Frisian Forest Marco Polo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Frisian Forest Marco Polo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-02 21:48

Ik heb een new-forest van v.frisian forest marco polo x m.Ilse (v. Oosterbroek Arthur) Wie heeft nog meer een pony van deze hengst? (foto zou leuk zijn, ik heb helaas (nog) geen foto op de computer)

[/img]

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 21:49


ponymens
Berichten: 1299
Geregistreerd: 29-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 00:08

Wij hebben ook een dochter van F.F. Marco Polo op stal staan ook een merrie van oosterbroek Arthur.

Het is een C pony, licht bruin, super braaf met rijden (als ze zou kunnen lezen zou ze alleen een parcours springen). In haar (stal) gedrag is een tikkeltje zuur, maar een super leerpony voor kinderen.

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-02 18:54

Ik heb een donkerbruine D-pony. Ook super braaf met rijden, maar soms heeft hij opeens de neiging om dwars te gaan liggen, verder is hij ontzettend lief, ook op stal. Springen heb ik helaas al een hele tijd niet kunnen doen, vanwege een blessure, maar hij kan het wel. Gelukkig gaat het nu weer beter met hem

germie

Berichten: 25948
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 11:12

Yvetje, heb jij toevallig Thamara? Moeder Taliena?
Zo ja, dan ken ik je pony.

Zo nee, dan is Thamara ook een veulen van Marco Polo. Ik ben haar uit het oog verloren. Ze is namelijk doorverkocht toen de eigenaren gingen emigreren.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 16:10

Jaa, ik hem ook een nakomeling van Frisian Forest Marco Polo, genaamd Early Marco.
Tis een vosruin met 4 witbenen van 1.40 hoog. Hij is 6 jaar en helaas al een lange tijd kreupel
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hij heeft een super karakter, alleen met rijden was die wel altijd fel maar dat kan ook komen omdat die toen nog erg jong was en super vrolijk altijd!

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-02 19:49

germie schreef:
Yvetje, heb jij toevallig Thamara? Moeder Taliena?
Zo ja, dan ken ik je pony.

Zo nee, dan is Thamara ook een veulen van Marco Polo. Ik ben haar uit het oog verloren. Ze is namelijk doorverkocht toen de eigenaren gingen emigreren.


Nee, helaas, mijn pony heet baloe en zijn moeder heet Ilse. Wel leuk dat je gereageerd hebt!

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-02 19:52

Heeey ´new forest´

Leuk paardje! heeft qua bouw best wel wat weg van Baloe! Jammer dat ie kreupel is! Mijne is ook een hele tijd rechtsachter kreupel geweest, gelukkig loopt ie nu weer beter!

ik zal nog ff wat over baloe vertellen:
hij is 1.45 m
5 jaartjes jong
donkerbruin met twee witte voetjes achter
en hij heeft een hele stoere bles!