kamer opruimen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
xxxquintyxxx

Berichten: 510
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: heerhugowaard

kamer opruimen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-02 10:22

hoe ruimen jullie je kamer op?
normaal smijt ik alles in een hoekje maar dat vonde me ouders niet goed
hoe ruimen jullie het op?

foto`s in profiel


denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 10:53

ALS ik mn kamer opruim,dan wel zo goed mogelijk..,dan zoek ik meteen alles uit,anders heb ik er nog niks aan...

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 11:27

Weggooien wat weg kan, kasten en laden uitzoeken en netjes maken, stoffen en stofzuigen... Ik kan niet tegen rommel!

* To Belg, or not to Belg *

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 15:39

ALS -ja als- ik mijn kamer opruim ben ik heel netjes. Dan doe ik de dingen die ik niet meer wil weg en zorg ik dat alles mooi ligt.
Helaas heb ik die drang niet zo vaak Haha!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 16:30

xxxquintyxxx schreef:
hoe ruimen jullie je kamer op?
normaal smijt ik alles in een hoekje maar dat vonde me ouders niet goed
hoe ruimen jullie het op?


Ik smijt 't altijd in lades, kastjes enz. als 't maar uit 't zicht is. En mijn ouders vinden dat ook niet goed Haha!

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 16:31

ik leg altijd alles heel netjes neer zodat het net lijkt alsof ik me kamer heel netjes opgeruimt is, terwijl er nog net zoveel troep is als eerst:D

Gezocht: Bijrijdpaardje omgeving rotterdam( berkel en rodenrijs, bergschenhoek, schiebroek, hillegersberg...)

A woman needs two animals: The horse of her dreams and a jackass to pay for it.

xxxquintyxxx

Berichten: 510
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-02 17:02

ik heb nu zowat me halve kamer weggegooit omdat het alleen maar troep was

foto`s in profiel

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 17:31

als ik het opruim, ruim ik het goed op, maar ik ruim bijna nooit op hihi niet goed dus. Knipoog

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 17:33

euhm.. ik ruim helemaal niet op Verward
nee heel af en toe als ik me ouders niet om krijg met: "het is mijn kamer.. dan kom je dr maar niet" dan gooi ik alles ergens achter of ergens in.. wel zo dat ik het weer kan vinden Haha!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 17:36

Onder je bed. Sprei tot op de grond en klaar!

xxxquintyxxx

Berichten: 510
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-02 17:54

onder me bed???? past nie meer zo veel rommel

foto`s in profiel

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 18:03

Ik ruim niet op , het is namelijk altijd netjes in mijn kamer Schijnheilig
Haha nee ik maak 's ochtends als ik naar school ga altijd een troep in mn kamer en als ik dan 's middags weer terug kom dan ruim ik alles netjes op, dan gooi ik alles in mijn bureauladen, en mijn boekenkast.
En als (wat maar heel weinig gebeurt) ik mijn kamer echt goed op ga ruimen dan maak ik alle laadjes leeg, mijn hele kast leeg etc... Haha!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 18:45

ik ruim niet zo vaak op, maar als ik opruim smijt ik alles gewoon onder het bed dat ik in me kamer heb staan, of in de kast achter de speaker van me broer
en klaar ben ik Schijnheilig

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 18:49

soms ruim ik me kamer echt netjes op...

meestal wordt snel alles beetje weggemoffelt...

Maar, ruimen jullie dan zo vaak op?

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Jannelientje

Berichten: 317
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 19:31

ik ruim zelden op, maar als ik het doen dan ben ik er ook erg lang mee bezig en doe ik het heel grondig

Denk niet aan het probleem maar aan de oplossing!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 20:43

Niet, doet mijn moeder of de werkster.

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 20:52

Steef schreef:
Niet, doet mijn moeder of de werkster.


Dat heb je mooi voor elkaar Haha! Zegt je moeder dan nooit dat je dat zelf maar 's moet gaan doen?

Ow ja, mijn moeder zegt ook altijd: 'Je ruimt je kamer op voordat je naar de paarden gaat, anders blijf je maar thuis'. Dan zeg ik dat 't mijn kamer is en ik het zelf moet weten, zegt ze: 'Ja, maar het is ons huis'
Leuk.... ach, het begint altijd te dreigen omdat 't zo zwak is Gaaaap
Hebben jullie daar geen last van?

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 21:17

Ik zou er niet aan moeten denken dat een ander mijn zooi zou opruimen. Ben gewend om het zelf te doen (of NIET te doen Haha!), dan weet ik tenminste waar alles ligt.

Kleding: meestal ligt er aan het eind van de week een lading op de stoel in m'n slaapkamer. Kwestie van een wasmand erbij, sorteren op 'wasmand' en 'kast', en ik kan er weer een week tegenaan.

