Meeting & Snuffelmarkt bij T@NJ@

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Meeting & Snuffelmarkt bij T@NJ@

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-02 18:46

Hey hallo Haha! toppertjes Haha! van bokt!
hahaha ik, diegene die het minst op bokt.nl komt (denk ik) heb toch de eer om als eerste over de bokt meeting & snuffelmarkt bij T@nj@ van bokt iets tevermelden. Pling Pling Pling Ik vond het echt onwijs leuk, leuk om een grote groep bokkers te leren kennen en er zijn flink wat spulletjes van hand tot hand gegaan Knipoog Sommige bokkers bleven tot het bittere eind hun centjes uitgeven die moeten we erin houden

Tanniewannie, bedankt voor de gastvrijheid gezelligheid, het beschikbaar stellen van de ruimte.Als het aan mij ligt is het echt voor herhaling vatbaar! Voor alle andere verkopers/bezoekers, ik hoop dat jullie allen genoten hebben en weer goed en veilig thuis gekomen zijn!

groetjes wendy (ruby white)

Haha!


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 18:49

Heel leuk je te ontmoeten en volgende keer luisteren we niet meer naar het navigatiesysteem!!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-02 18:56

wahahahahhahahahaa ja mantingen is ook niet bepaald een gehucht die de bedenker van een navigatiesysteem in zo`n ding propt...maar ik ken ook bokkertjes die vanuit amsterdam naar emmen komen en vervolgens op de RING GRONINGEN OPBELLEN "volgens mij heb ik een afslag gemist" he Kojack???

Haha!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 19:06

Ik vond het ook heel gaaf!

Ik ben samen met Alane, haar dochtertje en Lizzy naar Mantinge gekomen. Best een spannende heenreis, omdat het zó mistig was!

Ik vond het eerlijk gezegd best eng. Ik ben niet echt gewend aan boktmeetings! Vandaar dat ik misschien niet echt gezellig overkwam...
Toch vond ik het erg leuk!

Zelf heb ik niet veel verkocht, waardoor ik thuis vanaf het station terug moest op de fiets met een lading plastic tassen( op de heenweg had ik een tweelingzus tot mijn beschikking). Af en toe een beetje moeilijk, vooral op rotondes, want ik kon maar met moeite mijn handen uitsteken én in evenwicht blijven *LOL*

Wel heb ik leuke dingetjes gekocht van Cody, Alja en Maaike van de Vis.
Ik ben hartstikke blij met de spulletjes! Heel erg bedankt!

Ook hoop ik dat Alja en ? blij zijn met de spulletjes die ik aan hun heb verkocht.

Helaas konden wij niet zo heel lang blijven, omdat de dochter van Alane naar een sinterklaasfeestje moest. Toch heb ik genoten en het is echt voor herhaling vatbaar! Nou T@nja, zeg het maar, wanneer is je schuur weer beschikbaar? Knipoog

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 19:48

Haha! Haha! Haha! Ha ha, dames, wat mij betreft zijn mijn schuren altijd beschikbaar voor dit soort gelegenheden!
Ik vond het echt bere gezellig, heb er ook best tegenop gezien omdat ik maar 3 bokkers zelf echt ken irl en nu kwam er meteen zo'n grote groep naar ons stulpje waar wij net pas 6 weken wonen maar het is allemaal echt meegevallen!
Wat mij betreft doen we het snel nog eens over hoor!
Mensen die niet zijn geweest, jullie hebben echt wat gemist hoor, ik ben echt blij dat ik het heb gedaan!

Enne was dat nou Lizzy, het dochtertje van Alane wat vanaf vandaag fotomodel is geworden voor de kinderkleding die ik had liggen? Meid jij staat goed op de foto's en je zal op de site van rubywhite komen te staan, je wordt nog beroemd!!!

Iedereen die vandaag is geweest, bedankt voor de gezellige dag! Mijn paardjes hebben trouwens ook genoten van alle aandacht en knuffels (vooral Eirian moet nu even afkicken Kwijl )
Iedereen die niet geweest is, volgende keer komen hoor, ik had nog mega veel ruimte over!

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 19:53

T@nj@ schreef:
:nne was dat nou Lizzy, het dochtertje van Alane wat vanaf vandaag fotomodel is geworden voor de kinderkleding die ik had liggen? Meid jij staat goed op de foto's en je zal op de site van rubywhite komen te staan, je wordt nog beroemd!!!


Het beroemde fotomodelletje heet Britt Haha!

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 19:53

aaahhhh arme eirian, geef em dan zelf de komende dagen maar een extra knuffel. Haha!
en het was heel gezellie en voor herhaling vatbaar, maar dat weet je al he tanja. over 2 weken toch }> geintje
en voor diegene die niet geweest zijn, volgende keer gewoon komen ziek of niet er waren koopjes genoeg te vinden.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 20:00

Hahaaa, is goed hoor, over 2 weken weer, ik laat alles gewoon staan hoor!
Ah, het is Britt die beroemd gaat worden! Het paste haar echt allemaal heel erg goed! Ons Bokt modelletje Haha!

Mensen, nogmaals, ik vond het echt een te gekke dag, wel een beetje koud maar dankzij de kachel van Rina waar ik mijn achterwerk toch een paar keer boven heb gehangen Haha! goed te doen hoor, wat mij betreft snel weer!

