Sinterklaas; wat moet ik ze geven???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Sinterklaas; wat moet ik ze geven???

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 17:01

Ja hoor, het is weer zover:
Versierde etalages, verlanglijstjes, samen met je kleine zusje zingen bij je schoen...
Maar ook die vervelende vragen, wat moet ik ze nou geven??? Verward
Met sinterklaas is het mijn gewoonte dat ik de eigenaars van mijn lieve verzorgpaardjes wat geef. Schijnheilig Maar wat moet ik ze nou geven??? Ze hebben een stal vol paarden, leuke paardenspulletjes en verder alles wat je je maar kan bedenken.
Toch wil ik ze een leuk aardigheidje geven. Het liefste natuurlijk toch iets dat met paarden te maken heeft...
En een leuk gedichtje voor paardenlovers
Wie weet wat leuks???
Het is al zo dicht bij...

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 11:26

Waarom iets wat met paarden te maken heeft? dan beperk je je keuze zo enorm!

Je kan beter kijken naar hun persoonlijke interesse(s) en daarbinnen wat proberen te vinden. Binnen t kader 'paarden' zullen de meeste paardenliefhebbers al een hoop hebben wat ze zelf leuk vinden!

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 12:40

Zelf ga ik meestal gewoon kijken in de winkels. Gewoon even zien wat er is. Meestal vind ik dan wel iets leuks.
Je kunt voor paardekado´s ook kijken op divoza.nl enzo.
Je kunt ook snel een surprise maken die met paarden te maken heeft. (min persoonlijke favoriet is een doos of kistje met stro erin en daar het kado in en een leukpapiertje erom of een foto van het paard erop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 12:59

Het gaat om het gebaar. Geloof me, die eigenaren zijn net zo blij met een chocoladeletter en een persoonlijk gedichtje, als met een echt cadeau.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 17:37

Ik heb het liefste iets met paarden, omdat ik verder eigenlijk weinig van hun persoonlijke interesse afweet! Ik bedoelde trouwens ook een aardigheidje, geen zadel ofzoiets, maar wat moet je nou een niet meer zo jonge man geven bijv??? Misschien is optie 2 wel iets! In ieder geval bedankt!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 22:27

Als je niet precies de smaak weet, dan kun je ook iets van een kadobon geven.
Niet echt superorigineel, maar toch altijd welkom !
Voor mevrouw een kadobon van Etos oid., en voor meneer een CB-bon ofzo ?
Of 2 bioscoopbonnen zodat ze samen een avondje weg kunnen, doet het ook altijd goed.
Is er misschien binnenkort een leuk paardensport-evenement in de buurt ?
Vrijkaartjes zijn ook leuk om te geven (en om te krijgen Knipoog )