Woonkamer: alles komt op de eettafel terecht of op een van de stoelen. Net zo hoog bouwen tot de papierstapel omvalt, en dan wordt het tijd om de boel uit te zoeken met een papierbak en een prullenbak bij de hand. Alles wat bewaard moet worden, verdwijnt in een plastic mapje en dan begint het verhaal weer van voren af aan. Oh ja, bouwtijd van zo'n stapel is meestal een maand of twee. Haha!

Het lijkt alsof ik heel georganiseerd ben, omdat ik overal in mijn huis dozen en tijdschriftenmappen heb. En zelfs een heuse archiefkist. Maar schijn bedriegt... Tong uitsteken

Overigens werkt het het beste als je alles gewoon op één hoop gooit en van daaruit gaat sorteren, en niet vanuit verschillende stapeltjes. Die ontstaan vanzelf wel als je aan het sorteren bent.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 22:08

Als ik mijn kamer niet opruim gaat het automatisch dan doet mijn moeder het. Maar ik leg alles wat ik gebruikt heb meteen trug vandaar dat ik nooit rommel heb.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 22:22

Niet.. nouja, 1 keer per jaar ofzo, dan heb ik opruim zin en dan gooi ik heel veel weg. De rest van het jaar, dan ligt er een berg rotzooi op mijn bureau (nee, daar maak ik geen huiswerk op, dat doe ik op school wel Schijnheilig )
Totdat mijn moeder vindt dat die berg te hoog wordt, dan legt ze alles in stapeltjes en dan ben ik alles kwijt. Want hoe hoog die berg ook is, ik weet altijd precies in welke 'laag' nou datgene ligt wat ik nodig heb *LOL* .

Op het moment valt het nog mee, als ik zo even kijk, dan zie ik wat aanmeldingsbrieven, plakband, shampoo, knabbels voor mijn konijn, een konijnbeeldje, een pennendraaimolen, een lamp, een toilettas, een geldbol, een klokje, een mobiele telefoon, een joystick, een plantenspuit, printer, geluidsboxen, paar woordenboeken, afstandsbediening voor een of ander apparaat, elastiekjes, een wasknijper en ehh heeeel veel blaadjes liggen. En dat is dan nog niet eens de helft.
Maar ik kan echt alles terugvinden hoor Schijnheilig Haha!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 10:00

Meer iets voor jeugdhonk dit topic denk ik.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 10:31

Hoezo? Ik ruim ook mijn kamer op hoor, of denk je dat ik hier vrijwillig in de rotzooi zit? Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Poosje81
Berichten: 21173
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 12:13

Karin schreef:
Ik zou er niet aan moeten denken dat een ander mijn zooi zou opruimen. Ben gewend om het zelf te doen (of NIET te doen Haha!), dan weet ik tenminste waar alles ligt.

Kleding: meestal ligt er aan het eind van de week een lading op de stoel in m'n slaapkamer. Kwestie van een wasmand erbij, sorteren op 'wasmand' en 'kast', en ik kan er weer een week tegenaan.

Woonkamer: alles komt op de eettafel terecht of op een van de stoelen. Net zo hoog bouwen tot de papierstapel omvalt, en dan wordt het tijd om de boel uit te zoeken met een papierbak en een prullenbak bij de hand. Alles wat bewaard moet worden, verdwijnt in een plastic mapje en dan begint het verhaal weer van voren af aan. Oh ja, bouwtijd van zo'n stapel is meestal een maand of twee. Haha!

Het lijkt alsof ik heel georganiseerd ben, omdat ik overal in mijn huis dozen en tijdschriftenmappen heb. En zelfs een heuse archiefkist. Maar schijn bedriegt... Tong uitsteken

Overigens werkt het het beste als je alles gewoon op één hoop gooit en van daaruit gaat sorteren, en niet vanuit verschillende stapeltjes. Die ontstaan vanzelf wel als je aan het sorteren bent.



Weet je, ik zie het précies voor me, kom maar eens een keertje bij mij thuis kijken. Dezelfde situatie, whahaaa, dit moet ik mijn vriend laten lezen, ben ik toch niet de enige!!!

Des Lions - Fokkerij van Tinkers in Zuid Frankrijk
https://www.deslions.eu/
Live cam voor veulens 2024 via dit youtubekanaal; https://www.youtube.com/channel/UCOqsI9 ... bvuviF1vnw
Topic 2024; [KS-MK] Franse (Tinker)veulens 2024 - here we go again!

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 12:24

als ik opruim doe ik het vrij grondig. Het is alleen wel zo dat het opruimen slechts eens in de drie maanden plaatsvindt! Ik kan op dit moment niet zonder een gevoel van gene, iemand mijn kamer laten zien Verward

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, ComscoreBot, friezenfan2, GoogleAdsense, kwita, Lynnepinny, MissBambi, Mutti, noordje, ryukapple, Sabine, Stybba, Unit, Wonderstruck, xPabloBokt en 70 bezoekers