Ab-Swing

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Ab-Swing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-02 11:58

Ik heb vorige week de Ab-Swing besteld via Telsell. Wie kent dit buikspieren-apparaat en weet of ie ook werkelijk zo goed is als ze beweren.
Ik ben benieuwd.

Dieren zijn dieren, mensen die zich gedragen als dieren zijn beesten!!


germie

Berichten: 25915
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 12:03

Trap daar toch niet in. Er wordt altijd meer beweerd dan waargemaakt kan worden.
Ik ken de ab-swing zo niet direct, maar je buik wordt zonder inspanning, tijd, zweet enz. echt niet vlak. Waarschijnlijk zit er ook doodleuk een dieetboekje bij.

De abronic is ook zo'n dom ding, met stroomstoten spieren kweken. Deels is het waar. Voor topsporters bestaat er iets dat 500 euro kost en dus wel werkt, maar dan nog moeten ze zelf veel trainen.
Met die abronic word je helemaal gek van de stroomstoten die je jezelf uitdeelt (heb het ding geprobeerd).

Verder heb ik ooit een keer al die fitness apparaten van Tellsell geprobeerd op een beurs. Ik was niet onder de indruk. Veel van die dingen verschijnen niet veel later als neppers veel goedkoper op de markt.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 15:18

Ik ken die abtronic wel, die doet gewoon pijn, die swing weet ik niet zo goed, gaat dat ook met stroomstoten?

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

germie

Berichten: 25915
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 13:54

Heb je dadt ding al Barbara?

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 13:59

ABTRONIC


EHHHHHHH als je een navelpiercing heb kan je dat ding meteen weg agan gooien!
Ik kreeg een forse schok stroom door dat ding!
Je krijgt er zowiezo stroom van alleen kleine schokjes...dat is niet erg maar met een stukje ijzer door je buik heb je zo wat stroomstoten te pakken!
Geen idee wat de abswing doet maargoed...het komt van tellsell dus het zal wel niet werken.

Het enigste wat we ooit gekocht hebben en werkte is een of ander schoonmaakmiddel

gewoon geen onderschrift :D

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 14:00

Ik ben ook erg nieuwsgierig of zoiets nou werkt. Volgens mij kun je nog altijd beter gewoon gaan sporten...

* To Belg, or not to Belg *

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 15:25

Dat is alleen maar geldtrekkerij.
Ik denk niet dat zoiets echt werkt, maarja het valt te proberen Haha!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 15:47

Jawel het werkt echt! Ook in bijvoorbeeld de fysiotherapie worden dergelijke apparaten gebruikt die met stroomstootjes de spieren laten samentrekken. De kunst is om het apparaat zo af te stellen dat het voldoende stroom op je spier geeft om hem te laten samentrekken, dus hij moet precies op de goede plek zitten! Dat is erg belangrijk, anders krijg je alleen maar een onaangename stroomstoot en gebeurt er niets.

Het effect wordt verder bepaald door hoe vaak en hoe lang je het apparaat gebruikt. En het werkt zodanig goed dat je er in het begin echt spierpijn van krijgt als je teveel ineens doet!

Is de Ab-swing zo'n geval waarmee je op de grond liggend je buikspieroefeningen doet? Zo'n apparaat helpt je vaak wel om de oefeningen op een correcte manier uit te voeren, maar het blijft een feit dat je zelf inzet en volharding er tegenaan moet gooien om effect te hebben!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 15:50

Ja Fabienne, dat lijkt wel zo. Zelf heb ik maar al te veel te maken gehad met het fysiotherapeutische apparaat dat stroomstootjes geeft, maar dat is héél wat anders dan zo'n abtronic. Met een abtronic kom je nergens, je kunt beter 3 keer per dag de slappe lach krijgen, dan schiet je meer op. Het enige wat werkt is een uitgekiend oefeningenprogramma waarbij je echt beweegt.
Een abronic is zonde van je geld.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, __Martine__, c_alsemgeest, CynThier, Ghazella, GrapeshotBot, IASCrawler en 177 bezoekers