Naar GOA geweest

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Naar GOA geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 20:29

Ik ben vanmiddag naar GOA in Drachten geweest. Wel een spektakel hoor. Prachtige paarden, veel Friezen, Andalusiërs en Arabieren. En, jawel, een mooie tinkerhengst die ik zó had willen meenemen. Ook 3 shetjes waarvan 1 witte met een prachtige staart en een snoepie Lovers . Alle hengsten (70) zagen er geweldig mooi uit, die maken volgens mij nooit een buitenrit of liggen in de mest Knipoog . De kozakkenact vond ik heel spectaculair. Het verhaal volgde ik niet helemaal, er gebeurde zoveel in de piste dat ik dat ook helemaal niet erg vond. Aanrader!


Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 20:38

Goa is echt zoooooooo super geweldig!!! Ik ben het helemaal met je eens!!! Knipoog Wij (bokkertje en maessie waren ook mee!!) zijn donderdagavond geweest!!! we zaten 2de rang in een hoek en daar was geen eerste rang!!! Konden dus alles heeel goed zien!!!

Ik vond die tinker idd heel mooi... was hij bij jullie ook wat aan het bokken enzo en dat het net leek dat hij er geen zin in had?? Want dat was bij ons wel zo maar maybe hoorde het er ook wel bij vandaar!!!

Ik vond vooral die mini-shet ofzo(!) met dat kleine jongetje leuk!!! Als hij met met het zweepje een beetje op de benen tikte en hij ging kruislings staan ging het pony'tje ook zo staan!!! dat vink leuk!!! *LOL*

Die kameel/drommedaris vond ik ook gewldig!!!!!!!!!!!!!!! Haha!

Wat af en toe wel jammer was is dat er dan veel dingen op het 'podium' gebeurde zodat je helft dan niet kon zien...! Nou ja... jammer dan!!! Maar ik denk dat je de 2de x veel meer zal zien!!! *LOL*

Maar zijn er nog meer heen geweest van bokt of niet?!


flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 20:44

Opnieuw gepost.
Laatst bijgewerkt door flicka op 01-12-02 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 20:45

Nog even, dat shetje was idd heel leuk met die gekruiste voetjes, haha. Tinker bokte vanmiddag ook aan het begin, leek wel op de mijne Lachen Lachen.
Er gebeurde van alles op het podium, soms ook niet helemaal goed belicht, dat was jammer. Je komt ogen tekort! Wij zaten wat hoger maar wel in het midden, konden het ook allemaal prima zien. Onze voorstelling begon om 1 uur en volgens mij was er om 4 uur of half 5 weer een voorstelling, dat is wel hard werken hoor voor iedereen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 20:53

Ik ben gisteravond geweest, vond het helemaal geweldig.
Ik snapte dus echt niet hoe die vrouw steeds zo snel die kleding verwisselde Verward Mooie acts allemaal!
Ik vraag me af hoe ze die staarten en manen zo ontzettend zacht krijgen!!!
Ik was heeeeeeelemaal verliefd op een Andalusier, grijs of valk, kon ik niet zien door het licht, met zwarte manen en staart. WAUW wat een gaaf paard Kwijl
Heb het verhaal ook niet helemaal gevolgd, genoot al genoeg van alle paarden in de ring.
Vond ook dat ze leuk met de paarden omgingen, op een heel vriendelijke manier, er werd veel beloond. Snel een klopje op de hals, even iets lekkers geven of een aai over het hoofd. Had ook het idee dat de paarden er plezier in hadden.

Ja, geweldige show, supergeslaagde avond!

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 20:57

Ja, heel vriendelijk tegen de paarden, viel mij ook op. Ah, was dat een Andalusiër, beetje beige kleur dacht ik, echt pràchtig!! Hoe komen die lui toch aan al die mooie paarden hè. Belonen is dé manier om dingen aan te leren, het leek allemaal vanzelf te gaan maar reken maar dat er een hoop tijd en geduld in zit. Veel Z-ruiters ook denk ik. Echt hogeschool met die Friezen ook.

Fem

Berichten: 12478
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 21:04

ik vond het ook helemaal geweldig.....echt hele stoere musical....ik ben ongeveer 3 maanden geleden geweest....toen was hij namelijk bij mij in de buurt!! ik heb het verhaal wel kunnen volgen vond het echt een super coole musical......inderdaad een toffe aanrader!! echt helemaaal te gek!! en zeker hele mooie paardjes..........die tinker was inderdaad heel stoer en lekker bokkend!! bij ons was er ook een fries die weigerde om te knielen......en die kreeg wel een paar flinke tikken met de zweep tegen zijn benen!! maarjah....was inderdaad er mooi

Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 21:16

wij (littleroosie) en ik waren er vanmiddag ook.. echt super Lachen

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Rivjenn

Berichten: 4020
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 21:19

Hoi,
ik ben er iets van 3 weken terug geweest, die Tinker bokte bij ons ook.
Die Andalusiër met die zwarte manen was mij ook meteen opgevallen, echt vet mooi!!!!!!!!!!

"Kies je paard uit, zoals je een vriend kiest, want je moet hem liefhebben."

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 22:07

ik vond GOA ook kei mooi! maar het verhaal was niets..en er gebeurde echt mega veel...ik woud at ik heel wat meer ogen had:D:D


cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 08:55

Die Tinker bokt op commando, zaterdagavond liet hij dat zien Haha!

Prachtig die kozakken.......... en natuurlijk de Spanjaarden, zucht.. Piep wordt ook zo wit...

En dan die ezels haha die deden gewoon ook alles Bloos gave beesten, mooi getraind en veel beloning Knipoog

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Signe

Berichten: 5797
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 09:02

Op mijn site vind je in het forum een foto van de Goa tink, mooooooiii!!

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

angèl171181
Berichten: 22
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Uden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 15:43

Ben er ook geweest, maar dan in Oss, en vond 'm ook erg mooi en ja vooral die Tinker, was er helemaal verlieft op
Lovers

Groetjes Angèl

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 16:16

Ik ben ook gewweest, in de herfstvakantie. Met onze hele ponyclub als afsluiting van het ponykamp. In nijmegen, was keileuk!@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 17:17

Ik ben pas geleden ook geweest en ik vond het echt supermooi!
Dat laatste stukje met die fee ofzo in een hele grote ballon was echt mooi.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmenteC, daydream, Mark0919, miezelke, Sting, tienus63 en 38 bezoekers