Mijn snuffelmarkt ervaringen..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Mijn snuffelmarkt ervaringen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-02 21:54

Helaas lieten mijn geweldige sokken het afweten.. en heb ik dus behoorlijk koude voetjes gehad. Maar.. ik weet zeker dat ik niet de enige was. Haha! (op Karin na dan.. Knipoog )

Voor mij begon de ochtend al vroeg, na drie uurtjes te hebben geslapen vannacht (lag er om half vier pas in.. Bloos )stond ik om half zeven naast mijn bedje om mijzelf op te knappen en de laatste beetjes in de auto te proppen.

En toen.. op naar Assen, alwaar ik Cody van huis zou halen en MaaikevdVis en Kimmy van het station zou halen. Met behoorlijk wat passen en meten zijn we al met al helemaal heel aangekomen, al had het niet veel gescheeld. Door die ontzettend dichte mist werd ik bijna geramd door een tegenliggende vrachtwagen. Lips are sealed

Ook ik heb het één en ander verkocht. Iets wat mij weer in staat stelde de volgende dingen te kopen.. Frusty Dit waren.. 4 muisgrijze bandages, 4 koningsblauwe bandages, een koningsblauw neusbontje, 2 nieuwe geruite (bordeaux/groen/blauw) vierkante dressuurdekjes (waarvan ik er eentje heb weg gegeven ), een slix blokje en een nylon kaptoom. Dat ik dus gewoon dingen wil hebben, hebben, hebben.. is wel duidelijk.. Haha! Want een echte noodzaak zijn ze niet. Haha!

Ik vond het een ontzettend gezellige dag, ondanks de magere opkomst. Voor diegenen die niet zijn geweest... de volgende keer.. WEL komen
Overigens ook leuk om nog wat bokkers gezien te hebben die ik nog niet kende... Maar kan iemand me ook vertellen wie er nou allemaal zijn geweest? Haha!

Ik heb ook nog foto's gemaakt, welke is zsm op bokt zal zetten.

Tanja.. bedankt!


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-02 23:21

Ik heb overigens zojuist de foto's even bekeken. Ze zijn goed gelukt. Heb nu helaas niet de mogelijkheid om ze op bokt te zetten. Maar zal dit zo snel mogelijk doen.

Tevens ook nog wat foto's gemaakt van die knuffelpony en de shet..

Enne.. Jura, wees gerust.. die tweede foto is erg leuk geworden. Knipoog

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 23:23

Leuk, jammer genoeg kon ik er niet bij zijn, Chester moest ik verhuizen.
Volgende keer hoop ik er echt bij te kunnen zijn! Party!!

Ik had trouwens ook nog muisgrijze bandages willen hebben! *LOL*

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-02 23:26

Voor mij.. nu nog een muisgrijs dekje en een muisgrijze broek. Maar deze heb ik beide al bij Divoza zien liggen Haha!

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 00:37

Sandra, ik ben ten eerste erg benieuwd naar je foto's! (ik was nog niet binnen of ik was al vastgelegd;))
En ik ben ook benieuwd of ik vanmiddag nog veel gemist heb!

Vanmorgen was iig erg gezellig. Lielle zou mij om half 10 op komen halen, dus ik hoefde niet erg vroeg op te staan. Toch was ik er niet toen zij kwam....ik wilde eerst nog even rijden, en dat liep een beetje uit. Maargoed, gelukkig was m'n mams thuis aanwezig....dus na een kopje koffie op naar Mantinge. Ik heb Lielle eerst even heel Beilen laten zien (jahoor, ik woon hier echt al 19 jaar maar weet nog steeds niet perfect de weg...), dwz alleen een omweg hoor....vervolgens hebben wij ons verbaasd over de huisnummering in Mantinge maar we hebben het toch vrij snel gevonden.
Nouja, Tanja d'r accomodatie was echt perfect en ik heb meer gékocht dan verkocht (hoewel ik ook alleen een ponyhoofdstelletje bij me had, dus dat kon snel)....Ik heb al met m'n nieuwe zadeldekje gereden vanavond Lachen!
Maargoed, ik wilde eigenlijk een hoofdstel en eventueel een rijjasje dus als iemand nog iets in de aanbieding heeft...Haha! misschien ben ik aangestoken met koopziekte ofzo.
Nouja, na een bezoek aan de Eventing Shop (en de C1000 niet te vergeten) werd ik weer keurig bij huis afgezet door Lielle (waarvoor heel veel dank, natuurlijk!!!), en toen ben ik nog maar even naar m'n werk gegaan...er moet weer het eea terugverdiend worden hè;)


