Startlijsten online op: startlijsten.nl

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Startlijsten online op: startlijsten.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-02 12:31

Sinds kort ben ik erachter dat je ook op internet startlijsten kunt bekijken Tong uitsteken :

Vind je het wel eens vervelend altijd te bellen hoe laat je moet starten bij de komende wedstrijden?
In plaats van te bellen naar de vereniging, kun je nu kijken op Startlijsten.nl voor de starttijden van je wedstrijd. Dit zorgt voor minder drukte bij de vereniging en is makkelijk voor jou omdat je de startlijst meteen uit kunt printen.


´k Hoop dat dit een handige tip is voor jullie! Lachen
Laatst bijgewerkt door * Ellen * op 06-12-02 11:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 13:52

dit is de website van Kitty, ik denk dat al meer mensen die kennen *LOL*

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 14:01

Verenigingen waar ik start publiceren allemaal zelf hun startlijst op hun internetsite en dan krijg je zelfs nog de dinsdag ervoor ofzo een brief thuis waarin staat dat je de tijden op internet kunt vinden of kunt bellen als je geen internet hebt. Of je krijgt gewoon een startlijst thuisgestuurd.
Ik zie de toegevoegde waarde niet zo van die site.

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 14:46

Zijn dat startlijsten uit heel nederland??

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 15:47

Margreet schreef:
Verenigingen waar ik start publiceren allemaal zelf hun startlijst op hun internetsite en dan krijg je zelfs nog de dinsdag ervoor ofzo een brief thuis waarin staat dat je de tijden op internet kunt vinden of kunt bellen als je geen internet hebt. Of je krijgt gewoon een startlijst thuisgestuurd.
Ik zie de toegevoegde waarde niet zo van die site.


Er zijn verenigingen die geen site hebben. Bovendien krijgt de site van de vereniging meer bezoekers doordat er een link van de verenigingssite bij gezet kan worden.
Persoonlijk kan ik niet altijd de site van de organiserende vereniging vinden omdat die dan onder zo'n vage URL staat.
Het is ook gewoon mogelijk als vereniging om je link er neer te zetten met de datum van de wedstrijd.

De toegevoegde waarde? Dat alles op één plek te vinden is en je niet eerst op zoek moet naar de verenigingssite.

En ja Corina, uit heel Nederland kunnen er startlijsten geplaatst worden. Nog niet elke vereniging werkt er aan mee, maar het zijn er steeds meer.

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 15:50

Ik vind het een fantastisch idee....
Eigenlijk zou iedere wedstrijd erop vermeld staan, dan wel in ieder geval die uit het noorden....

Ik vind het super handig!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 16:19

Het is geen aanval hoor Kitty, snap dat ik aan je stokpaardje kom, maar voor mij persoonlijk is het geen interessante site omdat het hier in de regio (?) anders geregeld is wat betreft startlijsten. Ik kan me heel goed voorstellen dat het voor een vereniging die z'n eigen site goed voor elkaar heeft (en dat worden er steeds meer) en die ook nog eens startlijsten per post verstuurt, niet interessant is om hun startlijsten ook nog eens bij jou te publiceren.
Absoluut leuk initiatief, maar de haalbaarheid vind ik twijfelachtig en voor mij geen toegevoegde waarde. That's all, geen kritiek ofzo hoor.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 16:25

Ik vat het ook niet op als kritiek hoor. Wilde alleen even een toelichting geven.

Goh, zouden ze hier trouwens ook moeten doen, de startlijst opsturen! Hier worden startlijsten alleen naar het secretariaat gestuurd. Als wij willen weten hoe laat we moeten starten, moeten we altijd op zoek naar de website of moeten we proberen telefonisch contact te krijgen wat nog wel eens moeizaam verloopt.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 16:31

Pffff dat is inderdaad wel een gedoe ja. Geen idee wat voor vereniging er in jouw regio 'overheerst', maar hier is (of nou ja, was) dat de NBVR en dat verschilt toch wel aardig van de KNF. Heb niks met het wedstrijdsecretariaat van mijn vereniging te maken, regel alles zelf en dat bevalt prima!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 00:40

Ik vind het echt superhandig, ik zou graag zien dat gewoon alles, ook de opgave etc. via internet zou gaan. Is zóveel praktischer!
(ik zou erg graag alles zelf regelen, maar zit bij een ex-KNF vereniging....er gaat nu regelmatig iets mis.)

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-02 11:03

Laatst belde ik een rijvereniging op om te vragen waar hun rijhal was. Toen verwezen ze me door naar hun internet site. Ook vertelden ze me direct mijn starttijd. Daarbij zeiden ze ook dat je ze op startlijsten.nl kon opzoeken.
Misschien kan ik dit als tip doorgeven aan ons eigen wedstr. secr. Zodat misschien de startlijsten van ons volgende concours (met pinksteren ´03 Knipoog ) ook op internet komen.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 12:54

Kitty schreef:
Ik vat het ook niet op als kritiek hoor. Wilde alleen even een toelichting geven.

Goh, zouden ze hier trouwens ook moeten doen, de startlijst opsturen! Hier worden startlijsten alleen naar het secretariaat gestuurd. Als wij willen weten hoe laat we moeten starten, moeten we altijd op zoek naar de website of moeten we proberen telefonisch contact te krijgen wat nog wel eens moeizaam verloopt.


Het is de bedoeling dat de secretaresse van je club dan de lijst ophangt, of dat je hem/haar kan bellen voor de tijden. Als je toch weet dat zij de lijst heeft hoef je toch niet overal te zoeken Verward

Onze vereniging heeft ca. 60 wedstrijdruiters. Er wordt 1 startlijst opgestuurd, die komt bij mij binnen of bij de wedstrijdsecretaresse binnen en wij hangen die op in de rijhal. Daar kunnen alle wedstrijdruiters dan hun starttijden zelf opzoeken. Het zou ondoenlijk zijn om iedere keer al die ruiters achterna te bellen om ze hun starttijden door te geven.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 14:26

Ja maar wij hebben een vereniging zonder rijhal. Bovendien is de secretaresse erg slecht bereikbaar en is het dus makkelijker als ik de lijsten ergens anders kan opzoeken.

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-02 18:40

Voordat onze vereniging een eigen rijhal had ging het ook gewoon via de wedstr. secretaresse. Iedereen wist van haar wanneer ze thuis was en dat liep ook heel goed.
Nu hebben we sinds 1 jaar een eigen rijhal maar we doen het nog steeds zo. En als ze op de manege is heeft ze altijd de startlijsten mee.
Volgens mij ligt het probleem dan gewoon aan de bereikbaarheid van het wedstr. secr. In dat geval is zo´n site zeker handig! Daar kan ze de startlijsten aan doorgeven en dan kan iedereen het opzoeken.