Verslag van m'n allereerste wedstrijden...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-01 20:46

Ik was vrijdag echt doodzenuwachtig. Alles wat ik wilde ging dus niet. Ik had voor m'n dressuurwedstrijd zo'n 120 punten verwacht, maar het viel mee, ik had er 136. Dus best redelijk voor m'n eerste B-wedstrijd. Naar mijn idee ging het super-*piep*, maar volgens de anderen viel het best mee.

Vervolgens moest ik monté-draven. Eerst een stuk stappen, daarna draven, je mocht niet galoperen als dat gebeurde moest je een volte rijden. Ik moest tegen 2 andere meisjes. Het ging er goed. Ik haalde op het laatste stuk met een flinke draf een meisje in, waardoor ik als 2e eindigde. Met het gevolg dat Meis precies op de finishlijn in galop aansprong, maar toen vond ik 't niet erg Haha! Maar volgens mij had de jury het niet in de gaten ofzo, want met de finale mocht het meisje wat als 3e eindigde de finale rijden, terwijl het op tijd ging Verward Maar goed, niks van gezegd, dat zou toch niks uithalen.

Zaterdag was ik een stuk relaxter. 's morgens naar Karin d'r flatje gegaan en even alles bewonderd. Toen hebben Lautje en Karin de beenwarmers van panterbont in elkaar gezet. Ik wist niet eens dat we die hadden maar goed. Daarna naar de manege gegaan. Lekker rustig aan gedaan. Toen de paarden klaar gemaakt en gaan omkleden en sminken. Ik was Lautje erg dankbaar dat ze de smink-spons zo lekker in m'n oren propte, omdat ze goed zwart moesten zijn Extreme duivel

Toen naar buiten naar de paarden. Dat was dus een grote *OEPS*, want Meis vond me doodeng! Ik ben namenlijk van mezelf erg bleek en zeer blond en vaak 'normale' kleding aan, dat was dus nu tegenovergesteld. Ik was pikzwart en had een zwarte kroespruik op. Zwarte kleding aan, panterbonte beenwarmers, hoela-rokje en kokosnoten als 'bh'. Ik mocht niet in de buurt komen van Meis. Toen Merilyn Meis naar me toe reed, kwam er als gevolg een flinke bokkenreeks achteraan. *zucht* Ik mocht niet binnen 1 mtr van Meis komen.

Merilyn heeft Meis toen maar meegenomen en is haar gaan longeren. Toen heb ik het rokje afgedaan en naar d'r toegelopen, ze vond me nog steeds eng, maar wachtte twijfelachtig omdat ze m'n stem wel herkende. Na een aantal pogingen kon ik weer rustig bij haar staan en ben ik opgestegen. Voor de zekerheid heb ik heel even aan de longeerlijn gereden voordat ze weer zou gaan bokken. Maar het ging erg goed, dus ben ik haar warm gaan rijden samen met Karin en Leysander. Voor de zekerheid heeft Karin haar rokje ook afgedaan, want Meis wilde die dingen niet in haar buurt hebben.

Prisca heeft ons nog even gedrild voordat we de ring in moesten. Toen we de ring in gingen was iedereen heel enthousiast, we reden op de muziek van de Lion King, The lion sleeps tonight. De proef ging verbazend goed. Iedereen moest heel hard lachen en ging heel hard klappen toen we een tegenovergestelde groet deden, we gooiden achterstevoren de kont omhoog (leuk idee van Heike). We kregen na afloop een groot applaus en veel leuke reacties van het publiek.

