stom gedroomt, rede tot nadenken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

stom gedroomt, rede tot nadenken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-02 22:45

Ik heb vanacht heel eng en stom gedroomt. Ik had met de scooter een ernstig ongeluk gehad. In eerste instantie was het de vraag of ik het uberhaubt zou overleven, daarna was het de vraag of ik een normaal leven kon lijden, ik was verlamd en weet ik veel.
Maarja, ik had wel honey en jamaica.
Jamaica ging naar Nimber, tot er meer bekend was over mij stond ze daar, zij reed haar, en pepper betaalde gewoon pensiongeld.
Hon ging naar merilyn, zelfde verhaal...

allemaal heel vaag natuurlijk.
Maarja, het zet je wel aan het denken.
Wat gebeurt er met jullie paarden als jou iets overkomt??

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 22:50

me vader zou Tos houden als tuiger, maar waarschijnlijk wel bij een vriend hier uit het dorp zetten, (fanatieke menner) zodat Tos vaker beweging krijgt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 22:52

Albert zit nu naast me en zegt dat hij ze gewoon houdt.
Ilindra en Lisa voor de fokkerij en Händell mag dan met pensioen.
Als we er beide niet meer zouden zijn denk ik dat m´n ouders ze wel aanhouden en de kosten delen.
Ook dan zal er wel met de merries gefokt worden (al zou m´n vader waarschijnlijk voor andere hengsten kiezen dan wij zelf) en zou Händell wederom met pensioen gestuurd worden.

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 22:53

als we met mij wat gebeurt, zou mijn vriend hem nog wel even houden.
Maar zou wel in werken zetten dat hij verkocht zou moeten worden.
Mijn vriend kan er niet op rijden, heeft wel een goede band met hem.
Maar dat is zonde voor het beestje.

Pablo is dan beter af bij iemand anders die lekker met hem kan dressuren... iets wat hij leuk vindt.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 23:10

Ik denk daar idd steeds meer over na. Dat moet je eigenlijk toch afspreken, je weet nooit hoe het loopt.
Chester blijft, dat weet ik zeker, maar Pompidou? Tsja wat moeten mijn ouders nu met Pompidou?
Ik denk dat ze dan als fokmerrie blijft. Maar goed, dat vindt ik eeuwig zonde van haar.
Hmmz...

Dit is een goede, hier ga ik over nadenken.

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 23:11

Ik denk dat Levi verkocht zou worden...niemand anders in mijn familie is zo gek met paarden als ik...alleen mijn moeder dan een beetje, maar die is in de omgang nog best bang. Erop zitten en stappen durft ze, maar verder... nog niet iig Knipoog

Ik zal het eens vragen...

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 23:17

Lucas zou verkocht worden. Kai blijft in beheer van mijn zusje. Yorghos zou door Of mijn ouders Of mijn vriend worden geadopteerd. Hij zou een leven als grasmaaier tegemoet gaan.

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 23:23

dan zouden men paarden misschien wel verkocht worden.
Want wat moet ik er anders mee

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 00:38


Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 01:05

*gniffel* ik denk dat mijn vriend Gammon tussen zijn verzameling stalen rossen zou zetten. Haha! Maar in werkelijkheid... ik zal het hem eens vragen want hij met Gam ging doen. U hoort nog...

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 03:33

Mmmm... uhhh ... ik denk dat Westernfreak er dan wel raad mee weet ..

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 08:53

Ja das moeilijk, ik denk erook vaak over na. Ik denk dat mn ouders hem zouden verkopen.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 08:59

Ik heb het er weleens met mijn ouders over gehad, zij zouden Polly in ieder geval verkopen denk ik. Maar misschien neemt mijn vriend hem ook wel, al heefthij er nog niet veel verstand van hij wil ze wel het beste geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 09:57

Milena zou dan verkocht moeten worden, Dick kan niks met haar. Waarschijnlijk zit ze dan binnen korte tijd in de hamburgers. Wil daar dus niet te lang over nadenken.....

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 10:03

Fleur wordt verkocht.. Zou ook niet anders willen, ze verdient een goede toekomst en die kan ze ook heus wel krijgen.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 10:05

Pfoe, da's een moeilijke vraag... Ik durf het eigenlijk zo niet te zeggen. Aan de ene kant zou ik Imker heel graag willen houden, maar aan de andere kant zou dat niet eerlijk zijn tegenover hem. Als ik verlamd zou raken, zou ik hem namelijk dan niet meer de aandacht kunnen geven die hij verdient.
Ik weet wel wat er gebeurt met Imker als ik overlijd. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat Imker dan naar een manege voor geestelijk en lichamelijk gehandicapte kinderen gaat. Dat zou hij prachtig vinden, al die aandacht en dat gefriemel. Hij is super met kinderen, en ook nog eens heel braaf. Ik denk dat dat wel een fijne oplossing zou zijn. Daar zou ik mezelf in ieder geval in kunnen vinden.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 11:14

Die van mij worden dan verkocht. Ik heb echt niet de illusie dat ik de enige ben die goed voor ze kan zorgen.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 11:18

Ik weet het niet.. denk dat ze hem verkopen.. Alhoewel ze wel weten dat Ewald het beste is dat mij ooit is overkomen.. Misschien zet hij Ewald ook wel voor de kar.. maar verkopen zal het wel worden..

Nu ik nog eens nadenk Haha! ik ben dr dus nog (ik zat te denken aan als ik dr niet meer ben) dan blijft ie.. en zal ik denk ik een bijrijder zoeken..

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 11:21

Als mij wat zou gebeuren zou Den terug gaan naar Tamara. M'n ouders willen niet met paarden hebben. Hij blijft dus niet. Hij zal waarschijnlijk niet verkocht worden. Heel misschien terug gegeven aan Tamara. En ik weet zeker dat er dan goed voor hem gezorgt word.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 11:23

aangezien 'mijn paarden' van mijn moeder zijn is het simpel als ik zou overlijden en andersom natuurlijk ook.

KimThirza

Berichten: 275
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 11:53

mijn paard gaat naar ilona die is lief en goed voor dr en die wil ook een paard.
diegene is nemo van bokt !!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 12:08

Dikke en Beer gaan naar Ilka, mijn vriendin en andersom gaat Helania (haar paard) naar mij. Ilka heeft dit toevallig 2 weken terug bij de notaris vastgelegd, omdat ze daar toch waren voor het maken van een testament en ik heb een handgeschreven verklaring bij onze papieren neer gelegd. De families van mij en mijn man weten hiervan en vinden dit een prima regeling!

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 12:17

Slik enge droom hoor. zucht...

Ik weet echt niet wat het betekend. wel een eer dat ik voor hon mag zorgen.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 13:00

lageveld schreef:
Mmmm... uhhh ... ik denk dat Westernfreak er dan wel raad mee weet ..



Huh?

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 13:21

Grijnz wat een eer dat je over mij droomt.
Maar die van ons gaan weg.
Misschien dat Hinke blijft omdat mijn vader het fokken leuk vind maar Lodewijk zal denk ik of naar mijn nichtje gaan of verkocht worden.
Wat hem betreft hoef ik ook niet bang te zijn dat hij niet goed terecht komt