Pony Express zondag 24 juni!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-01 21:07

Hoeveel van jullie hebben wel eens de drafsport van dichtbij meegemaakt? Dat gaat hard joh! Ik mocht bij stal Dooyeweerd op een sulky meerijden. Bij de renbaan Wolvega gaan we kijken hoe hard dravers nou eigenlijk gaan, en daar is een koers aan de gang van de mini trotters. Ik hen me echt rot gelachen toen ik dat zag! Erg leuk!

Weet jij hoe en wat paarden precies zien? Ik ben dat eens uit gaan zoeken, en ik ben erachter gekomen!

Jolies haar wens is om paardentandarts te worden en zij mag met mijn paardentandarts een dagje op stap.

En ik ga paardrijden met Cas Jansen, van o.a. GTST (vroeger), All Stars en de film Lek!

Daag

[img]../upload/268/cas.jpg[/img]


WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 13:30

Ik maak de drafsport bijna elke dag van dichtbij mee. Wij fokken dravers. We hebben op het moment 4 dravers: 3 merries en een ruin. De ruin staat in training bij Roelof Maring en een van de merries is net terug uit training. Ik rijd op één van ed merries en ik snap dus echt niet waarom niet meer mensen een draver rijden. Ik krijg er echt een kick van als ik keihard door het bos kan draven. Galopperen hoeft van mij niet meer! Ik ga ook vaak naar de koersen en ik vind dat er meer mensen moeten komen. Er lopen alleen maar van die oude banketstaaf rond.....

Pluutje

Berichten: 5617
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 18:07

ahm...cas jansen...ahm..best wel Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl dat wordt kijken, nou denk eigenlijk opnemen, want nu pluut terug is heb ik veel werk te doen...

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 19:39

Grinnik, dit wel een heeeeeele oude topic....

Pluutje

Berichten: 5617
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 20:27

oooow, hahahahahahahahha, ik ga lekker terug in de tijd...hihihihi, sorry, was zo blij dat pluut terug is, dat ik er nie echt met m'n hoofd bij was..hahahaha, das dom!!!maar ja, dat krijg je als een oud topic ineens bovenaan staat!raak ik helemaal in de war!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dark7, Eekie, Jokonootje, Kloesje, ola42, paardje2013, Rijsa, Sjafrane en 29 bezoekers