Terug kijkend op bijna 2 jaar Bokt,

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Terug kijkend op bijna 2 jaar Bokt,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-02 10:22

Ik zat van de week wat tussen mijn oude posts te neuzen waar ik een paar dingen tegen kwam waar ik nu om moet glimlachen Haha!

Geen grootse uitspraken hoor, maar gewoon grappige dingetjes waar ik achteraf op terug gekomen ben.
Als jullie terug kijken, heb je dan hetzelfde?
Plaats dan eens een quote uit die tijd en dan natuurlijk met tekst en uitleg erbij en je huidige opvatting!

Ik zal ook eens kijken of ik die grappige dingetjes weer kan terug vinden, dan zal ik ze ook even plaatsen!


Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 10:32

Anderhalf jaar terug schreef ik:

Ik baal ff. Ik haat het om afhankelijk van andere te zijn. Ik heb mijn redelijk nieuwe paard zover dat we klaar zijn voor onze eerste wedstrijdjes en ik wil hem eerst graag een keer meenemen naar onbekend terrein. Maar al mijn geld zit en in het gewone onderhoud aan huis en eten enzo en verder natuurlijk grotendeels in mijn paard. Dus einde budget. Ik heb een klein oud autootje en geen trailer. En dus....moet ik maar wachten tot iemand zo lief wil zijn me eens te rijden. Was me ook beloofd door iemand (naar dat onbekende terrein op wedstrijd) maar die heeft afgehaakt: bang dat de trailer stukgaat (nou ja!). Ik kan het niemand kwalijk nemen en dat doe ik ook zeker niet, maar het was wel even een zware domper. Nog tips?

Yeehaa, dat is inmiddels voorbij, ik heb een grotere auto, een eigen trailer, een vriend met wie ik altijd op wedstrijd ga en we starten nu M. Door zo´n oud berichtje realiseer je je weeer hoe luxe dit is!!

Culemborg here I come!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-02 10:44

Ik kwam iets tegen in een topic van jou, Gail!
Ging over de paardenprijzen toen je nog op zoek was;

Sjuimpje schreef:
Citaat:
Op 2001-09-05 14:03, schreef Gail:
Hi Sjuimpje. Dat bedoel ik dus ook: dat is een veilige gedachte. Ik ken jouw paard verder niet, maar ik neem aan dat hij Caritas x Zep is (gezien de naam), hij is dus een vos emt veel wit en veel Gelders bloed, ziet er leuk uit op de foto in je profiel, is ff rekenen vijf jaar en dus nu L-dressuur. an vind ik 50.000 een fantastieprijs (zonder afbreuk te willen doen aan je paard!). Waar basser je dat op? Komt hij uit een merrielijn met allerlei predikaten? Heeft de moeder zeer succesvolle paarden gefokt? Heeft jouw paard spectaculaire bewegingen? Mist hij de degelijkheid van de gemiddelde Gelderse en is hij wat bloederig? Zo nee, dan is 50.000 gulden volgens mij een prijs voor een paard dat je eigenlijk helemaal niet wil verkopen maar als er toevallig ooit iemand mocht zijn die zegt, 'ik geef je er 50.000 voor' dan verkoop je hem wel. Of zie ik dit nu helemaal verkeerd?
Dan is dus wat anders dan dat het paard te koop staat voor 50.000,- en dat hij dat ook echt waard is. Lijkt mij.....???

Dat is gebaseerd op het feit dat dit paard voor MIJZELF minstens zoveel waard is...
IK vind dit een paard waarmee ik mijzelf wat verder zie komen, zoals je al zei worden er op dit moment gigantische bedragen gevraagt voor gemiddelde paarden, als ik dus een nieuw paard zou moeten kopen met dezelfde kwaliteiten heb ik gewoon een grote smak geld nodig.
Ik heb gewoon altijd een prijskaartje in mijn hoofd voor de paarden die ik op dat moment heb, het gebeurt tenslotte niet zelden dat je op concours o.i.d. aangehouden wordt om te vragen of het paard te koop staat...

Toen had ik een grote mond dat die vos voor fl. 50.000,00 weg mocht,
daar zijn we op terug gekomen Scheve mond
Ik heb voor dat geld mensen gehad die hem wilden komen zien, zowel dressuurruiters als een springruiter, maar we hebben ze niet laten komen
Voorlopig kan ik met hem nog lekker doorrijden en als ik op zoek moet gaan naar een ander paard met dezelfde kwaliteiten moet je maar zien dat je er 1 vind voor dat geld...
* als jullie weer meelezen: vervang de Fl. voor een E, dan pak ik hem in Haha! *

Ik vind dit nu al een leuk topic, ik ga nog even doorzoeken Tong uitsteken

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 11:30

Tja, als ik zóveel geld had.... Haha! Ik heb nu trouwens een topknol voor weinig geld dankzij een chippie.

