Welk liedje past bij jullie paard????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Welk liedje past bij jullie paard????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-02 19:05

Ik hoor soms wel eens nummers, die mij heel erg aan Cheyenne doen denken. Vraag me niet waarom...maar ze geven me echt zo'n happy-Cheyenne-gevoel Haha!

Laatst had ik dat bij het nummer " Isn't she lovely", van Stevie Wonder. Maar ook dat nieuwe nummer van Santana doet me erg aan haar denken. Raar he? Verward

Dus als ik ooit eens een showtje op muziek weg geef met Yen.....dan wie weet wel op het nummer van Stevie Wonder Tong uitsteken

Hoe zit dat bij jullie????



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 19:11

Iets van Normaal of Jovink en de voederbietsels Haha!
Het blijven tenslotte Gelderse paarden.

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 19:16

Zij maakt het verschil *Ik weet het weer!*van de Poema's is Dennis z''n liedje.
Mooi Liedje van Acda en de Munnik is Dien d''r liedje.
Zij van Marco Borsato is echt voor Floor en Tammy.
Laatst bijgewerkt door Dennis op 06-12-02 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Bayazo

Berichten: 961
Geregistreerd: 09-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 19:36

Hoi,

Ik denk dat ''That Don`t Impress Me Much !'' van Shania Twain het beste bij Empire past.
En dat hoef ik waarschijnijk niet uit te leggen. Haha!
En bij mijn bejaarde pony-beest dacht ik aan ''Simply The Best !'' van Miss Tina Turner. *LOL*
Over Rhona moet ik nog even nadenken.
Groetjes Jacqueline.

Kijk ook eens bij mijn paardenboeken op marktplaats : https://www.marktplaats.nl/mymp/verkopen/index.html

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 19:50

Nescio: "related to a psychopath" van Macy Gray }> }>

Bij Rio horen diverse nummers. "Window of Hope"van Oleta Adams heb ik grijsgedraaid toen hij net gestorven was, en als ik "Together again" van Janet Jackson hoor moet ik ook aan hem denken.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-12-02 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 19:55

'Stay' van Sash! past heel erg bij Ameretto. Als je goed luistert, hoor je bij dat nummer een kudde heel snel galopperende paarden op de achtergrond (als ik dat zeg, verklaren mensen me voor gek, maar ik hoor ze echt!). En Ameretto galoppeert het liefst keihard, dus vandaar. Haha!

En als ik op een zonnige ochtend/middag met Ret door het bos draaf, dan heb ik heel vaak dat nummer van R. Kelly in m'n hoofd, 'I'm the world's greatest'. Voel me dan zo machtig met dat dravende dier onder me...

Het nummer dat voor mij voor eeuwig verbonden blijft met Manjo is 'Wonderful life', origineel van Black en gecovered door Mathilde Santing. Eind '87 was dat een hit, ik reed toen veel wedstrijden en was veel vrijdagmiddagen bezig met wassen en invlechten. Top 40 op de radio erbij enzo. Manjo stond dan altijd enorm te draaien, maar bij dat nummer viel hij altijd bijna in slaap, zo lief...

Bij Dino hoort 'Barbie girl' van Aqua. En 't is niet eens een meisje... Tong uitsteken

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 21:06

Eternal Flame van de Bangles. Op de simpele reden dat hij zo heet Haha! Vind het ook een heel mooi liedje.

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 21:40

Maxje: Mood Indigo van Anouk, hij heet ook zo. Dat nummer heeft altijd een beetje een vage sfeer, zo van 'ik ben blij maar ook toch weer niet'. Dat heb ik met Max ook een beetje. Ik ben heel happy met m, en t lijkt allemaal zo mooi te gaan, en ik vind t zo super, maar ben altijd wel bang dat ik m kwijt raak. Dus een soort van 'ik wil t wel heel leuk vinden maar ik durf niet'.
Concorde: Can't stop loving you van Phil Collins. Wat er ook gebeurt. Ze is en ze blijft altijd mijn droompaard, ik hou van dr, zo een als haar kom ik nooit, maar dan ook nooit meer tegen. Waarschijnlijk gaat ze binnenkort wel weg. Ik wil niet aan t drama deken...
Ook 'Zij' van Marco Borsato is voor Concorde. Past bij dr. Van Volumia's 'Nog een keer' Ga ik ook zowat huilen. Ik wil eeeecht niet dat ze weggaat! Huilen Huilen

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 21:46

UT mooiste liedje dat er is past het best bij onze pony's Haha!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 21:50

Zo ongeveer alles wat maar een Iers/Keltisch (onder)toontje heeft en wat ik ook erg goed bij haar vindt passen: 'Ik ben vandaag zo vrolijk' van Herman van Veen. Want werkelijk dat beest kijkt (bijna) altijd blij en vrolijk als je er aan komt lopen Haha!

