Wat een pech

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Wat een pech

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-02 07:51

Banish heeft een tijdje terug last gehad van zijn knie die steeds op slot ging. De hoefsmid heeft het gelukkig op weten te lossen, maar doordat hij als zijn knie op slot zat, zo beroerd op stal heeft gestaan, heeft hij nu last van de spieren in zijn lendenen en kruis………

Nou kan ik niet met de wedstrijd meedoen. Huilen Huilen

Hij is echt heel zielig. Kan niet buigen, loopt met zijn oren in zijn nek.
Maar de dierenarts is erbij geweest en die was niet geheel pessimistisch. We mogen alleen zo’n drie weken niet rijden. Maar dáár komen we wel overheen.
Hij heeft nu pijnstillers en volgende week gaan we kijken of er al wat verbetering inzit.

Ik baal echt als een stekker! Lips are sealed

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 07:56

aaaah zielig.
hoe komt dat van die knie , dat heeft hij toch nooit eerder gehad?

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 10:08

Is een massage misschien iets of een Bach remedie om zo te helpen die spieren weer soepel te krijgen?

Suc6!

=^.,.^=

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 11:54

Bestel Myo-Cure en Tendo-Cure van VSM bij Puur Natuur (www.puurnatuur.nl) of je dierenarts. Werkt écht! (jááá... jullie vroegen je vast al af waar ze bleef met d'r VSM Haha! )

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-02 13:13

Jos"]
aaaah zielig.
hoe komt dat van die knie , dat heeft hij toch nooit eerder gehad?
[/quote]

1 keertje, maar toen wassie nog jong. Maar ik heb een nieuwe hoefsmid en misschien heeft die hem net effe een beetje teveel binnendoor gezet, zodat de ene knieband meer belast werd. Met zijn knie gaat het nu wel weer goed geloof ik. Hij heeft er geen last meer van gehad sinds de smid hem vorige week weer netjes recht heeft gezet gelukkig.
Maar ik baal wel van zijn rug hoor. Hij wordt ook erg chagarijnig. Hij ging zelfs andere paarden aanvallen tijdens het rijden. Kun je nagaan Extreme duivel


[quote="farichta schreef:
Is een massage misschien iets of een Bach remedie om zo te helpen die spieren weer soepel te krijgen?


Ik ga hem inderdaad masseren met. Schijnt ook goed te zijn, omdat het alleen om het lekkere masseren gaat en dat schijnt lekkerder te zijn met wat olie, dus ga ik baby-olie kopen. Wat zal ie lekker ruiken!!! Vingers aflikken

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 14:25

banish"]
[quote="farichta schreef:
Is een massage misschien iets of een Bach remedie om zo te helpen die spieren weer soepel te krijgen?


Ik ga hem inderdaad masseren met. Schijnt ook goed te zijn, omdat het alleen om het lekkere masseren gaat en dat schijnt lekkerder te zijn met wat olie, dus ga ik baby-olie kopen. Wat zal ie lekker ruiken!!! Vingers aflikken
[/quote]

Hihi, dan heb je met recht een "VET" paard! Haha!

Suc6 ermee in ieder geval!

=^.,.^=

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-02 14:48

hahaha
hij is juist altijd nét effe te mager, dus dat komt mooi uit!
<PROEST>

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 23:59

Ik zou er een osteopaat bijhalen, voor de spieren, de gewrichten en de ingewanden. Wordt ie misschien zelfs wel te dik Knipoog Ik heb er zelf hele goede ervaringen mee en kan het iedereen aanbevelen. Maar er is natuurlijk ook weer verschil tussen de ene of de andere osteopaat.