Waarde van dit zadel schatten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Waarde van dit zadel schatten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-02 17:02

Hoi!

Zoals sommigen hier al weten moet ik waarschijnlijk mijn zadel gaan verkopen Verdrietig . Ik had het er alleen net met ons mam over wat ik dan nog bij zou moeten leggen, oftewel wat ik voor mijn oude zadel terug zou kunnen krijgen. Ik ga er volgende week zaterdag ook even mee naar een zadelmaker die de waarde ook kan schatten, maar ik ben een beetje nieuwsgierig : Schijnheilig Haha!
Het is een County Competitor, van net 3 jaar oud . Daarvan 1 jaar niet gebruikt. Het is zwart, met beugelriemen (die zijn nog wel netjes maar ouder dan het zadel) en singel van neopreen (60 cm geloof ik)
Het ziet er nog heel netjes uit, maar op het zitvlak natuurlijk wel een beetje aan het slijten door het rijden. Het leer is ook goed onderhouden.

Wat denken jullie dat dit zadel waard is ?

Alvast bedankt! groetjes iris!
Ps: de paarden in mijn profiel hebben allemaal dit zadel op!

ardonnypony

Berichten: 329
Geregistreerd: 23-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 17:45

als je een foto laat zien ... maar ik denk ongeveer 3/4 van wat het kosste als nieuw maybe de helft

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-02 17:47

Zie profiel, duidelijker heb ik niet, helaas!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 09:52

Ik denk dat je beter de beoordeling van je zadelmaker kunt afwachten. Ongezien kunnen wij denk ik weinig zinnigs zeggen over dit zadel. Maar 3/4 van de nieuwprijs lijkt mij al errug veel voor een 3 jaar oud zadel!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-02 16:32

zo'n prijs zat ik ook aan te denken ervoor te vragen, maar ik kijk wel wat de zadelmaker ervan vind;)