Mensen die plassen in trailer of stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Mensen die plassen in trailer of stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-02 18:38

Gatver!
Wat vind ik dat toch goor!
Je ziet het steeds meer! Waarom nou toch? Is het nu zo'n moeite om even naar de toiletten te lopen?
Of desnoods in de bosjes?
Moet je voorstellen dat de stalmeid de stallen uitmest en even een pluk stro pakt om de drinkbak mee schoon te maken, net uit het hoekje waar er weer iemand heeft zitten zeiken Misselijk

Ik begrijp het niet hoor Lips are sealed

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 18:44

De trailer moet ik zelf schoonmaken. Ik vind zelf de trailer heel wat hygienische dan een chemische noodtoilet op een wedstrijd. Op stal hebben we gelukkig sinds een paar maanden een wc, voorheen niet en dan? Bosjes waren ook niet beschikbaar. Trouwens, de staleigenaresse deed het ook dus die weet dat wij het ook doen.
Als de nood hoog aan de man is.........

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 18:46

Sjuimpje schreef:
Moet je voorstellen dat de stalmeid de stallen uitmest en even een pluk stro pakt om de drinkbak mee schoon te maken, net uit het hoekje waar er weer iemand heeft zitten zeiken Misselijk


Niet dat ik me hier mee bezig houd, puur om hygiënische redenen. Overigens.. zijn er niet overal toiletten aanwezig. Nou houd ik het altijd in, maar ik geloof ook niet dat dat nou zo gezond is.

Maar eh.. wat als die stalmeid een pluk stro pakt om de drinkbak mee schoon te maken, net uit het hoekje waar er een paard heeft staan zeiken? Dat heeft toch hetzelfde effect?

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 18:51

Ik moest het op mijn vorige stal ook weleens in de stal doen, omdat daar toen geen toiletten waren. En als het 's winters heel koud is en je moet er meer dan één rijden en dan nog fietsen dan moet je toch weleens...*LOL*
Het scheelt wel dat ik zelf uitmestte. Nu heb ik lekker een wc in de buurt Party!! (wat kan je daar blij mee zijn als ik hier weer aan terug denk)

In de trailer doe ik nooit, op wedstrijd ed zijn altijd toiletten Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-02 18:52

ik vind mensenpies gewoon goor! Misselijk
Verder stinkt dat ook veel erger als paardenpies of hondenpies (kattenpies is nog erger).
Waar leg je de grens, gaan we zometeen ook een grote boodschap in de hoek van de stal leggen Afbeelding

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 18:54

Tja, als ik HELE hoge nood heb en er is niemand thuis bij Fayette op stal en dan moet ik dus eerst alle deuren open maken dan wil ik wel eens bij Fayette in d'r stal mijn blaas ledigen. En ach, ik maak toch altijd zelf de stal schoon dus het is mijn eigen rotzooi Cool Gewoon een kwestie van net boven Fayette d'r eigen pisplek gaan hangen Bloos Ik ruik het verschil niet Haha! Grote boodschappen worden bij mij altijd gewoon in een wc gedeponeerd, die zijn wat makkelijker op te houden.

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 19:18

Ik plas ook weleens in de stal
In de trailer nooit
maar als ik dan les heb dan doe ik dat weleens
maar dat gebeurt niet vaa hoor

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 19:20

Mensenpies goor? Die is gek... liever iemand die zichzelf afzonderd in een trailer of box en piest dan een vent die zijn togus open en bloot toont omdat hij wel tegen de bosjes aan kan pissen.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 19:25

Ik vind het een stuk goorder als een vent even zijn broek open trekt en bij de fietsenrekken op het station gaat lopen zeiken... Dat zie ik dus vaak gebeuren... Misselijk daar erger ik me meer aan dan aan iemand die in een boks even zijn blaas leegt

Ineke2

Berichten: 33111
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 19:27

Bij mij op stal is er gewoon een wc, ik ga dus echt niet in stal zitten ...Er word trouwens verwacht dat je zelf de stal uitmest, dus het lijkt mij dat je als je wel in stal gaat zitten, je alleen je eigen daar maar mee hebt.

Op wedstrijd...tja als het je eigen trailer is en je maakt hem ook zelf weer schoon, zie ik het probleem niet zo...als je echt heel nodig moet...

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 19:33

Op mijn vorige stal moest ik ook in de stal.
Nu gelukkig niet, de wc is near. Maare, ik ga zowieso bijna nooit! Ik kan het héél lang inhouden Knipoog Trouwens, heb je paardenurine wel eens geroken? Jezus wat stinkt dat! Tijdens het uitmesten is dat echt gewoon NIET leuk Misselijk

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 19:36

Ik zeik ook in de stal hoor, m'n paard doet het toch ook? Bovendien mest ik zelf de stallen uit. En pis is trouwens sterriel (uh, spelling controle hier??)

Gewoon alleen plassen moet kunnen.

