kado

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

kado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-02 22:21

ik ben dus samen met een vriendin op de manege uitgenodigd op het feestje van de eigenaresse van mijn verzorgpaard, ze geeft een feestje omdat ze 30 is geworden.
er komen er meer van de manege maar wij zijn de jingste :d
maarja het word wel gezellie maar we zitten met een probleempie, we weten geen leuk kado voor dr
we willen samen iets leuks kopen waar ze wel iets aan heeft natuurlijk.
nu is mijn vraag aan de bokkers die dit lezen: wie weet er een leuk kado dat ik kan geven????

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 00:09

Toegangskaartje voor een paardensportevenement, doet het vast goed !

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 00:34

Een tekening van je verzorgpaard in een mooi lijstje (het hoeft niet altijd duur te zijn) Of iets anders 'blijvends'

succes iig

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 09:43

Als ze zelf een paard heeft zal ze de meeste spulletjes ook al wel hebben. Dan kun je beter iets anders geven. Een mooi ingelijstte foto, zoals nikkiemisty al zegt. Of een bioscoopbon ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 10:01

Ik heb dan ook een eigen paard maar nooit genoeg paardenspullen hoor. Ik ben altijd dol op handschoentjes, bandages en goede onderlappen, dekjes, luxe borstels. Een kalender van Robert Vavra [zo heet ie toch?] een mooi boek. Kan toch niet zo moeilijk zijn!!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 19:25

Cadeaubonnen van bijvoorbeeld de paardendrogist of divoza of een bon voor een lekker luchtje die doen het vaak ook goed.Je geeft ze geen geld(wat erg saai is) maar ze kunnen toch zelf kiezen wat ze willen,.

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-02 22:39

ja ik zie hier allemaal leuke dingen Haha!
zelf hadden we nog bedacht dat het misschien leuk zou zijn als we misschien een sjabrak laten maken met de naam van dr paardje