Stroomstoring gehad van 1.5 uur

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Stroomstoring gehad van 1.5 uur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-02 11:50

He hallo wie heeft er in de buurt van Rotjeknor nog meer last gehad van de stroomstoring. Ik stond mij op te makenom 9 uur vanmorgen en ineens dimde het licht een paar keer en toen ineens was alles uit. Ik zelf woon in Hoogvliet maar in Poortugaal was het ook en toen ik naar mn ouders ging in Pernis was daar ook geen licht. Ben wel heeeel benieuwd wat het nou precies was.
Nou moet ik alleen zo even langs huis want ik denk dat er nog lichten branden. Haha!

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 11:57

VOlgens mij was het een behoorlijk grote stroomstoring, een collega van mij kon vanaf DH Hollands Spoor niet meer verder met de trein naar Amsterdam.

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-02 11:59

Ik heb echt geen flauw idee hoe groot het was. Iemand een idee.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 12:00

Hier in Zoetermeer hebben de lampen 1 x geknipperd en allemaal vastlopende PC-s om 5 voor negen ongeveer. Verder geen problemen gehad.

:evaw:

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 12:06

zal wel vanadalisme zijn geweest daar in het criminele rotterdam! Knipoog

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 12:08

Altijd van het slechte in de mens uitgaan hè Prima? Knipoog

Ik hoorde het net op het nieuws. Was idd een behoorlijk grote stroomstoring. Wie zou er met draadjes hebben zitten spelen? Ik moet bij zoiets dan altijd denken aan die aflevering van Mr Bean, waarin hij in een warenhuis de stekker van de kerstverlichting eruit trekt en vervolgens de hele stad in duisternis gehuld is. Haha!

Maar doet alles het nu weer? En is alles nog heel?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 12:10

Wij hebben nogsteeds last van een telefoonstoring, zal daar wel mee te maken hebben. De treinen van en naar Den Haag en Rotterdam Centraal rijden geloof ik nogsteeds niet, een collega van me staat vast op Gouda momenteel. Ik las dat het in Rotterdam wel heel erg was, mensen die vast zaten in de lift en de metro enzo. Lekker, zo op de vrijdagochtend!

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 12:10

Karin schreef:
Altijd van het slechte in de mens uitgaan hè Prima? Knipoog



De mens is slecht karin, kijk maar naar de wereld. Alleen die paar procenten die de uitzondering vormen bevestigen de regel.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 12:11

Er is iemand met een heftruck tegen een hoogspanningskabel aangereden. Voor zover ik nu gehoord heb, zijn er zelfs een aantal mensen overleden (maar dat kan ook roddel zijn Knipoog ).

In ieder geval is daardoor in omgeving Rotterdam in een aantal plaatsen de stroom uitgevallen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 12:15

Op NOS Teletekst staat niets over doden en/of gewonden. Wel is uit dat verhaal af te leiden dat het een grote chaos is.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 12:29

ik was om 9 uur op school, vielen ineens alle lichtjes uit!
ik was er echt superblij mee, want me mochten naar huis en me moeilijke repetitie ging niet door.
hehe, toch weer een leuke dag

Gezocht: Bijrijdpaardje omgeving rotterdam( berkel en rodenrijs, bergschenhoek, schiebroek, hillegersberg...)

A woman needs two animals: The horse of her dreams and a jackass to pay for it.

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-02 12:30

Hier in de buurt doet alles het gelukkig weer. En ik heb voorderest niks gehoord over schades en/of gewonden e.d. Gelukkig maar. Maar het is wel wennen hoor geen stroom. JE kan niks. Geen kofiie zetten of iets dergelijks. Dan pas zie je hoe gewoon stroom voor ons is.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 12:43

Hier was het ook...ik lag nog lekker op mijn nest dus heb er niets van meegekregen Haha! Mijn ma heeft koffie gezet met een keteltje (je bent verslaafd of niet Knipoog) *LOL*

Toen ik wakker werd zag ik mijn wekker knipperen, ik dacht in eerste instantie dat vannacht de stoppen waren doorgeslagen...schijnt heel Rotterdam (e.o. duidelijk dus ook Haha!) 1,5 uur zonder stroom te hebben gezeten!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 12:45