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 20:07

Sjuimpje schreef:
ik vind mensenpies gewoon goor! Misselijk
Verder stinkt dat ook veel erger als paardenpies of hondenpies (kattenpies is nog erger).
Waar leg je de grens, gaan we zometeen ook een grote boodschap in de hoek van de stal leggen Afbeelding


ik ben het helemaal met je eens! een paard kan trouwens niet eens in een hoek piesen }> Knipoog

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 20:08

Steriel of sterile Knipoog pril...
Ik kan het niet, ook niet in de bosjes en ook niet boven zo'n vreselijk gat in de grond....
Als anderen dat wel kunnen en daar niemand mee storen,
zie ik het probleem niet zo.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 20:11

Ik heb het ook weleens gedaan als de nood echt hoog was. Nu zal ik het niet meer doen, aangezien we straks bij stal wonen en ik van ons eigen huis wel een sleutel heb....

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 20:18

Bij Omar ga ik wel in de stal als de eigenares niet thuis is. Ik mest toch zelf uit. Anders moet ik eerst naar huis fietsen.
Op wedstrijd loopt ik naar de kantine.
Tja soms ben ik op een sanering in the middle of .... waar ze geen plee hebben, dan ben ik gedoemd tot de bosjes, kan ik ook niks aan doen.
ALs er een plee in de buurt is of ik ben er binnen niet al te lange tijd, dan ga ik gewoon op de plee.

Bony
Berichten: 19
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 20:34

Ik heb in de winter niet veel keus, geen bosjes en geen wc dan vind ik stal wel het beste alternatief. Als ik in de buurt van een drol of piesplek pis (mits ik niet in een heerlijk schoon stalletje hang) heb ik de minste kans dat er onhygienische dingen met mijn piesje gebeuren. Als het lichaam gezond is ruikt de urine van een mens niet viezer als dat van een paard ofzo, alleen als de urine sterker geconcentreerd is (te weinig vocht) ruikt deze wel veel sterker maar dan drink je waarschijnlijk te weinig of heb je veel afvalstoffen (bv eiwitrijk eten) Paardenpies is vaak veel 'prikkelender' door de hoge concentratie ammonia.
En je urine ophouden omdat er geen ruimte is is op de lange termijn erg schadelijk voor je lichaam, als je blaas overvuld raakt gaan je afvalstof terug de kringloop van je lichaam in en vergiftig je jezelf een beetje. (en vele beetjes is schadelijk) [/quote]

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 20:41

Ik héb niet eens een stal.. Laat staan dat ik daar mijn "blaas kan legen". Ik deed dat bij mijn vorige vzpaard ook niet hoor! Daar waren wel stallen. Ik vind het ook ranzig Misselijk . Ik heb geen wc daar maar als ik écht heel nodig moet (wat nog nooit is gebeurd) kan ik bij 'de oma' naar de wc. Het zadelkamertje grenst aan haar huis..

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 20:48

In de stal doe ik niet. Maar wij hebben op stal ook geen wc, dus hebben we een hoekje achter het gebouw tot pisplaats uitgeroepen. Mooi beschut in de vrije natuur... Haha!
Binnen zou nog niet zo'n gek idee zijn aangezien mijn boxen boven de gierput liggen. Maar met open boxen is de kans aanwezig dat er pottenkijkers binnenkomen. Liever niet, dus.

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 21:01

Ik vind het echt te goor voor woorden, onfatsoenlijk!
Ik kan nog goed herinneren dat er een malloot gewoon in een stal stond te piesen, terwijl een klein kind haar pony stond te poetsen. Niet te geloven wat asociaal, kind overstuur, die had net haar stalletje uitgemest...Het was nog mijn huisarts ook, lekker is dat. Scheve mond

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 21:10

Ik vind het ook vies, heb weleens piesende mensen mijn stal uitgestuurd whahahaha Maar ja ik heb ook stallen aan huis, dus heb makkelijk praten natuurlijk!

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 21:19

paardje schreef:
een paard kan trouwens niet eens in een hoek piesen }> Knipoog

Voor een ruin of hengst wordt dat idd wat moeilijk maar een merrie moet er toch niet zoveel problemen mee hebben lijkt me Haha! Gewoon de kont in een hoek zetten, staart optillen en plassen maar *LOL*

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 21:21

Heb het ook weleens gedaan hoor...dan waren de eigenaren er nog niet, en ik al wel...het huis op slot, en de stallen niet...en sja, als dan de nood hoog aan de man is Scheve mond Uitmesten deed ik er toch heel vaak, en het verschil merk ik niet hoor...ik plas ook liever op de wc, maar als het niet anders kan...en bosjes hadden we niet, en om dan op het terrein tegen een muur aan te zeiken, vind ik ook weer wat Haha!

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 21:50

Illllllll dat is toch goor! Wij fietsen dan liever naar huis hoor!

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 01:26

Op mijn eerste stal was geen wc en dat was 20 min fietsen (met een beetje mooi weer) dus dan moest het ook wel 's in de stal, maar als het niet anders kan... waarom dan niet? Het is niet echt fris nee.