Oud bericht van mij over Mariah Carey
Of hoe schrijf je dat. Tja dit is een algemeen forum dus ik mag dit wel kwijt toch? Ik zag de nieuwste clip tijdens het onbijt en jakkes wat vind ik het toch een vre-se-lijk mens. Eerst was ze plat, nu heeft ze mega-boobs en ze vindt zichzelf ZO fantastisch ...ze geeft haar interviews liggend...yegh yegh wat een irritante zich zelf adorerende barbiepop. Sorry, moest ik ff kwijt

Jouw reactie; ´Die boerenzakdoek in die clip Misselijk ´

Ik denk er nog net zo over...!!! Wat een doos!

Culemborg here I come!!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 13:07

Geplaatst: 27-05-02 18:12

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ga hier mijn droompaard omschrijven, denk dus niet dat ik geen genoegen neem met een paard dat hiervan afwijkt

Ik zoek een merrie of ruin tussen de 1.60 en 1.70. Liefst bruin-rood met zwarte voetjes en zwarte manen. Lief karakter is belangrijk, betrouwbaarheid nog meer. Er hoeft niet zoveel pit in te zitten, als ik maar lekker relaxed met hem of haar naar buiten kan, en af en toe misschien over een balkje kan springen. Als we een team vormen, kunnen we altijd nog kijken of we wedstrijden kunnen doen.

Het is dus niet zo dat het geen vosje mag zijn of dat ze niet iets groter of kleiner mag zijn, maar zo stel ik me mijn droompaardje voor.
Heb je toevallig mijn droompaard te koop? Of iets dat in de buurt komt?

Ik ben bijzonder lief!

Groetjes, Daphne


En nu heb ik dus mijn droompaard, hij voldoet precies aan de eisen die ik had, op het moment dat ik dit topic plaatste wist ik niet dat ik een maand later mijn eerste eigen paardje zou hebben. Alleen dat erniet zoveel pit in hoeft te zitten, da's nie gelukt, Baduh heeft een overdosis temperament in zijn donder. En af en toe een balkje springen? Baduh springt 1.70m! Hihi. Ben completely in love met mijn geweldige paardje Lovers

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 14:36

Het ene moment denk ik: ik doe het, het andere moment weet ik dat ik het beter niet kan doen. Maar waar komt ze dan terecht? Komt ze dan wel goed terecht? Maar is het mijn taak ervoor te zorgen dat zij goed terecht komt, terwijl het mij dan geld gaat kosten?
Het ene moment kan ik zuiver rationeel denken, het andere moment ben ik echt een emotionele doos die niets liever wil dan haar grote liefde...
Maar er zijn meer paarden op de wereld dan alleen deze.

Maar... maar... maar... op alle argumenten die ik aandraag kan ik ook wel weer een "maar" aandragen.

Ik weet het nog steeds niet.



Jemig wat heb ik getwijfeld over het wel of niet kopen van mijn paard.
Uiteindelijk heb ik haar toch gekocht en daar nog geen spijt van gehad.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 22:40

sinds maart/april van dit jaar ben ik op bokt. ik denk dat ik wel wat geleerd heb, wat meer gezien heb, mijn mening verteld heb, en ik heb leuke mensen leren kennen, waarvan een paar in het bijzonder. ik vind het leuke van een forum dat je over bepaalde dingen gaat nadenken waar je voorheen niet zo veel aan dacht, en dan niet alleen omtrend de paarden. door te schrijven over iets bouw je tegelijk een eigen idee.

in het begin heb ik wel eens mot gehad met zep, destijds moderator van RT. dit vind ik daarom wel een leuke: [RT] Aan de teugel laten lopen op de goede manier!!!!

grappig om te zien dat ik in een betrekkelijk korte periode toch anders ben gaan reageren, maar dat komt denk ik omdat ik de mensen toch ben leren kennen, terwijl ze eerst volslagen vreemden waren.

ik denk wel dat ik nog steeds achter sta waar ik toen achter stond.

Amor Vincit Omnia

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 23:00


Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 23:06


Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 12:18

Leuk topic, Sjuim. Ik zie heel wat oude koeien voorbij komen Knipoog.
Maar het valt niet mee om in 69 blz. topics te zoeken waar ik allemaal gereageerd heb.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 18:09

Ik sta nu wel eventjes te kijken naar hoe ik vroeger altijd berichtjes begon en beëindigde:

Hallo allemaal,

blablablablabla

tot binnenkort?
daag,
Femke


hihihi! Haha!
Tja, dit is het eerste en het beste forum dat ik al tegengekomen ben, dus het 'forum-protocol' was me nog niet echt bekend.[/i]

De enige zekerheid is dat men van niets zeker is...

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 20:21

SP, dat berichtje van jouw, toen was je al even erg Haha!

Quote:
Het spijt me als ik je daarmee eens persoonlijk geraakt heb Pepijn, dat was dan niet zo bedoeld.


