automobilisten kunnen zo stom doen!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

automobilisten kunnen zo stom doen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-02 17:24

Ik erger me er keer op keer weer aan: bumperklevers, mensen die met 180 km/uur over de snelweg gaan (iets wat ik zelf ook wel zou willen daar niet van Haha! ), mensen die geen richting aangeven, die afsnijden. Errug gevaarlijk en ook nog eens ontzettend stom!
Boos! Boos!
Wat is het meest idiote dat jij op de weg hebt meegemaakt?


Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 17:53

Iemand die mij in ging halen toen ik wilde afslaan.

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 18:07

iemand die de verkeerd kant de rotonde opging grrrrr! Haha!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 00:06

whaha, steefie, die is wel heeeeeeeeeeeel dom!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 00:36

mensen die doordrukken, en gewoon geen voorrang verlenen waar ze dat wel moeten, of mensen die snel voor je kruipen zodat je ten eerste op de rem moet en daarna gaan ze 45 rijden zodat je net niet lekker doorkan rijden

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 01:46

Toen ik in de herfstvakantie naar Ned. reed (op die zondag dat er die erge storm was!) Boos! ! Vlak voor Oberhausen reed ik op de linkerbaan (reed ong. 140 km/h) en was aan het inhalen. Er kwam toen een BMW 5-serie, met een noodgang bijna in m´n kofferbak Lips are sealed . Ik kon niet naar rechts, want daar was dus al een auto en veel sneller kon ik ook niet, want voor me had ik ook iemand. Toen degene voor me remde, moest ik ook remmen. De persoon achter me dacht blijkbaar dat ik hem op z´n plaats wilde zetten. Toen ik naar rechts kon, ging hij direct achter me rijden, weer bijna in mijn auto Lips are sealed . Een paar tellen later kwam hij naast me rijden en bleef op mijn hoogte rijden. Doordat hij z´n ramen helemaal donker had, kon ik niet zien wie er in zat. Op dat moment gaf die eikel gas en kwam voor me rijden. Ik had al in de gaten wat hij/zij wilde doen: vol op z´n remmen staan Frusty !! Ik was dus al van het gas af en op de rem Lachen . Ik was zo kwaad Boos! !!!
Omdat ik het stuk van Nürnberg naar Utrecht al zo´n 15 jaar rijd, wist ik dat er een paar kilometer verderop een "Autobahn-polizeistelle" was. Daar ben ik meteen gestopt en heb aangifte gedaan }> !
Ik ben normaal gesproken echt geen zeikerd; als ik iedereen die fouten maakt, aan zou geven, zou ik nooit in Ned. aankomen Knipoog (en ik zal zelf ook heus wel fouten maken Knipoog !), maar dit was gewoon levensgevaarlijk!! Er was een giga-storm, ik kon nergens heen én ik had mijn kind in de auto Frusty !
De BMW-rijder was trouwens Nederlander Scheve mond ! Kreeg van de week een brief van de politie in de bus, dat er akte van was opgemaakt Extreme duivel !!!
(Goh, ik word nog woest als ik er aan terug denk Boos! !)

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 09:14

steefie schreef:
iemand die de verkeerd kant de rotonde opging grrrrr! Haha!


Wel de leukste manier om iemand in te halen!

Ik zie dagelijks hele domme dingen. Waarschijnlijk zijn er ook weer mensen die dat van mij vinden. Wat mij erg opvalt is dat mensen met een donkere huid, bijzonder slecht kunnen rijden. Zie elke dag wel een voorbeeld. Zo ook vanochtend. Negers rijden namelijk allemaal bijzonder langzaam, ook op de snelweg. Daar wordt ik altijd een beetje narrig van, maar goed. Zo nu ook dan, op een afslag. Hij rijd 70, waar je makkelijk nog 120 kon rijden. Hij vond die bocht behoorlijk eng, dus verkoos hij de vluchtstrook op die afslag, om maar niet uit de bocht te vliegen. Iets wat natuurlijk helemaal niet mag. Maar omdat ik achter hem zat en echt niet superdicht, bleef hij maar op de vluchtstrook rijden totdat ik ingevoegd was. De meeste kunnen gewoon niet rijden. Dit is geen vooroordeel, maar een feitelijke constatering. Volgens mij hebben ze gewoon vaak niet eens een rijbewijs ofzo.

