kan dit zomaar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

kan dit zomaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-02 13:54

Ik had mijn shetlandmerrie tot en met april uitgeleend aan een meisje die gezelschap voor haar paard zocht.
We hebben een contractje opgemaakt dat het mijn pony zou blijven en mocht het niet klikken tussen de paarden dat ik dan mijn shet terug moest halen.
Ik kreeg telkens zeer positieve mailtjes over hun twee, en ze waren dikke vriendjes.
Van de week mailde ik haar of ik dit weekend langs kon komen om ff zelf te kijken hoe het ging en dat was prima.
Nou krijg ik net opeens een mail dat ik per direct mijn pony moet komen halen omdat ze aan het hout knabbelt.
Natuurlijk haal ik haar op maar vind dit toch wat apart.... zo blijf ik heen en weer rijden met auto van mijn pa en trailer en heb ik een pony maar geen stalletje....


DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 14:24

Jurisdisch zijn zulke dingen altijd moeilijk waterdichte te krijgen. Ik denk ook niet dat je je in die kosten zou willen storten. Schijnheilig

Je kunt je natuurlijk wel afvragen waarom je pony aan het hout knabbelt. Verveling Verward of erger nog honger Verdrietig
Ik zou er dus niet zo rouwig om zijn om hem terug te halen.
En als de pony goed in het haar zit kan hij best wel eens een nachtje buiten blijven hoor.

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 14:32

Ja het is inderdaad raar, maar ja, er zitten nu eenmaal vreemde mensen tussen. Snel jouw paardje daar weghalen en een leer voor de volgende keer!

http://www.helpmijnpaard.nl Osteopathie en paardrijlessen omg Apeldoorn eo


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 15:51

Het is werkelijk belachelijk. Maar wees eens eerlijk, zou je je pony daar willen laten staan?

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-02 19:22

ja jullie hebben gelijk.
toevallig had ik het er op stal vanmiddag over en toen zei iemand nog van, oh ben je blij mee dat ie aan het hout knabbelt maar toen zei ik nog, dat doet ie natuurlijk ook niet zomaar.
maar voor de rest heeft ze het onwijs goed daar, paddock van 20 x 30 m. en vriendje waar ze het erg goed mee kan vinden (heb ik met eigen ogen gezien).... maar goed we halen haar maandag op en dan komt ze weer lekker bij ons.
en inderdaad goede leer volgende keer.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 11:30

Denk dat dit soort dingen moeilijk te realiseren zijn met in feite vreemde mensen. Je kent elkaar niet of nauwelijks en je weet weinig van elkaars verwachtingspatroon af. In mijn ogen kan dat haast niet goed gaan...

* To Belg, or not to Belg *

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 12:20

Beetje raar ja. Zou het dat wel echt zijn?
Maar ik zou je shetje inderdaad op gaan halen!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers