Ernstig ongeluk.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Ernstig ongeluk.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-02 16:17

Hier een straat verderop kwamen mijn vriendin en ik aangefietst, is het eerste wat we zien: een traumahelicopter, een stuk of 5 zieken auto's, 3 politiewagens, 2 volledig kapotte auto's en overal rood-witte draden gespannen.. we konden nergens door ofzo.. En die auto's waren echt helemaal "gekreukt"

Wat blijkt nou: Er waren 2 broers die eens in de zoveel tijd een "wedstrijdje" deden, dus een race met 2 auto's. En nu was dit dus weer het geval. Iedereen zei dat het wel een keer moest gebeuren enz. Een zo'n auto was tegen een glasbak gekomen (denk ik Verward daar zat namelijk een enorme deuk in) en het was dus helemaal fout gegaan..

ik weet niet goed wat ik hier nu van moet denken. Er zijn geen doden gevallen volgens mij.. Maar zoiets kun je toch ook wel verwachten als je wedstrijdjes gaat doen Gaaaap ..

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 16:24

jeetje, je schrok je zeker rot! onze school staat naast het ziekenhuis en er is al zo'n 2 x paniek geweest. ook traumahelicopters, ziekenwagens, enz maar je schrikt wel! misschien staat het snel in de krant

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 22:07

Hoop dat ze hier van leren, die sukkels met hun straatraceje brengen wel onnodig andere mensen in gevaar. Heb er geen moeite meer mee als ze zichzelf tegen de boom aanrijden Boos!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 23:00

bij mij is een paar weken geleden ook een man doodgereden.
het waren marokanen die s`avonds wedstrijden gingen houden met crossmotoren en toen heeft 1 van hun een 70-jarige man aangereden die zijn hond aan het uitlaten was!
De politie heeft echt nix gedaan om het te voorkomen terwijl er al super vaak was geklaagt over het geluidsoverlast van die motoren.
Er moet blijkbaar eerst iemand dood voordat ze er wat aan gaan doen!!!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-02 16:19

tja ik schrok er ook wel van.. (vond het trouwens wel leuk dat de trauma-heli er was Schijnheilig Tong uitsteken )

Maar idd sypheron.. Ik heb verder ook totaal geen medelijden met de mensen die het veroorzaakt hebben hoor!!

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 12:34

Eigen schuld, dikke bult.
Mensen die dat doen zijn gewoon hartstikke dom, en verdienen zo'n crash wel vind ik. Ben blij dat er geen onschuldigen gewond zijn geraakt.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, carineken en 7 bezoekers