Verder zie ik heel veel dingen waaraan ik me kan irriteren. Zoals links blijven rijden met 115. Lekker langzaam een vrachtwagen inhalen. bumperen oudjes op de weg, 40 rijden waar je 50 mag. traktoren die in de pits op een 80 km weg gaan rijden, maar wara je noawelijks kan inhalen, met alle irritaties van dien enz enz....

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 10:19

Top 3 domme acties die ik gezien heb:

1) Een auto inhalen op een veel te smal landweggetje met hele grote bomen erlangs terwijl die auto op zijn beurt weer mij op de brommer inhaalde. Resultaat: Waar de bestuurdersstoel was, stond nou een boom. Ik zat bijna tussen die boom en die auto.

2) Een auto haalt een vrachtwagen in een bocht op een veel te smal landweggetje met dikke bomen erlangs terwijl ik aankom als tegenligger. Ik vraag me nog steeds af hoe dat we niet allemaal keihard tegen elkaar geknald zijn. Er moet waarschijnlijk 1 centimeter ruimte hebben gezet tussen de bomen, de vrachtwagen, mijn auto en de idioot zijn auto.. Geen schade.. Een wonder.

3) Een auto probeert een andere auto in te halen terwijl ik die auto inhaal op 23 November 1990. Resultaat: een flinke deuk in de auto van mijn moeder. Die idioot kafferde me eerst nog uit omdat ik fout was.. Hij betaalde gelukkig wel toen hij had uitgevonden dat hij fout was. Sommige mensen verdienen geen rijbewijs.

Gelukkig heb ik in mijn leven nog niks ergers meegemaakt.

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 10:27

Ik had ook een keer jou situatie twee, Joost. Alleen in dit geval waren de spiegels verminkt. Die man komt naar me toe en begint te schreeuwen over basis verkeersregels!!! haha, ik moest heel hard lachen, want die reedA te hard, B had teveel gedronken (zei ik nog tegen hem; volgens mij is het een basis verkeersregel dat je niet mag drinken en rijden) C week niet uit voor mij, noch remde af. Vervolgens ik meteen de politie bellen. Hij bond helemaal in. Vond opeens dat ik een mooie auto had. Vervolgens ging hij met zijn kegel nog harder nadenken en besloot maar naar huis te rijden, want het duurde te lang. Opeens was hij weg. Natuurlijk zijn kenteken onthouden en de politie heft hem even thuis opgehaald. Hij moest blijven op heyt bureau. had namelijk doorgereden na een aanrijding, onder invloed van alcohol. Niet best dus. Belde hij me twee dagen later op dat hij het onderhands wilde regelen, die schade. Nou pro forma bonnetje laten maken, met de hoofdprijs erop, en vervolgens zelf gemaakt voor de helft. Trouwens het was iemand van adel ook nog. Ene Baron van Limburg van Stierum. Vuile hond....

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 10:53

Toen ik op weg was naar de DVT BBQ reed ik op een kleine weg waar 2 -richtings verkeer was. Er kwam mij een -ik denk- langzaam rijdende auto tegemoet met achter zich een auto die vond dat deze te langzaam reed. Zonder naar links, rechts of voor zich te kijken haalde deze auto in. Gelukkig bleek mijn auto over perfecte remmen te beschikken Haha! anders was hij vol op mijn auto geklapt.

De automobilist schrok er niet eens van (ik denk dat wij nog een half uur met bonkend hart en trillende handjes hebben gezeten Haha! ) en kachelde lekker door met 200 per uur?!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 11:07

Prima"]
[quote="steefie schreef:
iemand die de verkeerd kant de rotonde opging grrrrr! Haha!