De naam is PepEijn


En ik dan Bloos mijn eerste berichtje!(denk ik)

eykes
ikken ook
in prov antwerpe
brasschaat
slukes

karolien

(het ging over wie in België woonde)

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 20:23

Haha, al die veulenwebcams... Cool
Avond na avond tot laat naar zo'n klein beeldje zitten staren en vervolgens elke keer de bevalling net missen... Boos! *LOL*

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 21:07

HET IS ZO'N SCHAT!!
echt zo leuk.. ik ben helemaal verliefd.. heb er maar een kwartiertje opgezeten maar ik heb wel al gevoeld hoe die loopt.. echt super schat!!
zondag ga ik weer.. heb er nu al ZOOOOOOOOOO'N zin in!!!!! die vrouw is super aardig en ik mag echt alles met hem doen wat ik wil!!

dit ging over boris Haha! toen ik hem net mocht verzorgen

Ik was toen nog zo kinderachtig.. Als je ook ziet hoeveel topics ik heb gestart over hem!! En de "msn-taal" etc..

macario schreef:

appelflap man. kan niemand ff wat aardigs zeggen. zit al bijna de hele avond te janken, maar nee hoor wat kan jullie dat nou schelen. gatverdamme het lijkt net of alles tegenwerk..



Nou zeg, doe eens even normaal . Niet iedereen hier voelt zich geroepen om iets te zeggen, ik wel totdat ik je 2de reactie had gelezen...
Grow up .



*schaam* Bloos

hm ben toch wel érg veranderd... gelukkig!

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 22:09

angelke schreef:
SP, dat berichtje van jouw, toen was je al even erg Haha!
Quote:
Het spijt me als ik je daarmee eens persoonlijk geraakt heb Pepijn, dat was dan niet zo bedoeld.

De naam is PepEijn

tja, een vos verleert zijn streken niet Knipoog

Amor Vincit Omnia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 11:09

Ik heb vorig jaar een dekking gewonnen van Parcival, als het een hengstveulen wordt noemen we hem Vornix (voor niks).

Dit plaatste ik in een topic over namen met een V, helaas heeft Ilindra het veulen verworpen Verdrietig
Maar volgend jaar wel een W uit Lisa en in 2004 2x de Z uit Lisa en Ilindra

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 18:43

--------------------------------------------------------------------------------

Het is natuurlijk jammer voor je, maar je moet idd blij zijn voor het paard. Die van jou werd verkocht, en heeft nog een gelukkig leven, en jij maakt je zo druk. Die van mij werd afgemaakt, en ik was blij voor hem omdat hij geen pijn meer had, en niet meer stond weg te rotten in zijn stal, en af en toe 5 minuutjes gestapt werd. Avalon had geen leven meer, je zag hem wegkwijnen. Ik was iig blij dat ze hem uiteindelijk weg brachten. Jamaica gaat met pensioen, lekker buiten rijden, niet meer drieduizend verschillende mensen op zijn rug, lekker in zijn eigen, rustige stalletje, heerlijk toch voor dat beestje?!!

Denk er nog maar eens goed over na!!


-------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Ik sta volledig achter mijn reacties en ik vind ze zeer zeker niet stom en zielig. Het valt me wel op dat jij over veel paarden wat aan te merken hebt.



O, tof! Op welke paarden heb ik dan nog meer wat aan te merken dan, want ik weet niet zo goed waar je het over hebt.


-------------------------------------------------------------------------------

Hmm, volgens mij ben ik af en toe een beetje hard...
Maar ik bedoel het goed hoor! Schijnheilig

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 20:48


HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 20:54

Laat ik da tnu gisteren ook gedaan hebben, ik lachte me echt rot! ecth heel erg leuk vooral de domste dingen!!
alleen jammer dat de foto's het voor een groot deel niet meer doen!
ik kreeg al echt oud sentiment:D:D:D:D

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 21:00

Cool hoor.
Heb gister avond bokt flink door zitten spitten. Haha!
De allereerste berichten waren echt ontzettend saai zeg. Hihi
Bij foto';s reageren met bijv. alleen lief erin ofzo.
Of ok.
Ook een heleboel berichten tegengekomen die ik voor een bepaald iemand geplaatst had of iemand voor mij..
En toen werd er nog niet eens wat van gezegd. Haha!
Van sommige reacties van mezelf lag ik helemaal dubbel.

En die Lilly dan, mensen! Die was me toch grappig.. Daar heb ik gister nog eens flink om zitten lachen haha.


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 23:28

Ik kwam ook het rijmtopic tegen waarin iedereen zijn favoriete paardenkleur aan prijsde,
ik heb weer ontzettend erom gelachen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 23:33


Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 23:43

Sjuimpje schreef:
Ik kwam ook het rijmtopic tegen waarin iedereen zijn favoriete paardenkleur aan prijsde,
ik heb weer ontzettend erom gelachen!


Heb je daar de link nog van, want ik weet dat ik daar ook aardig in heb zitten rijmen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 09:10


Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 09:21

Dat rijmtopic van Sjuim was echt leuk!!
Ik zou hem ook nog wel eens terug willen lezen en ben een beetje te lui om hem te zoeke, dus als je toch voor Fitz de link zoekt............ Haha!

Navragen is beter dan afvragen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Butterfly, chocky84, desireeee_x, Eapy, fleurtjeuh, Googlebot, Kim1300, Liselot, Loretta, Love_Rosie, Malissaa1, Mrskiwi, purny, verootjoo, xrobbiee, xSannee en 59 bezoekers