adsl

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

adsl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-02 10:41

Heeft iemand dit thuis?
mijn vriend krijgt het thuis ivm zijn werk. Is het nou echt zo snel als ze zeggen?

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 10:50

snel? ligt eraan wat je gewend bent. als je een 33k6 modem gewend bent, is het snel ja Lachen

Amor Vincit Omnia

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 10:57

Je hebet verschillende abo's. De snelste is wel snel, maar vooral duur.

Kijk op http://www.kpnadsl.nl/. Daar kun je ook de andere providers vinden

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48203
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 12:00

ik heb ADSL via Planet Internet... en ik ben er zeer tevreden over....
snel, gegarandeerde bandbreedte, vrij snel in down- en uploaden....
ik zou niet meer anders willen.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-02 12:53

hoe sneller hoe beter en geld speelt geen rol zijn baas (IBM) betaald...

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 15:34

ga dan maar voor satelliet Haha! Nee geintje, ik zou eens voor cistron gaan kijken, die schijnen het allerbeste en stabielste adsl netwerk aan te bieden. www.cistron.nl

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 15:41

Diana_Mabel schreef:
hoe sneller hoe beter en geld speelt geen rol zijn baas (IBM) betaald...


waarvoor ga je dan niet gewoon voor T3? Haha! maar ik heb kabel thuis en ik heb gehoord dat adsl niet al te verschillend van kabel is, en ik ben er blij mee Haha!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 18:50

Ik vind het een erg snelle verbinding! Ooit begon ik met een 56k6-modem en daarna kabel. Het duurde dan soms eeuwen voor je een mail met attachment of een bestand via icq had verstuurd. Nu heb ik ADSL en is de boel zo gepiept. En dat terwijl ik een vrij trage pc heb (een tig keer geupgrade Pentium 75 van 7 jaar oud), maar over de verbinding heb ik niets te klagen!

BTW het grote verschil met kabel is dat je bij ADSL een geheel eigen lijntje hebt, en bij kabel deel je één verbinding met meerdere mensen in je straat (of flat). Hoe meer mensen er dan op zitten, hoe trager je verbinding wordt. Bij ADSL heb je dat probleem niet. Toen ik nog kabel had, kreeg ik bijv. op zondagavond vrijwel geen data door, want dan zat de hele flat te internetten...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 10:06

Diana_Mabel schreef:
hoe sneller hoe beter en geld speelt geen rol zijn baas (IBM) betaald...


Klopt ja, maar dan ben je wel gebonden aan hun voorwaarden en volgens mij hun provider. Verward
(man van mijn moeder werkt bij ibm)

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 13:43

Karin schreef:
BTW het grote verschil met kabel is dat je bij ADSL een geheel eigen lijntje hebt, en bij kabel deel je één verbinding met meerdere mensen in je straat (of flat). Hoe meer mensen er dan op zitten, hoe trager je verbinding wordt. Bij ADSL heb je dat probleem niet.


Euh jouw telefoonlijn zit ook gewoon op het kastje aan het einde van de straat hoor. En die wordt ook weer gedeeld met anderen. Daarna gaat alles gezamelijk ook weg. Dus het probleem is bijna net zo groot, alleen de ADSL lijnen hebben minder moeite met het verwerken van meerdere hoeveelheden data, het is gewoon gelimiteerd.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 20:23

Kabel is absoluut sneller!
Heb anderhalf jaar ADSL gehad, vind het ten eerste duur in verhouding met de snelheid. Maar het grote voordeel van ADSL is wel dat het super stabiel is, heb eigenlijk nooit problemen gehad met de verbinding, dat kan ik van de kabel (chello) niet zeggen...

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 96Laura, _Hinneke, Anja_96, belle_boef, ComscoreBot, Dimphyl, Domiinique, fleurtjeuh, GrapeshotBot, Happy16, katinker, Kimmie235, Thami, xPabloBokt, xrobbiee, YvonneV en 73 bezoekers