Wel de leukste manier om iemand in te halen!

[/quote]

En aan de andere kant van de rotonde wil een meisje met de fiets oversteken, jij ziet haar dan niet dus...ik vind dat niet zo leuk hoor prima

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 11:17

waarom zou je die niet zien dan?? Die zie je ook niet als je aan de goeie kant rijd en je kijkt niet. Wil niet zeggen dat als je de verkeerde kant neemt, je opeens niet meer moet kijken.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 11:30

dan zie je ze toch juist tegemoet komen, heeft ook wel zijn voordelen, hihi

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 11:37

Kinta schreef:
dan zie je ze toch juist tegemoet komen, heeft ook wel zijn voordelen, hihi


Tenzij zij natuurlijk van de verkeerde kant afkomen, iets wat aan de orde van de dag is....

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 11:38

Ja maar als jij niet uitkijk en dat meisje of jongentje niet dan krijg je natuurlijk ongelukken.... net zoiets als in Emmercompascuum...

Afbeelding
dat meisje keek maar alleen naar de kant waar de auto's vandaan kwamen....de 23 jarige bestuurder heeft dus volgens jullie der wel gezien?

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 11:41

Waar ik zo moe van word, van die mannen die er niet tegen kunnen dat ze worden ingehaald door een meisje in een klein(er) autootje.
Zucht....

En mensen met een hoed of een pet op achter het stuur. Let maar eens op, dat zijn gegarandeerd degenen die met 110 links blijven plakken, of nooit in de file staan (want die staat achter hen) enzovoort.

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 12:24

Sundancer, ik had het over een rotonde! Meestal steek je de rotonde niet over om op het middengeddelte te staan. Dus dit is appels met peren. tuurlijk moet je niet de verkeerde kant van een rotonde nemen, omdat het verwarrend werkt. Ik zelf heb het maar 1 keer gedaan. En toen was er helemaal niemand. DIe kerel in bovengenoemde situatie was bovendien roekeloos.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 12:32

Ja maar ik bedoel die man die nam ook de verkeerde kant...en dan kunnen er slachtoffers vallen natuurlijk

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 15:02

Ja, dat is zo Sundancer, maar ik heb hier ook niemand zien schrijven dat het goed is om de rotonde tegen de klok in op te rijden.

En Jantien, dat is inderdaad zo, die ouwe mannen kunnen er niet tegen dat ze ingehaald worden door een meisje! Meestal niet in elk geval. Erg grappig! Ik zal eens opletten op mensen met hoeden. *LOL*

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 17:55

Vanmiddag nog.

2 rijbanen en ik rijd rechts.
Komt links van mij een opoe rijden, ik denk die haalt wel in, niet dus en ik moest naar links(richting stal).

Ik dacht ga iets langzamer rijden, opoe voorbij en ik er dan achter. Ging hij toch ook langzamer rijden.
Inhalen kon ook niet(rechts dan Boos! ) want dat was zeker aanrijding geworden.

Uiteindelik vond hij kennelijktoch zijn gaspedaal en kon ik nog net op tijd naar links.

carola

Berichten: 8684
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 18:15

Pfff.... ik voel me een beetje aangesproken. Gisternacht reed ik namelijk zelf ook nog met 180 op de snelweg. Lekker rustig, en ik moést me even afreageren. Zonder gordel nog wel.
Ik weet het. Slecht. Oerstom.

Maar ik weet wel van mezelf dat ik nooit zal bumperkleven, dat ik me altijd 100% concentreer en dat ik zoiets nooit zou doen als het drukker zou zijn. Ook zal ik nooit een druppel drank drinken voor ik ga rijden.
Én ik heb een radardetector, ook een veilig gevoel!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 20:56

Ik heb behoorlijk wat achterlijke automobilisten meegemaakt, maar irriteer me mateloos aan hele sloooome automobilisten. Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ze 50 rijden waar ze 80 mogen...

