paardentandarts

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-01 21:04

vandaag was de paardentandarts bij ons.
Tja das echt een dagje uit hij begon om 11.00 en vertrok iets na 16.00 tja wat wil je met al die paarden en dan nog heeft ie nog niet alles gedaan dus moet ie nog een keertje terug komen.
De meesten worden keurig elk jaar gedaan dus sommigen hoefde alleen voor controle en mochten terug naar het land helaas Lottie niet.
Hij had aan zijn onder gebit niets maar boven toch weer wathaken.
Zijn wolfskiesjes hoeven er nog steeds niet uit want zover ik weet heb ik gene problemen met rijden Lachen.
Ed Kiela was helemaal verbaasd over zijn voortanden.
vanwege het slechtwisselen van hem moest er een melktandje tussen 2 blijvende tanden getrokken worden die dus al door kwamen hij had me al verteld dat lottie waarschijnlijk voor de rest van zijn leven met een rob de nijsspleetje door het leven moest maar gelukkig en wonder boven wonder is dat helemaal weg getrokken.
Wel grappig was dat hij nog wist dat hij me op Paard&koets tegen was gekomen en dat lottie zo rustig was Lachen
Tja en je raad het al al kletsend kwamen we bij bokt terecht en hij wou meteen het adres weten dus Ed als je dit leest zeg ff haaay!
Ene Renate je moest de groeten hebben hihi je kan zien ed dat ik het niet ben vergeten:))
groetjes

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 21:09

hahaha, lache. en je bent het van mij ook niet vergeten, goed zo!! *klopje op je schouder* *LOL*
tja Ed , ik zie je waarschijnlijk, ehm, ergens in november Verward weer bij gosschalk. (king loopt nog recht met zijn hoofd *LOL* )

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 21:22

haha wat is de wereld toch klein.goh lot rob de nijs.neeeeeeee ik vind dat zo'n verschrikkelijke kerel!haha tinkie heeft ook een raar tandje

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 21:24

Ja ik was er ook bij, hij is aardig joh!!
Lovers Lovers (grapje hihi)
Floor die moest over een tijdje gedaan worden omdat als ze zich druk ging maken dat dan het veulen misschien zou komen. Ik snapte het niet helemaal.... maar jah.
Verward Xus!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 09:21

Ha, toon heeft ook een Rob de Nijssspleetje tussen zijn voortanden.

Binnenkort ook weer tijd voor de tandarts, Toon schijnt een arabierengebit (jaja echt waar Haha! ) te hebben, zijn kaak loopt schuin omhoog! typisch arabisch, schijnt.... Nou heb ik persoonlijk wel mijn twijfels of toon een arabier is!?! *LOL* Dach ut niet!

Groetjes Mieke