Voor de Almelo gangers!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-01 16:20

Hoe is het met jullie gegaan?
Veel prijzen weggesleept?

wacht op jullie verslagen.

groetjes


moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 21:03

ja,ja
ik ben weer terug!! ik heb toch nog 2 winstpunten gehaald ookal hadden we amper kunnen oefenen(ik heb hem net 8 weken en heb intotaal maximaal 3 weken kunnen rijden,hij had steeds een hoefzweer, en hij kan weinig)
dus ik ben best trots op hem!!!De eerste dag was ik tweede met 163 punten en de tweede dag negende met 157 punten en de dag daarna werd steeds slechter ik merkte echt dat hij amper conditie had!!!vandaag had ik geen proefje meer gereden en dat was maar beter ook wnt hij was op!nou mag hij lekker uitrusten een paar dagen en daarna weer goed trainen want hij moet nog veel leren!
groetjes monique.

Danielle
Berichten: 236
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 21:06

Hey,
Lekker zeg! Dat viel zeker hartstikke mee! Tof hoor! Hoe had de rest het gedaan? Af en toe hoorde ik wel wat van Roy, maar dat was eigenlijk alleen over de eerste dag! ]
Groetjes Danielle

***Roderick = Springpaard******Roderick = Springpaard******Roderick = Springpaard******Roderick = Springpaard***


Surma
Berichten: 212
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 21:09

Hallo monique

Gefeliciteerd
Echt goed!!!!!!! *LOL* *LOL* *LOL*

groetjes renate

we hebben een huis

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 21:18

heeeey das zeker goed zeg! al 2 wp nog 3 en je kan naar de L1 haha toch ff dooroefenen dus en suus had het ookal zo goed gedaan? kom maar op met de grote verslagen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 21:21

De rest had het ook goed gedaan vooral mireille en suzanne maar Eveline ook hoor, die mireille presteert echt goed met nischrina , hij loopt zo mooi!!!(maar de rest hoor je wel van hun!!)
ik ben door omstandigheden een dagje eerder terug en het is heerlijk om weer thuis te zijn!!het was een erg inspannende week en ik wil nu voorlopig evve wachten met wedstrijden rijden want hij is er niet klaar voor!!(we moeten nog hard trainen maar dan komt het vast goed en tja die 2 winstpunten heb ik binnen!)ik haalde de laatste dagen echt minder goed 150, 140 punten en toen ging ik erg twijfelen aan mij en mijn pony maar gelukkig ben ik er nu achter dat het vast wel komt maar dat heeft tijd nodig!! straks rijden we de sterren van de hemel(ha,ha)

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 21:27

Monique je moet juist trots op jezelf en op Killian zijn, om zoiets te presteren terwijl je amper tijd hebt gehad om te oefen Pling .....jullie gaan straks alle prijzen wegslepen, als jullie eenmaal in goede training zijn.......dat kan niet anders, als je het nu al zo klasse hebt gedaan Pling .
Nogmaals gefeliciteerd hoor Knipoog

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 22:14

dank, je!!!
Dat doet me goed!!!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 23:22

en.....iemand anders nog naar Almelo geweest??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Telpeva, Vlindy en 133 bezoekers