Jippie vakantie geboekt!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-01 12:47

4 augustus vertrek ik voor een week naar Lipica!!! Krijg een week priveles op Lipizaners en verblijf de hele week tussen de witte paardjes. Ben benieuwd hoe het zal zijn (ga helemaal alleen!!!), maar verheug me er ontzetten op. Is er al eens iemand van jullie hier heen geweest??? groetjes Yvonne

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 13:28

Helemaal alleen?? Jeetje.
Wel gaaf hoor lijkt me dat, de hele week met paarden, paarden, paarden en nog eens paarden. Lekker rijden en even alles achter je laten.
Helemaal toppie, heel veel plezier alvast, je bent wel aan vakantie toe.


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 13:31

Gaaf hoor! Ik reed vorige week op de A12 achter een vrachtwagen uit Lipica, moest meteen aan die mooie witte paarden denken. Geniet er maar van!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 13:34

WIJ ZIJN NIET JALOERS ABSOLUUT NIET (oeps sorry caps lock aan Verward )

Schijnheilig Gr Pris Schijnheilig

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-01 13:48

Ja Lov, helemaal alleen Huilen , jij wou niet mee! Zal koetjespaard wel missen hoor, ging van het weekend gelukkig eindelijk weer eens goed, alleen het bos niet zo (prikvliegen wilden zowel Tinka als mij opeten), ben onderweg afgestapt omdat mevrouw bijna op de achterbenen ging (wou vliegjes met voorbenen verjagen ofzo Verward ). Maar inderdaad ben ik erruug aan vakantie toe, dus ga er vanaf nu maar vast van genieten. Kom denk ik van de week nog even langs bij je op stal, even met ome Kees praten?

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 13:59

Ome Kees is op vakantie, Jeffrey is er wel.
Het meeste van onze stal weet je al.
Wel gezellig als je langs komt.

Voor Lab zou ik wel een uitrij vliegendek willen ofzo. Het vliegendek wat ik net nieuw heb kan wel onder zijn zadel omdat het niet van dat gehaakte spul is zeg maar. Die andere die ik heb zou ik er nooit onder leggen.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-01 14:24

Ik denk dat ik ook maar aan de vliegendeken moet, ik had haar helemaal ingespoten met antivliegenspul, maar door het zweten hielp het echt niet meer!
Weet inderdaad bijna alles van je stal, maar prijs bijvoorbeeld (heel belangrijk toch wel) nog niet. Moet ook even weten hoe dat zou gaan met die twee samen (weidegang enzo)

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 14:30

Let's do it in PB. Voor de andere forumgebruikers is dit geen info denk ik.

Dit topic ging over jouw vakantie immers.
In gedachten gaan een heleboel bokkers mee naar Lipica, ik denk dat je ons allemaal een kaartje moet sturen..... gokje.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-01 14:40

Je bent een echte moddereter hoor !!! Maar je hebt gelijk, we gaan wel weer PB-en, laat me helaas altijd te snel verleiden om alles in een berichtje te knallen, sorry!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie