Mijn vertrek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Mijn vertrek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-02 12:52

Het is nu twee dagen na de begrafenis en er is een hoop gebeurd.
Het was een mooi afscheid en ik kijk er met een redelijk goed gevoel op terug.
Maar hetgeen waar ik al een beetje bang voor was gaat gebeuren, ik vertrek maandag naar Duitsland om daar weer te gaan wonen. Niet alleen vanwege de paarden, maar vanwege nog een paar andere zaken.
Ik heb altijd al het plan gehad om ooit weer terug te gaan, maar niet op deze manier. Het ergste van alles is dat ik de beslissing heb gemaakt om mijn paard niet mee te nemen. Reden hiervoor is dat ik door de week niet thuis ben maar studeer in de stad, en in de weekenden heb ik het te druk met dingetjes regelen voor het bedrijfje. Als ik mijn paard mee zou nemen zou dat dus betekenen dat hij een zeer lange reis moet maken, in een vreemde omgeving komt en dat ik niet eens tijd voor hem zou hebben en hem slechts een knuffel kan geven. Maar ik vind het zo erg, ik voel me echt schuldig dat ik hem na al die jaren achterlaat. Maar ik weet ook geen betere oplossing. Hij gaat naar een goede vriendin van mij, die hem bijna net zo lang kent, die er ook in voor en tegenspoed voor hem was en die bij wijze van spreken kan lezen en schrijven met hem. Ik weet dat ik het niet beter zou kunnen doen, maar toch hè. Zou hem het liefste bij mij houden, egoistisch maar waar. Ik zal onze ritten samen missen, banjeren door het bos, puur lol maken, doen waar we zelf zin in hebben. Dat zal anders worden, eigenlijk zal ik nog maar erg weinig rijden.
Ik wil jullie bij deze allemaal bedanken voor de gezelligheid op bokt, het was een plezierige verslaving! Voorlopig zal ik niet op bokt komen, maar zodra ik mijn internetaansluiting heb plaats ik wel weer wat, helaas zit het fanatieke bokken er voor mij niet meer in.
Allemaal veel geluk toegewenst, en wie weet tot ooit.

Liefs mirte
Laatst bijgewerkt door Mirte op 30-11-02 19:14, in het totaal 2 keer bewerkt

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 13:00

Jee, wat een veranderingen allemaal. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. Een moeilijke beslissing om je paard achter te laten. Gelukkig heb je een goed adres voor hem gevonden...

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 13:15

Lijkt me ontzettend moelijk, het zal ook wel een heel moeilijke keuze zijn geweest voor je om je paard achter te laten na zoveel jaar. Maar ik wens je alle geluk en sterkte van de wereld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 13:27

Jemig Mirte, wat kunnen dingen soms een wending nemen. Heel veel geluk daar ver weg en ik zal je missen.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 13:48

Jeetje, wat gaat dat allemaal snel voor je zeg...
En wat vreselijk dat je je paard achter moet laten, dat moet echt afschuwlijk zijn.... Verdrietig
Heel veel succes, sterkte en geluk toegewenst, ik hoop dat alles goed uitpakt!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 13:52

Jeetje...wat kan het leven toch ineens omslaan...
Ook heel erg dat je je paard moet achterlaten...in ieder geval veel sterkte en geluk, en tot over een poosje weer op Bokt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 14:25

jemig, van de 1 op de andere dag krijg je ineens een ander leven.
ik vind het erg moedig en lief van je om je paard hier te laten.

Ik hoop dat je snel weer bokt hebt, want we zullen je missen.

Ineke2

Berichten: 33112
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 14:59

Oh...wat een veranderingen allemaal opeens...heel veel sterkte met alles en veel geluk gewenst in Duitsland.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 15:37

Ik denk dat je zelf heel goed weet dat je een goede beslissing hebt genomen. Het zal wel even wennen worden zo`n omschakeling, ik wens je heel veel succes met het bedrijf en met jezelf natuurlijk!

