Welke comedie film in de bios MOET je zien??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Welke comedie film in de bios MOET je zien??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-02 14:45

Wie heeft er nog een leuke comedie film gezien die nu in de bioscoop draait en je Moet zien??


Gr Kat


stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 14:53

ummm, ik weet niet welke er bij jullie uit zijn, geef es een lijst van de comedies die er zijn, dan zertel ik je of ze goed zijn, heb ze hier NL al bekeken Haha!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Tallie1979
Berichten: 22720
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 14:55

Ik zou naar 2 weeks notice gaan.. Haha!

Die lijkt me erg goed.. Sandra Bullock en Hugh Grant.. Volgens mij een super combi!! Haha!

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 14:56

er draaien niet echt comdies geloof ik? alleen My Big Fat Greek Wedding... die lijkt me wel grappig
verder wil ik: Halloween Resurrection, Red Dragon, Enough, bourne identity en XXX zien... ik moet dus vaak naar de bios hahaha
succes met het uitzoeken van een film!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-02 15:07

en mr. deech?? is die leuk of draait die nog niet??

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 15:21

je bedoelt Mr. Deeds? ja dies heel kewl, moet je zien

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 15:22

mr. deeds
ik weet niet... hier in delft draait ie in elk geval nog niet, misschien vanaf morgen, films gaan altijd op donderdag ion premiere

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 16:50

The Guru, ik weet niet hoor. Ik heb er niet zo veel over gehoord. Ik geloof dat ie erg melig is! Haha!

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 17:38

Volgens mij is Mr. Deeds nog niet in de bioscopen? Of wel?
Ik wil hem in ieder geval wel zien Haha! Die man die de hoofdrol speelt vind ik wel goed spelen! Hij heeft ook in Big Daddy gespeeld, was ook een hele leuke film.

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 17:50

Als The Guru nog draait, dan moet je daar heen gaan!! Ik heb me helemaal kapot gelachen. In het begin snap je er nog helemaal niets van en dan lijkt het echt mega-saai, maar hoe langer je de film ziet, des te leuker hij wordt!!
Je moet alleen een beetje tegen oversekst gedoe kunnen, daar draait het wel een beetje om, maar ach, ik vond het nog een behoorlijk nette film.
The Guru is echt een aanrader!!

jen

Berichten: 3211
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 18:07

my big fat greek wedding is mn zus pas heen geweest, was volgens mij een beetje flauw Verward verder wet ik eigenlijk geen leuke films in de bios

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

assie

Berichten: 9474
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 18:29

Marley schreef:
er draaien niet echt comdies geloof ik? alleen My Big Fat Greek Wedding... die lijkt me wel grappig
verder wil ik: Halloween Resurrection, Red Dragon, Enough, bourne identity en XXX zien... ik moet dus vaak naar de bios hahaha
succes met het uitzoeken van een film!


My Big Fat Greek Wedding is erg standaard, gewoon een hele voorspelbare film (zo een als dat er dertien in een dozijn zitten), maar toch wel leuk, doordat het zo 'simpel' is Haha!

Halloween Resurrection is de zoveelste Halloween in de Halloweenserie, ook een beetje onorigineel dus Gaaaap

Red Dragon vind ik wel erg goed, maar ook eng (maar dat vind ik heel snel van een film Scheve mond ) Het is niet persee nodig dat je de andere 2 delen al hebt gezien. Het is toch ook wel een beetje een losstaand verhaal. (Zo zou het ook gezien kunnen worden)

Triple X, het prototype voor een actiefilm waar je alleen maar achterover hoeft te leunen en lekker te genieten, van een hoop actie met mooie meiden en een nep russisch accentje Haha! Er zit wel iets van een verhaal achter, maar echt diep gaat het niet. Ik vind het toch wel een aanrader, want het is een leuke film als je in een vrolijke bui bent hoor Haha!

Enough en Bourne Identity weet ik niets over te zeggen, alleen dat in de Preview stond dat Enough niet zó was en Bourne Identity juist weer wel (ik zal het wel even nalezen als ik overmorgen moet werken, zal ik meteen kijken welke comedy's er zeer binnenkort nog uitkomen Haha! , toch handig zo'n baantje in een bios)

Nog eventjes wachten en dan komt LOTR2 Party!!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 13:45

ik heb net het boek van Red Dragon uit, is errug goed. De film wil ik ook zeker gaan zien, en hij schijnt idd erg eng te zijn maar ja daar is me vriendje voor Lachen kan ik lekker tegen aan kruipen...
Enough schijnt idd niet zo goed te zijn maar ik wil em toch wel zien... meningen verschillen, misschien vind ik em wel heel goed Lachen


stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 14:21

red dragon is goed, enough heb ik dit weekend op TV gezien en die is ook heel goed, nog een paar andere goede zijn, Shallow Hal, Super Troopers en er zijn nog een paar Haha!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 15:08

nou ik vond austin powers 2 behoorlijk lachen ik heb hem ook 2 x in de bios gezien.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: c_alsemgeest, hagelslag, Roosch, roucha1, Rox87, StalNollie en 48 bezoekers