grr... soms is hof een pieeep-beest!!! ;)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

grr... soms is hof een pieeep-beest!!! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-02 19:10

IK ging vanmiddag naar hoffie toe... En hij was op stal al wat kleirig aant doen... Dus ik haalde hem uit zijn stalletje... en toen leek het net of ie wat kreupel liep... Verward En dan weer ff wel... dan weer ff niet?!
Maar toen heb ik van het halstertouw ff teugels gemaakt en ben ik erop geklauterd...! Lachen Toen ik erop zat kon meneer opeens weer normaal lopen en begon ie weer te kliruuuuuh... Frusty
nou ja... in iedergeval: ik heb heum opgezadeld!!!
En toen op de weg... steeds heel erg kijken naar alles en dan net doen of vliegt ie weg enzo...
Waren we daaro op dat kleine paadje wat naar ype-co's boerderij loopt... (daar\achter ligt de bak!) staakt meneer opeens..... Verdrietig
dus ik aandrijven en zo... loopt ie achteruit en wil niet meer vooruit..
Loopt ie zowat tegen een stroomdraad aan waar een beste schok op zit! *LOL*
IK had het in de gaten en deed net of ie al een schok kreeg en toen spurtte ie gelukkig naar voren!!!
Had ie un paar stapjus gezet... gaat ie weer achteruit... Maar dan de andere kant op... richting sloot...
hij reageerde niet op mijn been en dus gaf ik hem een klein tikkie!!! Knipoog
Die sukkel...
geeft een bok en schopt tegen een stel takken van een boom aan!
WHAHAHAHA Haha!
die is echt vet bloooond! Knipoog
maarja... zo heeft ie nog ff doorgeklierd en ben ik eraf gegaan want hij wou niet langs de srv wage... Boos!
Was ik in de bak...had ik de longe en alles vast...
zou ik hem laten lopen....
BOK!
en spurt ie un end weg.....
maar... die BOK was tegen MIJN HAND!
Vandaar dak nu een auwie handje heb... Verdrietig Tong uitsteken
maar toen heeft meneer ff rondgelopperd en kon ik hem zo pakken!! Haha!
Maar ik denk ik moet hem nog wel even longeren anders doet ie het (misschien) welke elke keer... Dus heb ik hem nog even gelongeerd (zonder zweep!) en liep hij netje op alle commando's enzo!!! Maar ja... toen ben ik er nog even op gegaan... En liep ie ook wel netjes en kwam later ook wel naar onderen enzo!!! *LOL* (maar mijn hand deed nog wel wat auwie!!! Knipoog ) En op stal begon ie heeel erg te slijmen!!! Maar dat vond ik wel liefff! Lovers (en hij heeft ook nog een kusje op mijn zere hand gegeven!!! Lovers )

Maar vinden jullie dat ik het zo goed heb gedaan om moet ik er de volgende keer op blijven zitten ofzo als ie niet meer wil lopen??

En wat hadde jullie zelf gedaan als jullie pony zo deed??????????????

Kusje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, atilla en 5 bezoekers