Mijn zoektocht!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Mijn zoektocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-02 23:03

een paar weken geleden meldde ik dat ik samen met mijn ouders een paard gingen kopen Haha! . Gisteren zijn we voor de eerste keer naar een ruintje wezen kijken! Knipoog
Een 5 jarige zwarte ruin van de hengst Ferro een plaatje om te zien!
Na de kennismaking met de eigenaars en met Hero (dit is zijn roepnaam zijn volledige naam is nogal lang Pling )
Mocht ik op hem rijden, ze wilde eerst zelf voorrijden maar dat wilde ik dus niet ik heb zoiets van laat me hem maar vanaf het begin af aan rijden want zo weet ik gelijk hoe die is vanaf dat begin Scheve mond (beetje vage zin, maar tis al laat) echt een schat van een beest, als je vraagt is het liefde op het eerste gezicht dan moet ik je teleurstellen maar dan zeg ik nee.
Het is een lief beestje hoor maar veel te braaf, ik moet een beetje een pittig ding onder mijn kont hebben! ik en slome paarden dat werk gewoon niet, klink vreemd maar ik weet ook niet hoe dat komt.
ik ben aan het twijfelen, ik heb gezegd dat ik er nog even over na moest denken, ik ga overmorgen nog even kijken ( hij staat best wel dichtbij mij huiske) maar ik denk dat ik mijn zoektoch toch nog even verleng, al zeg ik dit wel met enorme twijfels

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 10:48

hoop dat je uiteindelijk een leuk paardje vind!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 11:46

Dat gevoel van jou ken ik maar al te goed. Het eerste paard wat ik ging kijken was een leuk beestje niets op aan te merken maar het was geen liefde op het eerste gezicht. Dus heb ik haar niet genomen en ben verder gaan zoeken. De zoektocht heeft een aantal maanden geduurt maar nu heb ik een paardje dat in mijn ogen perfect is!dus ik kan je alleen maar aanraden nog even verder te kijken en dat vind je zeker jouw ideale paardje! Succes en hou ons op de hoogte please.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 12:16

De vos die ik nu heb was met uit proberen ook erg braaf,
maar moet je hem nu eens zien Lips are sealed
Andersom heb ik ze ook gehad...

Vooral die 5 jarige hebben vaak pubergeintjes die er later pas uitkomen en ook al hou je van pittige paarden, ik kan je verzekeren dat je zulke grapjes niet kan waarderen. Haha!

Veel succes iig.

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-02 16:40

Diana_Mabel schreef:
Dat gevoel van jou ken ik maar al te goed. Het eerste paard wat ik ging kijken was een leuk beestje niets op aan te merken maar het was geen liefde op het eerste gezicht. Dus heb ik haar niet genomen en ben verder gaan zoeken. De zoektocht heeft een aantal maanden geduurt maar nu heb ik een paardje dat in mijn ogen perfect is!dus ik kan je alleen maar aanraden nog even verder te kijken en dat vind je zeker jouw ideale paardje! Succes en hou ons op de hoogte please.


tuurlijk hou ik jullie op de hoogte