dinsdag foto's van mij óp pam als ik kan)


My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 21:31

ehh kan wel denk ik
maar hoe kan je een foto nemen, je mocht er toch niet meer komen?
groetjes heleen

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-01 21:48

misschien kan ik ze ff overhalen om een keer te mogen en anders ga ik gewoon.. zit niks anders op. maar ja.
(btw geen andere reacties? Verdrietig)

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 22:18

tegroot ben je (bijna) nooit. eerder te zwaar. maar dat lijkt me niet in jou geval Lachen Informeer eens wat het ras zo ong kan dragen en ga dan na of dat klopt.
ik bedoel marjon is 1.18 (jaja!) en ik 1.68 en dat gaat makkelijk!, dus... Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-01 22:20

inderdaad ik ben heel ligt *LOL* (ik kom niet over de 50 heen Verdrietig)
en wat voor ras.. welsh b/c geloof ik? Verward

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 22:28

nou dan kan ze het MAKKELIJK aan! Lachen

welshie rulessss

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 10:12

welsh B? ik vind der veel groter lijken dan 1.30 hoor!? Ik schat haar toch wel minstens 1.45 eerlijk gezegd.. maar ik denk niet dat ze een Welsh B is Verward
maar ff over je vraag.. je past er denk ik nog makkelijk op!! Party!!

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-01 10:15

nou het is dus écht maar een ukkie hoor *LOL* voor zover ik me haar herinner.. maar ja een pampushouter weet je wel meer over de grootte te vertellen.

denk ik

Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 10:40

Nou het kan nog wel hoor. Zo zwaar ben je niet en pambri is ong net zo groot als geesje. En ik mag ook nog op geesje dusss... En geesje is trouwens 1.37 meter klein!

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 10:54

Hoezo pam wil je haar kopen?
ik weet niet. ik zou niet te snel een te kleine pony kopen (of je moet het echt zeker weten) je bent nu bijna 14 je gaat nog een end de lucht in waarschijnlijk. misschien wil je later wel wedstrijden gaan rijden. het kan allemaal wel met een kleine pony. maar het wordt wel moeilijker en je krijgt snel commentaar.
als ik jouzou ik nog even heeeeel goed nadenken over een eigen paarc. want het beeld dat ik nu van je krijg (en daar is niets mnis mee voor je t verkeerd opvat) is dat je erg veranderlijk bent. het ene moment is dit t einde en de volgende dag vindt je iets totaal anders leuk. misschien gebeurt het niet bij je paard maar misschien ook wel.
denk eerst goed na. vindt jij jezelf er al wel aan toe een eigen paard. elke dag erheen. ook als t regent. als je er geen zin in hebt. als die leuke jongen die middag net langs wil komen. als t snikheet is. als je paard in een moeilijke periode zit. wil je dat. het betekend wel dat je een hoop leuke dingen moet laten. niet al te vaak uit. t geld heb je nodig voor je aard. je zal je vrienden minder zien. en nog veel meer minder leuke dingen. je koopt een paard niet zomaar omdat je t leuk vindt. maar omdat je er alles voor over hebt. omdat je heel veel aan de kant wil zetten om bij je paard te zijn. Ik wil je nu niet het idee een eigen paard uit je hoofd praten. want misschien zie ik t hardstikke fout en ga je er echt helemaal voor. maar denk erover na. denk goed wat je ermee wil bereiken.
(sorry ff offtopic)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 12:13

Inderdaad ben het helemaal met de gene boven mij eens. Pambri is een leuke pony maar wel klein!

Heeeej geesje staat achter pambri! ff off the topic, sorry

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 15:50

Pambri haar vader (Shabri!!!) is arabier en haar moeder 3/4 geloof ik...
Het is een leuke pony maar wel klein!

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 17:34

Ik zie h'm niet, maar ik denk dat het wel kan, ik ben 1.75 en mijn pony is 1.40m

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-01 18:25

nee hoor marjo ik wil haar niet kopen. dwz ik wil het aan de ene kant supergraag maar iets een stemmetje Haha! zegt dat ik haar niet moet kopen.
en ik sta nog steeds vast op drie rassen hoor Lachen
maar stel ik wil tóch voor haar gaan dan doe ik dat 100% omdat ik al haar hele leven gek op haar ben, gewoon mn lieveling..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MariskaFally, marte_kandia, nuscaniels en 9 bezoekers