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 16:00

ik hoop dat je het heeel leuk krijgt daarzo, en dat je snel weer kan bokken Haha!
en ik vind het moedig van je dat je je paard kan laten staan

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 16:06

hej, wil je op bokt ook ff zeggen dat ik je geweldig missen ga! Al hebben we het daar gelukkig al goed over gehad. Ik zal de urenlange gesprekken voorlopig moeten missen......maar zal je niet vergeten Tong uitsteken Hoop dat je in Dld de achterstand die je nog op me hebt, in zal halen... Tong uitsteken
Maar vooral hoop ik tot heel snel, verder gaan waar we gebleven waren...
"Wanneer één deur van het geluk zich sluit dan opent een andere zich. Maar meestal staren we zo lang naar de gesloten deur dat we de zojuist geopende niet zien"
- Helen Keller
"Elk afscheid is de geboorte van een mooie herinnering"
- Michelangelo
"God heeft de hoop een broer gegeven: de herinnering."
- Michelangelo
Tot snel superbokker Lachen

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 20:04

ik zal je ook missen! Sterkte ermee, en met het afscheid van je paard!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 20:32

O jeetje wat een veranderingen idd! Heel veel suc6 en sterkte toegewenst! Hopelijk tot ziens op Bokt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 20:33

Jammer dat je weg gaat.
Ik wil je voor de komende tijd heel veel sterkte maar ook heel veel succes wensen.
Nu maar hopen dat je snel weer internet-aansluiting hebt.
Tot ziens

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23430
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 20:55

jammer dat je ons gaat verlaten maar ik wil je heel veel succes wensen in Duitsland!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 21:46

Ik hoop dat ik je snel weer op bokt zie, ik zal je missen, het was altijd erg gezellig met je via PB en de chat. Maar het ga je goed daar in DLD.

xxx Steef.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 23:35

heeey mirte ook ik zal je missen heel veel succes daar en hopelijk heb je zo nu en dan tijd om even een berichtje achter te laten hoe het is hugz

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 11:33

He, leuk voor je dat je weer naar duitsland gaat. Veranderingen in je leven, gebaseerd op je eigen keuze, zijn altijd goed voor je. Jammer natuurlijk dat je je paard moet achterlaten, maar die zul je heus nog wel zien hoor. (misschien 1 keer per maand? duitsland is niet ver weg!) Succes en snel tot ziens op bokt!

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 11:46

Heel erg veel geluk gewenst!!!!!
Succes met alles, en hopelijk horen we snel weer wat van je!
X iris

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 18:13

He meid jammer voor je dat je je paardje achter moet laten, maar zoals je zelf ook weet, het is het beste zo voor jou en je paard.

We zullen je zeker missen op bokt, je bent duidelijk iemand di weet waar je over praat en nog goed kan rijden ook!!

Blijf je nu in Duitsland wonen of kom je straks weer terug?
Heel veel sterke iig en veel plezier in Duitsland, maak er wat van!!!

xxx
Mayke

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 22:29

Ik ga je missen meis! Huilen Dus er zit geen ritje Lunterencity meer in? Verdrietig Veel sterkte daar Mirte, hoop dat je het naar je zin gaat krijgen, maar zo snel en onverwachts.... Scheve mond

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 22:42

Wat vervelend dat je ons gaat verlaten...En heel moedig om de beslissing te nemen voor je paard dat je m hier laat. En een goede keus om hem/haar aan je beste vriendin toe vertrouwd. En die zal je vast nog wel eens opzoeken toch ?

Ik hoop dat je snel weer wat op bokt plaatst

xxxx + huggies

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 23:20

Wat ontzettend jammer zeg!
Ik zal je echt missen! Zorg maar snel dat je daar een internetverbindinkje hebt...
Heel veel sterkte en succes daar bij de buren!

X
Suzanne

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 23:24

jeetje, het zal voor jou in een stroomversnelling gaan.
Ik wens je ontzettend veel sterkte de komende tijd.
Ook wens ik je veel geluk en succes in de toekomst,
pas goed op je zelf en tot zien op bokt!!

groetjes van Barb

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 10:03

Wow, het gaat du stoch wel allemaal erg hard. Lijkt me hard hoor om alles zo te moeten veranderen en je paard achte te laten. gelukkig maar dat je iemand hebt die hem ook heel goed kent.
Ik wens je heel veel succes in Duitsland en we zien je vast wel weer eens op Bokt!

Groetjes,

Katrien