divoza terugbezorgen?? ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
salema
Berichten: 282
Geregistreerd: 26-11-01

divoza terugbezorgen?? ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-02 13:54

ik wil dus een rijbroek bestellen bij divoza(mondani)
via internet maar als hij niet past moet ik hem dus terugsturen
en las op de site dan je dan moet betalen om hem weer naar hun op te sturen iemand hier ervaringen mee??
alvast bedankt


Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 15:37

Nou ik kan je zeggen, ik heb welleens eerder (1x) bij divoza via internet besteld, maar ik ben niet bekend met het terug sturen.
Wel moet ik je zeggen dat die Mondoni rijbroeken echt heel erg NIET lekker zitten, ik weet niet of je er al een paar hebt, maar ik ben van mening dat ze echt verrot zitten, de maten die kloppen voor geen meter en het stof is ook raar. Maar als je er al 1 hebt, dan kan je gerust via internet bestellen, zo niet, zou ik toch maar in het echt gaan kopen.

Groetjes Zilly


fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 15:42

Als je niet zeker weet dat het goed past zou ik er niet aan beginnen. Zonde van je geld als je het moet betalen als je hem terugstuurt, dan heb je twee keer verzendkosten betaald en heb je nog niks!
Kan je niet bij een ruitersportzaak in de buurt eerst gaan passen?

De Mondoni broeken die we gepast hebben in Zoetermeer vond ik ook een erg slechte pasvorm hebben. De stoffen zijn inderdaad ook heel anders dan de stoffen van de gebruikelijke merken!

Anouar
Berichten: 52
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 18:03

Geen enkel probleem. Ze nemen altijd alles terug en binnen enkele dagen storten ze je geld terug. Je moet alleen zelf de portokosten betalen (indien er geen sprake is van een fout en/of beschadiging). Ik ben erg te spreken over Divoza!

Love is... just a moment!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 20:02

Ik heb 2 modoni broeken, de maten zijn wel vaag. Ik pas in een 176, maar niet in een 36... Voor de rest vind ik het prima broeken voor die prijs!

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 21:02

Ik heb een keer een poetskist in puin gekregen. Na een belletje kreeg ik een antwoord nummer en kon hem gratis terug sturen en had snel weer een nieuwe.
Maar een rijbroek zou ik gewoon ergens in de buurt gaan passen hoor.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 13:20

nou ik had er een beetje de balen van.


ik had een deken besteld maar hij was te groot en niet zo'n beetje ook, je moest de deken terug sturen, maar zelf de portokosten betalen (hoef je bij de neckerman toch ook niet Verward ) en je geld heb je zo terug dat is dan weer een + punt, maar dan komt het leukste, omdat je punten had gekregen worden die van de aankoop prijs afgehaald Verward . ik wist niet eens dat je er punten bij kreeg, bij elkaar werd er iets van 6 euro afgehaald. ik vond dit niet echt normaal.

ik zou je rijbroek daar alleen bestellen als je zeker weet dat je die maat nodig heb....

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 08:10

Ik heb goede ervaringen bij divoza !!
ook met retouren. Heb ook een keer dingen teruggestuurd en netjes alles terugontvangen..
Alleen als je onder een bepaald bedrag besteld betaal je ook portokosten.
Als je het dan terugstuurd dan betaal je nog een keer ... dus wees voorzichtig met wat je besteld. Anders is het echt zonde van je geld !!

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 08:24

Ik heb nooit wat teruggestuurd, wel een keer een nazending gekregen omdat ik in de winkel een verpakking met kalkoenen had gekocht en thuis miste er 1. Ik heb netjes een volledige niewue verpakking gekregen.

Mondonirijbroeken zijn een drama, binnen een jaar stuk. Ik had een bruine gekocht, maar die werd beige. Ook zijn ze veel te kort, zijn niet inlengtematen verkrijgbaar.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Miran

Berichten: 4429
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 13:43

Ik heb geen ervaring met terugsturen, maar wel heel blij met mijn Mondoni broek. Heb hem nu ruim een jaar, de maat was prima en hij ziet er nog goed uit. Bovendien zit hij ook erg lekker, dus blijkbaar is iedereen toch anders, of heb ik mazzel gehad.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 14:50

een paar maanden geleden heb ik 2 winterdekens laten komen van de divoza. Een daar van paste niet en heb deze zo zonder andere kosen terug kunnen sturen.

Groetjes Lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 15:20

ja wij hadden een jas bestelt maar het was niet het model eigenlijk dat ik zocht en hij pastte ook niet, maar wij moesten wel betalen om het terug te sturen op het kantoor.

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 16:43

ik heb pas geleden een deken besteld.
die heb ik daarna (na 2 dagen ) geannuleerd omdat ik ineens een deken van me ma kreeg.
niets aan de hand en de bestelling werd geannuleerd. geen extra kosten en het geld zou terug gestort worden.
ik heb wel 5 keer gebelt en pas na 2,5 maand kreeg ik eindelijk mijn geld terug.
stomme was dat ik de laatste keer erop stond dat ze aan de telefoon bleef en uit ging zoeken waarom ik dat geld nog niet terug had...
toen hadden ze het voor mekaar en duurde het alsnog 2 weken..
gedoe......


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

salema
Berichten: 282
Geregistreerd: 26-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-02 14:58

bedankt voor jullie antwoorden ik had al zon idee dat ik het beter niet kon doen
ga nu wel een keertje langs bij divoza!!
lekker dagjeuit !!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 17:42

handig dat ik dit lees, had laatst een dek gekocht...na 1 nacht was ie al kapot, de musketonhalen(kleine dingen) waren al gebroken van de lieskoorden....maar om dan het hele dek te gaan opsturen vidn ik wat overdreven en dan is meteen de garantie eraf! dus ik zet er zelf wel weer nieuwe op!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, DotBot, Evito_06, miepmier26 en 47 bezoekers