het gaat goed met Sharif

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23436
Geregistreerd: 09-04-01

het gaat goed met Sharif

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-02 22:49

Jaja, hij is volgens mij niet eens 5 weekies hier maar ben nu echt al helemaal verliefd op hem, wat een lekker stoer ding zeg!
Hij is zo braaf, nergens bang voor en leert snel. Dinsdag heb ik voor het eerst een klein stukje gefietst met hem, gewoon 10 minuutjes kijken hoe hij het vind (hij vind draven nogal leuk, maar hij gaat erg hard) ik heb nog nooit een babypaard zo blij gezien, hij bleef maar gaan, op een gegeven moment heb ik hem maar op de rem getrokken (lees: vriendelijk gevraagd of hij misschien wilde stoppen) en dat was ook goed vond ie.
Vanavond was ik alleen even voeren en toen ik kwam lag hij in zijn stal, ik kan wel bij hem gaan zitten maar tot nu toe was ie wel nog een beetje gespannen. Vanavond maar weer geprobeerd en hij was echt superontspannen, hij moest opstaan want ze kregen eten (moest van mij opstaan) dus ik geef hem een duwtje, hij veert een beetje mee en komt weer gewoon liggen, dus ik tegen hem praten en hem een beetje omduwen en hij ging zo languit liggen, ik heb hem echt de hemel in geprijst (pol vond het wat minder) maar het was zoo gaaf. Polly blijft dan wil liggen en je mag tegen haar aan zitten maar ze gaat echt niet languit en ze blijft zeker niet zo liggen.

Sorry dat het misschien een beetje warrig is maar ik von het zoo stoer!!!!

Renee

*edit: titel*

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 13:53

hahaha, t valt wel mee hoor, hoe warrig je verhaal is. Haha! leuk dat het zo goed ging met je paardje!!!!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 14:11

Gaaf he!
Dat verschrikkelijke vertrouwen heb ik ook met Floor, Vivre en Valora. Met Dien kan ik ook uren zitten te tutten als ze ligt. Den en Tammy
zijn het na 10 min meestal zat.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23436
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-02 17:36

Bloemkooltje: toen ik het had opgeschreven had ik echt zoiets van :als ik het zelf zou moeten lezen zou ik er geen bal van snappen

Ciska: Lekker he zo'n vertrouwensband. Heb ik met Polly ook wel, zekers, zou niet best zijn na 1.5 jaar, ze vind het ook heerlijk als ik bij haar kom zitten maar omduwen, no way en liggen op commando vind ze op een of andere manier heel eng. Ben met Sharif natuurlijk nog niet bezig maar het was gewoon echt heel gaaf gisteren.

Ik weet niet of jullie 'The Horsewhisperer' hebben gezien (vast wel) op een gegeven moment ligt dat paard in die kraal en zijn die man (Tom) en Grace hem aan het aaien, toen begon dat paard een beetje te kreunen, zo lag Sharif precies gisteren, helemaal ontspannen en af en toe een kreun..