boswandeling en sinterklaas

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

boswandeling en sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-02 14:32

Gister heb ik een ontzettend leuke dag gehad. Pling s'Middags had ik met een stalgenootje afgesproken, dusi hier op bokt, om met onze paardjes in het bos te gaan wandelen. Mijn paardje is aan het bijkomen van een miskraam en zij heeft net haar paardje gekocht en ze moeten nog erg aan elkaar wennen, dus we gingen ernaast vandaag. Tong uitsteken
Het was super weer en geweldig in het bos! De paardjes liepen braaf mee, ze vonden het volgens mij wel gezellig dat we naast ze liepen en zo konden we natuurlijk mooie foto's maken, zet ik natuurlijk op bokt!
Daarna moesten we om 6 uur een paard afleveren bij ons in het dorp om Sinterklaas een rondje te laten rijden. Een van onze paarden haalt elk jaar Sinterklaas op in Ravenstein, en dit jaar mocht de Sint 2 keer op rug want gister gingen we door een wijk waar zwarte pieten op ramen bonkten en aabelden bij de mensen en Sint ging met paard en al de oprit op . Lijkt me geweldig, wilde dat ik nu 5 jaar was geweest. Zit ik in me pyama voor de televisie, gaat de deurbel *ding dong* ik doe open, kijk zo naar een reuze groot wit paard met sint op de rug. Zeg meisje wat wil je graag voor sinterklaas!?! Whoeaaaaaaaaaaaaaaa, hoe gaaf! Het was dus ontzettend leuk al die kinderbekkies te zien!
Toen moest ik haasten terug naar stal want ik had priveles met mijn toevertrouwde lipizzaner merrie, waar ik laatst al over geschreven had. Ze heeft ander half jaar ong. stilgestaan, vakantie gehad in de wei en heeft wat leuke trucjes nu. Maar het gaat al beter. Gister dus les, het ging geweldig!! Het was gewoon een feestje om haar te rijden Haha! ! Ze had er duidelijk zin in en zelfs de galop ging geweldig, 2 hele rondjes door de hele bak Haha! !! Geweldig en aan de teugel zelfs! Geen gegooi met haar hoofd, ik ben helemaal blij!!! Zoals je leest erg toffe dag dus!
De foto's van de boswandeling komen er aan!
Groetjes

Dusi

Berichten: 750
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Ravenstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 11:21

Ja, was echt lekker in de bossen. Ondanks dat die kleine donder van mij ook mee ging. Het viel ook heel erg mee met Dusica, zo voor het eerst in het bos. Dit was voor haar echt de eerste keer. Ze is nu negen en nog nooit een boswandeling gedaan. Misschien vlgende week weer?

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-02 18:22

Maar natuurlijk! Gezellig! Kunnen we wel ff proberen of ze ook door het water wil....