[VD] Clinic Vrijheidsdresuur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

[VD] Clinic Vrijheidsdresuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 18:21

Is er animo voor een clinc vrijheidsdressuur? Marianne Scherps van The Black Riders is berijd voor "ons bokkers" een clinic te geven.
Het zal vooral "de bazis" inhouden en zal een dag duren. Mischien met een leuke BBQ als afsluiting? De kosten zullen ongeveer 40 á 50 euro bedragen

Een aantal vragen...

1 is er animo voor
2 waar is de geschikte plek (met binnenbak)

Graag jullie reacties om dit iedee ook echt in werking te zetten..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-11-02 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 19:10

Op zich zou ik intresse hebben, maar de kosten kan ik me op het moment niet permiteren. Ik heb het verslag gelezen van het NVVR weekend (ook marianne) en dat sprak me heel erg aan.
In principe wel intresse dus, maar tja, de kosten...
Laatst bijgewerkt door LadyMadonna op 24-11-02 19:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Ljostar
Berichten: 48
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 19:32

Ja, ja, ja, ja, ja!!!! Ik heb er zeker animo voor!

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 20:01

Het lijkt mij zeker leuk, maar de kosten vind ik wel wat veel...ligt erook weer aan hoever ik eventueel zou moeten reizen...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48205
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 21:38

ik doe mee!!!!!! En in overleg hebben we ook misschien wel een binnenbak beschikbaar... Haha! (als het niet op een wedstrijddag valt)

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 22:28

lijkt me erg leuk!!!! maarrrr vind de kosten erg hoog,
vooral als je het met meerdere personen doet.

.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 22:16

Ik moest nog even door geven dat de prijs incl. bbq/eten zal zijn en natuurlijk moet ook de bak voor 12uur lang afgehuurd worden.. vandaar de prijs..

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 22:20

en waar word het dan eventueel gehouden?
Mag je je eigen pony eventueel meenemen of doet ze het alleen met haar eigen dieren?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 23:28

Het word gegeven omgeving Rotterdam (hoogst) waarscheinlijk.. of je je pony mee moet nemen.. moet ik nog even aan marianne vragen..

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 20:08

ja, lijkt me wel leuk, maar idd, de kosten he? Dat kan ik me momenteel niet permenteren--> het zijn dure maanden nu!
Helaas... en het is ook niet erg in de buurt, dus zullen er ook aardig wat reiskosten overheen komen. Jammer, jammer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 23:03

Hoi

De kosten staan vast op 50 euro inc. gezellig eten.. Een eigen paard/pony mag zeker mee! verder heeft marianne nog 4 paarden ter beschikking..

Groetjes

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48205
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 23:04

als het bij ons op stal is, dan gebruiken we Banjer uiteraard... anders zou ik graag 1 van de paardjes van Marianne willen "lenen"....

Wat is de datum?

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 13:44

oliebol zeg, ik vind de kosten wel erg hoog! Ik wed dat als je de kosten omlaag doet er veel meer mensen zouden komen. Ik moet namelijk ook reiskosten maken, net zoals anderen hier, en heb ook niet erg grote portomonee! Zou anders heel erg graag gekomen zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 13:49

Sorry het is niet aan mij de kosten te bepalen.. Er zit wel het avondeten bij inbegrepen he.. Ik snap best dat het veel geld is.. maar het is het zeker waard

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48205
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 14:01

Debo, is er al een datum bekend?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 15:29

nee nog geen datum ik zal even met Marianne overleggen...

desillies
Berichten: 6778
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Castelnaud la Cgapelle ( FR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 19:13

heeee ik wil ook mee!
kan dat en wie weet debo kunnen we samen reizen.......
ik ben benieuwd naar de datum als die me goed uitkomt dan kun je me op de deelnemers lijst zetten! *LOL*

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 19:49

Heb je niet wat meer details?

Hoelang duurt het? Wanneer begint het? Waar is het? etc...Hoe wil zit het plan dan in mekaar? ( ik bedoel hoelang overal mee bezig enzo) Sorry voor de vele vragen, maar ik vind het veel geld dus wil ik eerst weten wat precies de bedoeling is...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 10:43

Hoi...

Er zijn pas een aantal dingen bekend aangezien we eerst wilde weten of er animo voor was..

Het zal plaatst vinden in omgeving Rotterdam.
er moeten min. 10 personen zijn die mee willen doen
Het zal een hele dag duren= dus 12 uur ( van 8 tot 8 ofzo incl eten)
Het eten zal hoogstwaarscheilijk plaatsvinden in Hoek van Holland op de strandtent van mijn vader. Of als het mogelijk is op de manege zelf waar we heen gaan.
De datum is nog niet bekend..

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 08:57

Oke lijkt mj wel leuk, maar waar laat je in de tussentijd de paarden, als je aan het eten bent? En van 8-8 is wel heel erg lang hoor. Ik weet uit ervaring dat clinics die langer dan 4 uur duren erg saai en langdradig worden. Ik zou het dan op een middag houden en als er stalling voor de paarden geregeld kan worden idd BBQ erachteraan.
Voor de mensen die het duur vinden: clinics zijn noioit goedkoop, die komt niet door het eten erna maar door de idioot hoge bakhuur die sommige maneges vragen.
Debo, misschien kun je de prijs naar beneden halen door bv kijkers toe te laten en daar entree voor te vragen. Tis maar een ideetje.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

eveline_B

Berichten: 2828
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 09:04

Ik vind het een heel leuk idee, maar Rotterdam is me toch net even te ver. Als ik toevallig in de buurt ben kom ik wel kijken. Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 11:24

Zodra we een plek hebben in omg. Hoekvanholland/roterdam met binnenbak kunnen we een datum prikken... Dus mensen uit omgeveing Rotterdam /hoekvanholland.... Help zoeken naar een manege met binnenbak...


Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 21:45

ik wordt maf van dat gezeur van dat de clinic zo duur is.
mensen het zijn de kosten die klote manege's die het zo duur maken, heb hier en daar al info gedaan om een binnen hal te huren 400 a 500 euro is niets. Hier krijg ik echt neigingen van. Als ik echt niets kan vinden doen we de clinic desnoods in mijn ACHTER TUIN Verward

Zoek je nog een leuke en leerzamen paarden stage op een erkend stage/leer bedrijf in GL. Marianne's Zorgboerderij, lekker knus en gezellig.

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 21:56

ik zou wel info willen over dat freestyle rijden, met mijn heethoofd. Als het in de buurt van rotterdam is zou ik evt met de kar kunnen komen of zo

Goedgekeurd onderschrift :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48205
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 21:57

Marianne, maak je niet druk... das niet goed voor je hart... Knipoog

Ik kom in ieder geval.. en als we Nico zo gek krijgen en het is bij ons op stal te regelen... (laat maar weten of ik het moet vragen...) dan is Banjer er ook... Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 3 bezoekers