vandaag 1e wedsstrijd sinds 3 jaar gereden en met

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

vandaag 1e wedsstrijd sinds 3 jaar gereden en met

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-02 18:23

succes!!

Bert vond het in het begin allemaal erg spannend,we konden maar 10 minuten inrijden alles was uur vervroegd Schijnheilig

maar daarna erg braaf,we mmoesten l2 starten en deden 7 mee,waaronder NUV van bokt hier.
Bert deed goed zijn best enm was super tevreden.
We hadden 164 en 168 dus 2 punten en bijna 3!

jury was mr de jong en de 2e een mevrouw ben naam kwijt,ik was dus 1e in de 1e proef en 2e in 2e proef Haha!

we stonden op reserve lijst voor 15e bij piet mul maar daar begin ik maar niet aan want wqe hebben nu 13 punten in l2 en als ik dan 3 punten haal in die wedstrijd mag ik niet meer Lselecties rijden,dus nu hebben we een heel aantal weken om de puntjes op de I te zetten,bv middendraf en ga;lop moesten nog wat duidelijker,nog wat meer spetteren in de proef ze waren nu heel deegelijk.

groetjes n

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 18:38

Sorry, maar je bericht is erg moeilijk te lezen!
Misschien een tip om hem in normaal Nederlands te schrijven?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 19:29

Het valt inderdaad niet mee op je topic te ontcijferen, maar uiteindelijk is het dan toch nog gelukt Knipoog
Gefeliciteerd met je goede punten, dat is toch een leuke binnenkomer naar zo'n lange wedstrijdloze tijd !

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 22:18

Ja, gefeliciteerd! Echt een klote organisatie, ik wil er niet meer over praten!! Die andere jury heet mevr. Keijzer, dan weet je dat ook weer. Echt lekker voor je, die punten! Ik heb trouwens hetzelfde probleem, ook teveel punten. Ik start nu alleen 12 januari nog bij ons thuis, en 15 december ook niet meer...
Laatst bijgewerkt door Nuv op 02-12-02 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 09:45

He, dezelfde jury als ik gister had!
Gefeliciteerd met je punten, goed zeg, voor de eerste keer na zo'n lange stop.
Ik reed M1 (voor jullie dus), en was twee keer eerste met 165 en 167 punten. Na de eerste proef schrok ik me rot toen hij me met strenge stem nog even bij zich riep.

Mevrouw, zei hij, er staat hier op uw papieren dat u met een hengst start en u verschijnt hier met een ruin...?
Dus ik zeg sorry meneer, maar het is echt een hengst hoor, misschien heeft hij het wat koud, maar hij is toch echt ruim bedeeld door moeder natuur...

Oh ja, en Vinz maakte zijn voorleesdebuut bij me, meteen zo'n lastige M1 proef, ik reed dan ook twee keer bijna verkeerd en sprong een keer te laat in galop aan. Nou ja, volgende week mag hij M2 lezen, want dit was m'n derde en laatste M1 wedstrijd.

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 10:50

Ha, dan heb ik jou zien rijden Marja! En een vriendin van mij moest ook bij de jury komen, en daar tegen zeiden ze dat ze op een hengst zat terwijl het een ruin was! Hebben ze gewoon de startcoupons verwisseld... Kon dr ook nog wel bij, met zo'n organisatie....

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-02 14:09

sorry van het gebrekkige taaltje maar had haast,zal er voortaan op letten.