Onaangekondigd bezoek; gezellig !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Onaangekondigd bezoek; gezellig !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-02 23:08

Wat ik nu toch meemaak !
Zoals jullie misschien weten, hebben wij 3 katten (moederpoes met 2 "jonkies" van ruim 2 jaar oud).
Een van de kleintjes maakte net buiten een hoop kabaal, 'k had al zo'n vermoeden dat er iemand op haar territorium zat gezien het geluid dat mevrouw voorbracht
Dus deur open, en kom maar naar binnen, probleem opgelost !
Maar de moederpoes wilde te hulp schieten, en stond dus ook op de stoep.
Kinderpoesje opgepakt en binnen gezet, en de moeder ook - dat dacht ik althans.

Sta ik binnen met de moederpoes op m'n schouder, blijkt het onze poes helemaal niet te zijn !
Foutje, 't is ook een tijgertje van ongeveer dezelfde afmeting, heb in het donker even een paar details over het hoofd gezien Haha!
't Is dus een vreemde kat (waarschijnlijk wel hier uit de buurt, maar voor mij onbekend), helemaal zeiknat - waarschijnlijk door ons schorem het vijvertje ingejaagd.
Ik natuurlijk helemaal verbaasd, sta je ineens met een vreemde kat op je schouder Haha!

Afijn, meneer (ja, duidelijk een meneertje van ongeveer een half jaar oud) even afgedroogd met een handdoek zodat ie weer toonbaar is, en de deur weer opengezet zodat ie weer naar huis kan gaan.
Niet dus !
Meneer ging languit op de bank liggen, heeft het speelgoed in beslag genomen en zit nu bij mij op schoot te bokken, ondertussen enorme spingeluiden producerend.
Onze katten zitten nu heel verbaasd de nieuwkomer aan te staren, wat een brutaliteit !

'k Ben benieuwd of ie nog van plan is om naar huis te gaan, voorlopig bevalt het hem blijkbaar prima hier !


Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 00:21

WHAHAHA leuk he katten Haha! Haha! . Zo loopt de buurkat van ons ook steeds hier binnen rond te neuzen en te kijken Verward , maar die heeft onze katten nog niet ontdekt, daar heeft hij wel geluk mee want ik denk dat de pleuris uitbreekt als ze hem ontdekken }> Extreme duivel (4 tegen 1 Verward )



Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 00:39

Ik zie het al helemaal voor je hoe jij er achter komt dat de kat op je schouder niet jouw kat is *LOL*
Maar het is wel een aardig brutaal katertje als hij daar zo pontificaal op de bank gaat liggen, die arme katten van jou Knipoog

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-02 11:53

Brutaal is ie zeker, dat kunnen we wel stellen !
Meneer stapt net binnen of hij al jaaaren bij ons over de vloer komt.
Gisteren is hij rond een uur of half twaalf weer vertrokken, ik hoop dat ie snel weer terugkomt want het is wel een erg gezellig beestje !

Tot grote ontsteltenis parkeerde meneer zich ook nog even in de stoel van onze kater, je had die koppen moeten zien Haha!

Ik hoop maar dat ie gauw weer komt !


Sannuh

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Nijmegen-Lent

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 14:49

Wij hadden ook een keer zo'n 'logeetje' en die wou ook niet meer weg maar toen zijn we op zoek gegaan naar zijn baasje en die hebben we jammergenoeg gevonden Boos! maar nu komt ie nog wel heel vaak terug.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 17:55

hihi

Ach met lef kom je ver zoals je hier weer ziet!

Maar nu hij weet hoe gezellig dat het bij jullie is, komt hij vast vaker.
Zeker natuurlijk als hij mee kan kijken op Bokt.

Mickey staat het trouwens echt niet toe als er bij ons een andere kat komt, die zou hij meteen weg jagen. (Tenminste als hij niet te groot is dan hè. Anders wacht hij eventjes totdat één van ons komt helpen wegjagen....)

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-02 00:26

't Was gisteren idd. erg gezellig, maar helaas is hij vanavond niet op komen dagen Huilen

Onze katten pruimen hem overigens ook totaal niet hoor, Mickey is niet de enige die geen vreemde gasten op z'n territorium pikt.
Zie ook het kleine detail: meneer had al in het vijvertje gelegen...... brrrrr

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 02:12

Wij hebben voor de poezen altijd het raam openstaan in de zomer als we thuis zijn... op een gegeven lig je te doezelen op de bank, komt kat op je schoot liggen en spinnen... hmmm voelt wel erg mager....
een of andere vermagerde straatkat! Binnen gehouden, dierenambulance heeft hem opgehaald en naar asiel mee genomen.
Beessie zat zelfs in de kattenmand te spinnen en kopjes geven, arm dier.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Varekaj en 102 bezoekers