Hoeveel mensen zijn er nu trouwens in totaal geweest? Ben ik wel heel benieuwd naar.
Ik vond het iig zeker voor herhaling vatbaar, lekker dichtbij voor mij!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 10:04

Van de mensen op de lijst (65 stuks) hebben Karin en ik er maar 34 geteld, kan zijn dat we nog iemand zijn vergeten aan te vinken hoor en verschillende mensen hadden nog iemand meegenomen dus het zullen er in totaal rond de 50 zijn geweest denk ik. Ikke had natuurlijk ook al een groep van het nvvr meegenomen (dacht ik, ja toch?) alleen hoeveel mensen dat waren weet ik niet want het verschil tussen die groep en de bokkers zag ik niet want ik kon dus nog helemaal niemand! Alleen Ikke was voor iedereen die hem niet kent heel goed herkenbaar! (Landrovershirt Haha! )
S'middags is het niet echt druk meer geweest hoor, de meeste mensen zijn in de ochtend geweest!
Hele gezellige dag en we doen het zeker nog eens over!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 18:21

Ik vond het erg leuk. Laat in de ochtend ben ik na een aardige omweg door de mist in Mantinge aangekomen.
Meteen al een leren halster gekocht (die na invetten erg mooi bij Muzefee staat) en een hooinet.
Kort daarna zag ik een erg mooi s&t hoofdstel en was ik meteen verkocht...
En het hoofdstel even later ook. Het hoofdstel hangt nu nog gewoon in huis, want ik ga hem eerst nog even niet gebruiken. (eerst eens sparen voor het ijzerwerk...)


Maar goed, ik vond het erg gezellig om iedereen eens (weer) te zien.

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 20:31

Hihihi ik was er dus ook! Vond het erg leuk en ben zeer benieuwd naar de foto`s! Ik moest wel enorm lachen hoor toen jullie met zn viertjes uit die auto kwamen! Wie had nou uit zo`n vol gepropte auto nog 4 mensen verwacht? Ikke niet! Hahahhaa.

ps tan, die nieuwe hoge neusriem staat ruby echt geweldig! THNX hiervoor!

Haha!


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 20:47

Oh jeeee... foto's????

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 20:55

Yeps... foto's Haha!

Alleen... nog geen bewerkingsprogramma etc. op mijn compie. Verdrietig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 21:21

RUBYWHITE schreef:
Ik moest wel enorm lachen hoor toen jullie met zn viertjes uit die auto kwamen! Wie had nou uit zo`n vol gepropte auto nog 4 mensen verwacht? Ikke niet! Hahahhaa.

Ik had zelf ook niet verwacht dat het zou gaan passen Haha! Hoewel: passen, passen...Ik zei in de auto al dat ik gebroken ribben zou hebben bij een eventuele aanrijding door die wasmand op mijn schoot en Kim had een schraag tussen haar benen staan, dus die had geloof ik ook liever dat we onze weg rustig zouden vervolgen Lips are sealed
Vond het ook erg gezellig.
Hoop dat iedereen blij is met de door mij verkochte spulletjes en ik heb vandaag mijn nieuwe deken van T@nj@ op Tinka gehad en hij ligt super dus ben er heel blij mee, ook het frontriempje en de beugelriemen van Naz zijn al gebruikt. Haha!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 23:28

Ha ha, hoe Kim uit de auto kwam! Ik kwam niet meer bij!!! Volgens mij moest ze eerst haar benen weer in de normale stand terug zetten (met de hand) en daarna de rest van haar lichaam, ik heb echt in een deuk gelegen!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 23:40

En al dat gelach.. heb ik echt gemist.. Verward
De foto's staan overigens in vier delen op ITP

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 02:36

Honeybee schreef:
2 nieuwe geruite (bordeaux/groen/blauw) vierkante dressuurdekjes (waarvan ik er eentje heb weg gegeven ),


Thanx lieverd!!! Lovers

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lys_PPA, Mnoonn, RanjaRietje, turtlelito en 76 bezoekers