opening van onze westhal!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

opening van onze westhal!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 15:05

nou hier wat foto's van de opening! mijn paardje was helaas niet goed. Huilen ik zou in het ponycarroussel rijden en een springdemonstratie geven. nu moest ik op een andere pony! vond ik eigenlijk niet leuk! Verdrietig wilde gewoon op mijn eigen knollie Tong uitsteken Haha!

Afbeelding
de oosthal-westhal hindernis!

Afbeelding
nog een keertje, met de vaandels en de grote wmr vlag voor de western! Tong uitsteken

Afbeelding
ons ponycarroussel op grease muziek en outfit Tong uitsteken ik sta er net niet op! ik rijd daarachter nog ergens!

Afbeelding
links voor sommige bekende ruiter Rosina Hoopman die een kur reed. rechts 2 Z ruiters die pas de deux reden. het linkse paardje heeft afgelopen jaar samen met de amazone een ruiterster behaald. Knipoog

Afbeelding
de western... de voorste is Europees Kampioen Marcel Buchter. Chantalleke van Bokt reed hier ook aan mee, helaas staat ze niet op de foto.

Afbeelding
het stoelen(zakken)dans spel! Haha!

Afbeelding
paardencarroussel! Tong uitsteken

Afbeelding
ahhhhhhh hoe bedoel ik ga weigerennnnnnn Tong uitsteken

Afbeelding
nou dit ben ik op die pony dan! helaas dus niet mijn eigen knollie. ik ben de linker! er reed nog 1 ruiter voor ons en we sprongen 2x een oxer met zijn 3en naast elkaar! was echt blij dat het goed ging met die pony. want dat meisje van wie die is was afgelopen zondag 2x uitgebeld....maar het ging super! was natuurlijk niet hoog....

Afbeelding
vand e achterkant gezien, daar ligt ook een zand/rij bak die nu zo'n 50X60 is ofzo! lekker groot dus.... de achterste manege is dus nieuw

Afbeelding
vanuit de nieuwe bak gezien!

Afbeelding
en nog een menfoto!
nou misschien dat er binnenkort nog meer foto's komen!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 18:43

leuke foto's!
ik vond het een leuke dag!
en het is lekker groot geworden!!!

Barb

Berichten: 12079
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 18:49

leuke fotootjes!!

De hallen rijden beiden erg prettig moet ik zeggen Haha!
Morgen rijden we daar weer in de les mee

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 19:56

ja tis mooi groot geworden! morgen kom ik niet, vanwege tobias

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 4 bezoekers