Weet je wat het was?? Er is iemand tegen een electriciteitspaal aangereden bij de waalhaven geloof ik.. Ik hoop dat die persoon er goed vanaf is gekomen.. Scheve mond

Mijn moeder belde, ze had het gehoord van iemand van de ambulance

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 12:50

Oh, haha, het stond in het bericht van teletext.. Tong uitsteken

Ik weet dat alleen het kralingen en het centrum van Rotterdam nog stroom hadden. Ik zit in Capelle a/d IJssel en ook hier knipperden de lichten rond een uur of 9.. ( nou zit ik hemelsbreed 1 km bij de grens van r'dam vandaan, dus ik ben blij dat we nog stroom hadden )

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 13:23

Ik hoorde het op het nieuws om een uur of 10. Schijnt dat het nog wel even gaat duren...

* To Belg, or not to Belg *

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 13:29

Tallie1979 schreef:
Weet je wat het was?? Er is iemand tegen een electriciteitspaal aangereden bij de waalhaven geloof ik.. Ik hoop dat die persoon er goed vanaf is gekomen.. Scheve mond

Mijn moeder belde, ze had het gehoord van iemand van de ambulance


Zie je! Vandalisme!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-02 13:35

Er waren 2 mensen met brandwonden. En voorderest geen slachtoffers.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Chita

Berichten: 668
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 14:03

Ik wilde net van krimpen aan de ijssel naar rotterdam. Tot ik op capelse brug was en met de metro's niet reden! Ben gelijk maar weer met de bus terug gegaan, ze dachten dat het nog wel 1 a 2 uur kon duren (was om 12 uur). De busschauffeur zei dat het al vanaf vanmorgen 9 uur was.
Een vriendin van me heeft de infolijn gebeld en net reden er weer metro's zonder passagiers om te kijken of het veilig was...

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 14:06

Prima"]
[quote="Tallie1979 schreef:
Weet je wat het was?? Er is iemand tegen een electriciteitspaal aangereden bij de waalhaven geloof ik.. Ik hoop dat die persoon er goed vanaf is gekomen.. Scheve mond

Mijn moeder belde, ze had het gehoord van iemand van de ambulance


Zie je! Vandalisme!
[/quote]

Haha! Waar gaat het toch naartoe met deze wereld!


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 14:17

ja, m'n broer belde me mobiel van rotjenknor, alles stond vast, openbaar vervoer, mensen vast in liften enzo...........
ook in delft knipperde alles even, maar verder niet.......gelukkig!!!!!!

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 15:32

Ja er was iemand tegen zo'n elektriciteitpaal aangereden.
De metro's reden niet en in het ziekenhuis gebruikten ze noodstroom.
Mn oma en opa waren echt net op tijd uit de lift en toen viel de stroom uit.
Pff 5 seconden later zaten ze misschien wel anderhalf uur vast Scheve mond

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 16:43

Ik hoorde het op stage op de radio. Jaja das behoorlijk banketstaaf, vooral in zo'n ziekenhuis enz

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 20:49

Bij ons knipperde alleen de lichten op school, zat iedereen wel even vreemd te kijken Haha! Mijn vader heeft er wel last van gehad, maar daar weet ik ook niet meer van

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 20:55

Och, 1,5 uur zonder stroom is niks We hebben hier wel gehad dat we een dag of soms wel 2 dagen zonder stroom hebben gezeten. Kan je al je eten in je vriezer weggooien en gezellig primitief op een campingfornuisje gaan koken *LOL* Soms heeft het wel eens wat. Het is alleen erg beroerd als het hartje zomer is en je hebt die airconditioning zo hard nodig. En nee, het is geen vandalisme, tenzij onze lieve Heer een vandalist is Haha!

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Christina, ComscoreBot, Emmaa_92, Flippertje, Ghazella, GoogleAdsense, hlidar, Ianrowan2009, Jespri, Lestria, RianC, SdaphneS, tengeltje11, Theseus, tirzasarah10 en 156 bezoekers