vandaag voor de eerste keer gesprongen met mn fjord

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-01 22:55

ze deed het heel erg goed niet een keer geweigerd alle sprongen netjes genomen Haha! ben na 3 kwartier gestopt omdat ze nog niet een hele goede conitie heeft Party!! alleen was het minder dat ze met een kraan bezig waren Frusty de mestbak te legen ze schrok er wel van in het begin even rennen en bokken maar had er snel terug Haha! en iedereen me maar uitlachen haha ga je met die bolle springen die kan neit eens gewoon aanspringen in de galop dus toen kwam eht moment dat ik een sprong moest nemen vanuit de galop en ze sprong gewoon gelijk aan ben echt heel trots op mn meisje en de rest laat ik lekker banketstaaf want die van hun gingen elke keer aan de haal door die kraan en wiegerde wel de les na mij waren de paarden aan debeurt zijn er 4 afgevallen maarja dit was weer mijn verhaal doeiii
( ben echt heel trots op der Lovers )

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 23:03

Heb jij ze lekker terug gepakt!! Jouw paardje deed het lekker wel en schrok tenminste niet iedere keer!!! Party!! Party!!
Dikke knuffel voor de dappere Fjord!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 23:06

hahaha YOU GO GIRL
goed man!altijd van die verwende krengen die dat zeggen1
maar die van jou springt tenminste.
goed hoor

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 23:11

Goed hoor dat je zo lekker hebt gesprongen Pling , en waar dat toch altijd op slaat om zo neerbuigend over een fjord te doen...ik snap het niet....ze zijn toch zeer veelzijdig Pling
Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog geen echt banketstaaf reacties ofzo heb gehad!!!!

Nou veel pleziern met je springfjord Party!!

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-01 23:43

ik ben echt heel trots op haar Party!! na een halfuurtje werd ze al aardig moe dus die man zeg nou nog een sprongetje en dan stop je ermee en ik dahc tja dat doet ze nooit die is bekaf en ze deed het gewoon Haha! daarna lekker buiten gestapt Lachen ja en dat neerbuigende gedoe ik snap dat ook niet ze doen bij mij altijd heel grappig is mischien als grapje maar als je het elke dag hoort is het niet meer leuk zoals dezebijvoorbeeld: zeg ik er zitten veel kuilen in de bak en dan zeggen hun niet zeuren jog je heb toch een bergpony 1 keer is leuk 2 keer ook maar de 3 en 4 keer is het niet meer zo grappig als de eerste keer maar ik wen deraan en ga der niet meer opin er zijn ook heel veel mensen die wel normaal doen Lachen en degene die comentaar hebben bakken er meestal zelf niets van Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 00:01

Fijn dat het zo goed ging. daar krijg je gewoon goede zin van niet waar. Fjorden kunnen toch heel goed springen. de fjord bij ons op de manege in ieer geval wel.

Ik heb laatst og op Menno gesprongen. dat was echt super gaaf. Hopenlijk mag ik nog een keer springen van Iris.

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 08:26

Ik vind het ook! Al die vooroordelen. Een fjord die een sprongetje neemt is toch gewoon super stoer, niet? *LOL* *LOL* *LOL*

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-01 11:31

daar krijg je inderdaad goede zin van heike ben echt nog steeds supper happy

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 16:14

Leuk hoor!!! Fjorden niet kunnen springen nou ze kunnen wel meer zeggen ik heb op een fjord 1.25 gesprongen dus laat ze maar lekker je uitlachen jij weet beter

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 23:04

fjorden zijn te gek!!!
ik heb met mijn eerste fjord 1.20 gesprongen!!

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-01 23:36

ik was vandaag op stal en zag der hoofdje ze keek zo lief Lovers en was nog zo trots op der Haha! ik zo owkee vandaag gaan we lekker wandelen en gras eten Party!! ben echt nog steeds trots opd er voel me net een klein kind Lovers