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 22:23

hahaha dat liedje van Jungle Book waar die olifanten zo door dat bos donderen Knipoog *LOL* *LOL*
hup 2,3,4 Haha!

weten jullie welke ik bedoel???

Fjordenpaard, goed doch levendig temperament

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 22:25

Bij "Everything I do, ..." van Bryan Adams moe(s)t ik aan Zio denken, dat was echt mijn alles. Het enige paard tot nu toe waar ik "een kogel voor had op gevangen". Nog een nummer waarbij ik vaak aan haar moet denken is "Het is een mooie dag", dat nummer kwam in mij op toen ze ingeslapen werd. Dat was echt heel emotioneel, maar de zon kwam net op, heldere lucht en ze ging zo vredig, dat dat nummer in me op kwam. Iedere keer als ik dat nummer hoor moet ik hier weer aan denken en aan de leuke tijd met haar en die laatste ochtend Huilen .

Als ik het nummer Black Velvet hoor moet ik aan Velvet denken, gek he Haha! . Toen ze geboren werd was ze pikzwart en ik wilde haar eigenlijk Velvet Black noemen. Maar ja het wordt een schimmel, dus over 5 jaar klopt die naam niet helemaal meer en de medefokker vond het niet grappig . Al twijfel ik nog steeds, soms denk ik erover om het toch nog gewoon te veranderen.

Voor Nibbits heb ik nog niet echt een nummer waarvan ik aan haar moet denken. Al zal het wel een druk nummer zijn, het is best een pittige tante.


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 22:35

Fjordentinker: jij bedoelt 'Colonel Hathi's March' oftewel 'The Elephant Song'.

Hup two three four
Keep it up, two three four
Hup two three four
Keep it up, two three four
Company, sound off!


(Ik heb de CD. Lachen )

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 22:39

Simply the best Tong uitsteken }>

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 22:46

Simply the best past wel goed bij Bolivia! Lovers Haha!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 14:03

Gigi D'agostino -> the Riddle. Als Maart dan lekker aan het scheuren is Lovers

En Acda en de Munnik --> morgen is ze weg Verdrietig

Het leven is een gebakje!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 14:07

Baila me of Bamboleo van de Gypsy Kings Knipoog of een mooi Flamengo nummer Cool

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 14:42

ik heb een wit shetje Lovers (jaja dat wist niemand geloof ik ) en het liedje wat daarbij hoort is "Het paard van Sinterklaas" Tong uitsteken Knipoog Haha! , by the way mijn hengstje heet Speedy ! en is echt een donderstraal eerste klas Extreme duivel !

Don't love me because i'm easy, love me because i'm me!

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 17:16

stronger van de suggerbabes
omdat ik mijn paardje met de dag
sterker zie worden en zelfstandiger
in de zin van als er iets engs is kijk ze eerst of het eng
voordat ze op de hobbel gaat en ze let nu heel erg op mij

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 17:19

Theme from Black Beauty *LOL*
Lois is dan wel niet zwart maar wel heel donkerbruin. Black Beauty was mijn favourite serie toen ik klein was. Ik heb ook veel over Beauty gedroomd Lovers

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 18:31

I'm alive, van celine dion, bij die tekst moet ik gewoon altijd aan hem denken!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 18:37

Smakkelijk eten
Smakkelijk eten hap, hap, hap
Eten is zo lekker eten is zo lekker

Dat liedje
Marilyn is echt een vuilnisbak Haha!

22 Januari verwachten we ons kleintje

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 19:10

pippi langkous. Omdat de mijne net zo´n ondeugd is Haha!

Culemborg here I come!!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 19:19

Love story moet ik aan Jacky denken... Vooral aan wat we samen hadden en de triestheid dat ik haar nu niet meer zie... VInd het echt een heel mooi liedje. Bij Amadeus heb ik nog niet echt iets...

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 19:20

Onder andere Beautiful Goodbye van Amanda Marshal, dat hoorde ik in de auto onderweg naar huis, ergens in tussen Doetinchem en Arnhem, ik reed nogal hard (grote luxe auto mee en alleen op de wereld) en ik kon maar niet beslissen of ik dat paard ging kopen of niet. Toen hoorde ik dat nummer en moest de auto echt aan de kant van de weg eventjes.
Er zijn nog heel veel nummers waarbij ik aan hem denk, een paar van Santana, o.a. Love of my life waarvan een stukje in mijn onderschrift staat. Ain't Nobody van Rufus & Chaka Khan in Bassapella is er ook eentje. Life van Wild Orchid is er nog een. En zo kan ik nog wel even doorgaan.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ElviSiaBijou, Rinkex, Tara_13 en 81 bezoekers