Toen zijn Karin en ik heel hard naar binnen gerend om af te sminken, want we moesten nog een barrelrace rijden in gewoon wedstrijdtenue. We hebben een half pakje babydoekjes gebruikt om die troep van ons gezicht af te krijgen, terwijl Heike zei dat het er zo makkelijk af te krijgen was Extreme duivel

Vervolgens was Karin klaar en ging alvast naar de kast om zich om te kleden, maar onze lieve Karin had dus ook mijn truitje meegenomen Extreme duivel Ik stond daar dus in m'n bh, m'n zus en Maartje (Jura) lagen helemaal in een deuk (ik stiekem ook wel hoor). Gelukkig had Maartje een vestje bij zich die ik even aan kon trekken, anders had iedereen van z'n stoel afgevallen *LOL*

Toen naar de kast gegaan en snel omgekleed en weer naar buiten voor de barrelrace. Ik snapte er niks van, ik kwam aanrijden en moest gelijk, dus ik deed maar wat, ik lag voor op Karin, maar dat haalde ze al weer in toen ik op de terugweg de fout in ging, ik wist niet welke kant ik langs de pionnen moest. Maar we hebben wel gelachen.

Vandaag hebben we verschillende shows gezien en was de prijsuitreiking. Ik heb geen prijs gewonnen, maar ik was best tevreden over m'n eerste wedstrijden.

Zo dat was 't weer even, 't verhaal is al lang genoeg geworden.

Dikke knuf Mayo

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 21:07

Wat gaaf dat het allemaal best wel goed is gegaan!!! Gefeliciteerd!!!!!!!! Party!! Party!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 21:25

Vondt het inderdaad niet eerlijk dat Mayo 2de was en dus eigenlijk wel naar de finale moest, maar dat de derde ging.
Maar ja, het ging erom, dat er heel veel gelachen is! Daar ging het uiteindelijk om!! Er is weer gespreksstof voor een paar dagen!! En binnenkort gaan we alle video's nog een keer bekijken!!

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 21:49

Fijn dat je tevreden was!!
Het was ook een errug leuk weekend (ookal ben ik er maar 1 dagje geweest).
Wel een beetje vaag idd van de jury dat je niet naar de finale mocht! Verward

Enne.... graag gedaan hoor!!!!! Extreme duivel

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-01 21:51

*grmbl.....* Extreme duivel

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 22:25

Tja Mayo zwart moet zwart zijn hoor.

gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-01 22:26

Er zat een pruik over m'n oren!!! Waarom moet er dan van die vieze prut ook in???

Frusty Frusty Frusty Frusty *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 01:47

goed hoor!echt gaaf!tja ik zou ook schrikken van zo'n bosnegerin Schijnheilig

soms is het beter om te zwijgen

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 08:58

En wat zijn de foto's gaaf geworden!!! Party!!

Mayo, je hebt je er goed doorheen geslagen hoor! Petje - eh... capje af! Die foto's wil ik wel in het echie hebben, wil je ze voor me laten afdrukken? Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-01 09:44

Ik ga ze binnenkort naar de Hema sturen. We kijken dinsdag even welke er precies in meervoud besteld moeten worden.

Knuf

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 11:48

Haha, ja het was inderdaad dikke lol, zeker weten, voor herhaling vatbaar! Ontzettend toffe foto's! Ilo.
ps.heb al zoveel gereageerd, heb nu effe geen inspi meer, heb alles al drie keer gezegd haha...sorrie...

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 12:12

heeey leuk en dat voor de eerste keer! jammer van dat draven maar ach volgende keer beter toch?
groetjes

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 12:31

Leys wil altijd maar harder en harder dus draven is dan moeilijk.
Dan krijgt hij zijn zin niet en wordt hij boos dus *bok* en *bok*.

Gevolg met het springen later op de avond (zeker 2 a 3 uurlater) was hij NOG HEET af en toe zou ik hem dan wel achter het behang willen plakken.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 18:40

Roel: Ik weet precies waarom JIJ het niet eerlijk vond... Was ook wel hilarisch met de pas de deux, maar wat is die Ben een zeikerd (zo komt hij dus over).. Sjonge, wat boeit dat nou, het gaat toch om de lol, maar goed...
Pris: wat nou achter het behang plakken? Leys is een poepie... Die plak je toch OP het behang mag ik hopen, anders zie je m niet meer... *duikt heel diep weg achter Jopie*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 07:17

Knipoog Hè, BLONDJES??? Knipoog Hoezo dom, die twee??? Knipoog Ik ken er één heel goed haha... Knipoog Greetz van het soms ook erg blonde brunettetje... Ilo.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, Hanjan, Sanne_com en 32 bezoekers