Galactica Wadim X Gemini

Poosje81
Berichten: 21181
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 14:01

hard rijden op de snelweg, helemaal als het 's nachts is, moet kunnen vind ik. als je harder rijdt ben je er ook meer bij met je gedachten, ik iig wel
Wat ik zondag had: ik wil invoegen op snelweg, was verlaten, rijdt 1 auto, naast me op de snelweg, gaat niet naar links, hoeft ook niet, en houdt mijn snelheid aan: eerst wilde ik gas geven om er voorlangs te gaan, ging ie mee, en toen ik afremde ook. Ja daaaaag, ik heb hem met 150 via de vluchtstrook ingehaald en vrolijk verder gereden: mijn passagiers waren iets stiller, whahaaaaa

maar zulke dingen doe ik ook niet dagelijks, alleen als het echt niet anders kan!

Des Lions - Fokkerij van Tinkers in Zuid Frankrijk
https://www.deslions.eu/
Live cam voor veulens 2024 via dit youtubekanaal; https://www.youtube.com/channel/UCOqsI9 ... bvuviF1vnw
Topic 2024; [KS-MK] Franse (Tinker)veulens 2024 - here we go again!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 14:05

Kinta schreef:
Ik erger me er keer op keer weer aan: bumperklevers, mensen die met 180 km/uur over de snelweg gaan (iets wat ik zelf ook wel zou willen daar niet van Haha! ), mensen die geen richting aangeven, die afsnijden. Errug gevaarlijk en ook nog eens ontzettend stom!
Boos! Boos!
Wat is het meest idiote dat jij op de weg hebt meegemaakt?

Ik heb een hekel aan mensen die mij niet willen laten passeren als ik ze links wil inhalen en perse links willen blijven zitten terwijl er achter zich een rij auto's vormt. En dan vervolgens gaan klagen over bumperkleven hoewel ze zelf de oorzaak zijn!
Laat mensen ZELf bepalen hoe hard ze willen, het is eigen verantwoordelijkheid. ZE zullen wel weten war ze mee bezig zijn, dat is anders als ze gedronken hebben.

Ik vond het ooit belachelijk dat iemand dwars door mijn auto met trailer heel wilde rijden om van de uiterst rechtse strook (was uitvoegstrook) naar de uiterst linkse te gaan.

De hond is de betere mens


Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 14:35

het stomste wat ik heb meegemaakt is op 14 mei dit jaar gebeurd, een taxichauffeur uit medemblik zat te klooien met zijn apparatuur of wat
dan ook, hierbij is hij op mijn weghelft gekomen.
Ik stuurde al naar rechts dus hij heeft met zijn Mercedes de zijkant
van mijn Tigra gepakt.
Ik vloog naar de andere rijbaan en gooide mijn stuur om, hierdoor
draaide ik 180 graden en vloog door 2 hekwerken het weiland in
bij de dijk.
Het achterlijkste is nog dat die taxichauffeur mij de schuld gaf.

Toevallig is het vandaag heel mistig bij ons in de buurt, ik was op weg
naar de tandarts in Heerhugowaard en reed 90 waar ik 80 mag rijden.
Ik zie dat de 2 auto's die mij tegemoetkomen worden ingehaald door
een andere auto. Ik dacht nog: welke eikel gaat nou inhalen met deze
mist Verward
Ik passeerde de auto en zag dat het toevallig dezelfde taxichauffeur
was als 14 mei.........................hij zal gerust nog meer ongelukken
veroorzaken in de toekomst. Scheve mond

Nou moet ik zeggen dat ik zelf ook niet heilig ben, als ik de BMW pak
dan ben ik net een draak }> Bij het stoplicht een wedstrijdje doen
met alle wagens die naast me staan, knopje op Turboboost en weg
ben ik Haha!
Mannen kunnen dat al helemaal niet hebben en proberen me ook
weer zo snel mogelijk in te halen, wat meestal niet lukt Tong uitsteken

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Patriesz, afkepieteke, Esmee_RS, eva1969, ManonGrr, Mutti, Sure_lee, TheNovelist, wietsipietsi, wiifke en 158 bezoekers