Alle lof voor die bokkers die idd. tot het bittere eind hun geld uit bleven geven......bij mij!!! dank dank dank, de nieuwe omheining komt al vaag in het zicht!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 20:01

Hm ja ik hoor het alweer, ik heb weer heel wat gezelligs gemist! Maar ik had ook weer een kleine meeting met iemand van Bokt en dat was reuze gezellig!!!!! Knipoog

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 20:22

Eirian is kjoet! Lovers En als ze even geen aandacht kreeg, dan vroeg ze er zelf wel om door zachtjes te hinniken... Haha!

't Was een mistige heenreis: op de autoweg bij Coevorden had ik minder dan 50 meter zicht en bij de rotonde bij Oosterhesselen was een ongeluk gebeurd... Scheve mond

Ik heb redelijk wat verkocht en gelukkig heb ik me behoorlijk weten in te houden qua 'must haves'. Heb alleen een zomerdeken van wafeltjesstof gekocht, een beige neusbontje en een ienieminie cremekleurig bontje voor om de kinriem. En op het laatst kwam Jura nog langs (nadat ze half NL had gezien) met een supermooie dikke wollen deken met hals, precies maatje Ameretto... Na even wat sms-jes en een telefoontje met m'n zusje was het rond: de deken was voor Ameretto! Bij de Eventing Shop (waar ik nog even ben geweest met Lielle en Rieja) heb ik me goed weten in te houden, natuurlijk weer staan kwijlen bij de hartslagmeters maar dat komt nog wel.

Ik vond het een heel geslaagde dag en 't is zeker voor herhaling vatbaar, zoals ik al in een ander topic had gezegd! Heel veel nieuwe gezichten gezien en namen gehoord, weet niet eens meer precies wie er allemaal zijn geweest, maar leuk was het wel! Ik was er gelukkig ook op gekleed, drie lagen fleece over elkaar en een dikke donsbodywarmer, en m'n nieuwe Rimfrosts. Haha!

Tanja, nogmaals bedankt voor de gastvrijheid, en alle anderen voor jullie aanwezigheid! Binnenkort weer? Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 20:55


Rosaly

Berichten: 876
Geregistreerd: 05-08-01
Woonplaats: Brasschaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 21:46

Dat klinkt allemaal heel erg leuk, maar je woont zover voor mij Tanja, dat is echt niet mogelijk vanuit België...zeker als je, zoals ik, zelf nog geen vervoer hebt!

Spijtig genoeg...

Animals are not ours to eat, wear, or experiment on...

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 21:50

Leuk joh!
Helaas was ik verhinderd, maar voor de volgende keer kom ik ook zeker, incl. spullen.

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 19:32

Da`s dus over 2 weken hahahaha

Haha!

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 23:00

Hey Wen
Ja wij zijn niet zo goed in de weg volgen Lachen, dat zitten we te kleppen en dan letten we niet op.
Maare die routeplanners die we hebben zijn ook niet helemaal goed hoor !
Leuk dat jullie een leuke dag hebben gehad, jammer dat ik niet kon !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 01:34

Foto's staan verspreid over vier delen in ITP

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 08:39

En uiteindelijk heb ik bij Hippo Assen nog een mooie sjabrak gekocht...

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 08:55

Jammer dat ik niet kon komen. Maar ja, zonder eigenvervoer vanuit Eindhoven, wordt het wel een enorme onderneming... Volgende keer beter.

* To Belg, or not to Belg *

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 09:56

[naam verwijderd] was er ook!
Heb leuke dingetjes gekocht, en ook prima verkocht...
Ben daarna toch nog even langs Hippo Assen geweest voor het nieuwe bit voor [naam verwijderd] (heb die vorige verkocht Clown )...

Het was leuk!
En aan het einde van de dag heeft mij zo'n leuke dag nog geen 10 euro gekost!

Prima geregeld, Tanja, pluim!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-02 19:00

Kitty schreef:
En uiteindelijk heb ik bij Hippo Assen nog een mooie sjabrak gekocht...


Was da nou??? Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog

Haha!


Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 00:37

Ha ha, ja, volgens mij hadden wij er samen genoeg te koop toch????? Zeker weer net niet de kleur.....
En en dames? (en heren natuurlijk) waneer doen we het weer???
En wat zie ik, ik mis zeker weer iets? Moeten wij allen de foto van Maarten als avator gaan nemen? Hoe zit dat???

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 11:05

Hahaha dat is mijn wraakactie Haha!
Maar is eigenlijk alweer ten einde omdat Maarten al zegt dat hij niet tegen ons, vrouwen, op kan, dus dan is het doel al bereikt natuurlijk *LOL*

Over het vervolg van de snuffelmarkt: prik maar een datum!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 12:47

Inderdaad! Prik maar een datum. Als de datum me schikt.. zal ik zeker weer aanwezig zijn!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 08:44

Ik hoop dat ik dan ook kan!!! Ik heb nog bergen paardezooi dat ik nooit gebruik.... dus....

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-02 16:22

Ik kom dan ook weer, alleen als tweety-rina haar petrolium kachel weer mee neemt...want vandaag is het wel erg koud en dat blijft ook nog wel even zo...grrrrr

Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, hoogendroog, MairiMacBran, MoniqueT en 44 bezoekers