Alleen de hals scheren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Alleen de hals scheren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-02 21:36

Ik was van plan om bij Maestro een 'randje' weg te laten scheren (jachtmodel zeg maar), omdat hij na het werk nog een heel tijdje met een natte, krullerige hals staat.
Maar nu ik het net even overlegde met de jongen die dat voor me gaat doen dinsdag, kwam hij met het voorstel om alleen zijn hals te doen, in een zoutedropvorm. Hij had dit weleens bij een arabier gezien.

Dit zou denk ik een ideale oplossing zijn, omdat Maes veel buiten staat en ook een buitenbox heeft en na de training alleen een natte hals heeft.

Heeft iemand een plaatje, foto of een duidelijke beschrijving van hoe dit eruit komt te zien?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 22:11

wij hebben 1 pony op stal waarvan wij de hals eens scheren, dit omdat de pony geen deken op kan wegens een schoftbreuk die ze ooit gehad heeft! Inprencipe scheer je gewoon de hals uit, heb er helaas geen foto van denk ik, zal wel eens kijken.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 22:14

Afbeelding

Hier zie je het wel op, ik herinner me nog dat we vorig jaar ook haar voorbenen hebben geschoren, de kinderen zeiden altijd dat ze der jas uit had Clown

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 23:29

we laten bij Polly zaterdag ook alleen haar hals eruit scheren.