Tijdje terug, maar toch: Kat weg, kat terug!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Tijdje terug, maar toch: Kat weg, kat terug!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-02 21:30

Ik was 13 nov. 2002 jarig. Tijdje terug, maar toch. Toen verdween opeens mijn kat en kwam dus 's avonds niet binnen voor zijn eten. De volgende dag voelde ik me heel klote en was hij er nog niet. Ik had geen zin in eten en alles, want we hadden de hele buurt afgespeurd. Vrijdag nog niks van hem en tot laat opgebleven. De volgende maakte ik maar een briefje of iemand hem gezien had. Ik laat het lezen door mijn ouders en kijk uit het raam en zie de kat van de buren onze kant op kijken dus ik kijk waar hij naar kijkt en zit op het fietspad mijn kat DUVEL!!!!!!!Ik was zo blij en hij kwam luid miauwend binnen en bleef daarna ook in de buurt.

Hier nog wat fotootjes van mijn kleine schatje:
Lala hier kom ik aan met mijn mooi witte koppie:
Afbeelding

Hang hang hang aan het hek:
Afbeelding


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 22:39

Mooie poes, maareh, je werd ongerust toen hij de avond niet terug kwam? Nogal rap hoor, onze kat zie je soms ook maar een paar keer per week, en we hebben hiervoor een kat gehad die rustig een maandje foetsie was en daarna weer kwam aanzetten.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 00:07

Ah wat een schatje!

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 00:20

Maya schreef:
maareh, je werd ongerust toen hij de avond niet terug kwam? Nogal rap hoor,


Rap???? Dat is denk ik toch wel errug verschillend per kat.
Onze kat ook.......ik had dr niet gezien meer en niemand eigenlijk. Ik werd al ongerust want in mijn gedachte gang zag je haar altijd elke dag wel, maar ja wanneer had je dr nou werkelijk voor het laatst gezien??
14 jaar oud en nooit een dag weggeweest, altijd in de buurt als je roept.
Nou het heeft 2 weken geduurd, en ineens stond ze daar heeeeeel errug zielig in de keuken, broodmager en helemaal niet in orde lichamelijk gezien.
Na een tijd is ze weer weggeweest 1 dag en daarna voorgoed......
Een oude poes die de kluts kwijt is......of voelde dat ze dood ging. Na twee weken kwamen de buren vertellen dat ze dachten dat onze kat dood onder hun heg lag. Heel vredig opgerold......

Dus zo zie je maar als baasje weet je wel of het goed of fout zit. Ik ben blij dat ik haar nog heb gezien toen ze dood was.......sindsdien heb ik rust gekregen anders had ik hetnog niet.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 08:12

Onze kat die altijd graag in de stal blijft is soms ook wel eens een dag (of 2) weg, maar als er 1 van de andere 3 mist wordt ik 's avonds ook al zenuwachtig hoor! Het gebeurt maar zelden dat ze hun avondmaaltje (vleesbrokjes) willen mislopen Sigaar
Ik kan het me dus heel goed voorstellen, helaas beloven dit soort acties niet veel voor de toekomst Haha! Het is blijkbaar wel een enorme avonturier.

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 10:55

Bij ons op stal is nu ook een kat kwijt. Normaal komt Rolley altijd 's avonds eten, maar we hebben hem nu al sinds donderdag niet meer gezien. Hij ging wel eens vaker repen, maar dat is al wat langer geleden en hij bleef dan ook niet zo lang weg als nu. Tegenwoordig moest ie 's avonds ook altijd even komen knuffelen.

Helaas weten we van de meeste katten bij ons niet hoe oud ze zijn. Pas geleden is er weer een overleden, en vorig jaar is een jonge kater weggeraakt. Maar het kan zijn dat iemand die heeft meegenomen, want hij was nogal een allemansvriendje.

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 10:57

onze vorige kat is weggelopen, weet dus dat dat echt niet leuk is! hij is waarschijnlijk weggegaan om dood te gaan Verdrietig

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 16:08

wow aniek die is gegroeid zeg.
mooi dat hij weer terug is Lachen


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 17:29

trouwe beesten toch he, die katten. Kunnen je geen dag missen. Maar niet heus....

De hond is de betere mens

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-02 21:13

Ja, ik maakte me dubbel ongerust omdat mijn andere kat vorig jaar herfstvakantie aangereden is en paar dagen later overleden is. Later werd mijn ander poekie Bengeltje (zusje van Duvel) aangereden met een ernstig gebroken pootje. Dat hebben we laten rechtzetten (bij nader inzien kwa geld hadden mijn ouders het er toch niet voor over, maar gebeurd is gebeurd) Ik heb nog foto's van haar en haar pootje zal ze binnenkort neerzetten.

Ben in ieder geval heel blij dat Duvel er weer is, want was heel erg ongerust en nu blijft hij ook in de buurt.

Er zitten zoveel konijntjes in de opvang te wachten --> http://www.konijnenparadijs.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, Annash, Articuno, BeFunny, Contemplate, GrapeshotBot, Kayleigh__, Kimm4, kimmetje26, Lente, Lestrange01, Lightninggg, Liiesjjj, prii_boy, rocky_1995, Slagroomsoes, Tieme, xxx88 en 108 bezoekers