Over de route naar de Bokt snuffelmarkt........!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Over de route naar de Bokt snuffelmarkt........!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-02 01:20

Voor iedereen die zich heeft ingeschreven voor de Bokt snuffelmarkt en met eigen vervoer komt, het volgende:
Voor het juiste adres en de route graag 1 week van te voren (dus het weekend van de 23e een pb sturen naar Karin, dan ontvang je van haar de route die voor jouw van toepassing is.

Voor de mensen die met het openbaar vervoer komen, neem stuur mij een pb, bus stopt hier toch om de hoek! (duurde 2 weken voor ik daar achter was )

Verder lijkt het mij wel handig als iedereen een naamkaartje draagt met zijn/haar Boktnaam en eigen naam daaronder of zo, dan weet ik ook wie ik voor mij heb.....(heb nog niet veel Bokkers ontmoet en krijg nu een hele lading in ene.....!!) en vele andere Bokkers met mij natuurlijk.

Groetjes, Tanja.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 20:10

Ik kan stickers maken met de namen van wie komen.
Dan ga ik wel bij de ingang staan om de stickers uit te delen Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 21:27

Ik heb gisteravond al het leerwerk dat ik wil verkopen zitten poetsen. Haha!

De routebeschrijvingen heb ik dus inmiddels gemaakt, nog even hier en daar bijschaven op Tanja's aanwijzingen en dan kunnen ze rondgestuurd worden. Zoals Tanja al zei: als je met eigen vervoer komt, stuur mij dan rond de 23e een PB met daarin vanuit welke richting je komt. Dan krijg je van mij de juiste routebeschrijving toegestuurd.

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 22:07

PB me je adres maar, dan vind ik je wel.
Ik zal waarschijnlijk ook wel een kleine groep niet-bokkers meebrengen, we zitten dan met de NVVR in Zwiggelte, ongetwijfelt zijn er liefhebbers die effe willen komen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 10:18

*schopt topic omhoog*

Vanaf vanmiddag kunnen jullie me een PB sturen als je de route wilt hebben. Ik heb er diverse klaarliggen, uit alle hoeken van het land! Lachen

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 21:24

als ik nog niet bevallen ben van ons kleine, is het wel de bedoeling om te komen.
5 dec. uit gerekend dus spannend van wel of niet kunnen komen.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 21:37

Hmm ik weet de weg wel....dat is geen probleem..maar waar ze woont?? dat is altijd een gezoek:)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 14:09

Als iemand nog weet hoe laat we beginnen (en eindigen), wil diegene dat dan even melden in dit topic? Ik weet zelf niet meer wat we hebben afgesproken - staat vast wel in een van de Snuffelmarkttopics maar waar?

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 14:16

ik heb net uitgebreid gezocht en kwam op 10 - half zes uit, als dat nog klopt.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 19:12

Op verzoek van Karin is dit topic tot en met zaterdag een sticky.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 23:05

Via PB kreeg ik nog wat vragen van verschillende mensen, die ik even zo goed mogelijk ga beantwoorden.

De tijden die Lielle hierboven noemt - van 10 tot half 6 - lijken mij prima. Er staat mij idd iets van bij dat we om 10 uur zouden beginnen en omdat mensen nog naar allerlei windstreken terug moeten, lijkt half 6 me ook een nette eindtijd.

Verder waren er mensen die vroegen of ze zelf voor tafels e.d. moeten zorgen om hun spullen op uit te stallen. Ik denk het wel, volgens mij is Tanja er niet op berekend om voor zoveel mensen tafels te regelen. Zelf neem ik een houten klaptafel mee, maar misschien is iets als een wasrek ook handig (bijvoorbeeld als je veel dingen hebt die je kunt ophangen), of een wasmand om kleine dingetjes in te doen, of een picknickkleed of deken om je spullen op uit te stallen.

Overigens heb ik Tanja ook nog even een PB gestuurd met deze vragen, en ik hoop van harte dat ze nog voor zaterdag even online kan komen. Hoop nog meer van harte dat ze me eventjes belt, zodat we wat praktische zaken kunnen doorspreken die ik hier dan weer kan melden.

Dus Tanja: geef me even een teken van leven! Lachen

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-02 02:22

Jawel, ik leef nog!
Reageert een beetje moeilijk zonder computer Haha! (zal je net zien, mijne is nu gemaakt, moet nog van alles worden geinstalleerd maar als de snuffelmarkt is geweest ben ik waarschijnlijk weer iedere dag online Frusty )
De tijden die genoemd worden kloppen, 10.00uur tot een uurtje of half 6, voor diegene die niet graag in het donker rijden......ga op tijd weer weg dan want straatverlichting is hier erg dun gezaaid en als het mistig is (wat hier nogal eens voorkomt) kan je helemaal je lol op in het stikke donker!

Wat betreft tafels, ik denk dat ik er nog 1 over heb, zet wel de stoelen van de eettafel neer voor de mensen die vroeg komen en de hele dag blijven zal ik dus wel een stoel hebben dus die kunnen in ieder geval zitten (als ik er genoeg heb natuurlijk) maar voor tafels moeten jullie verder echt zelf zorgen. Een plank o.i.d. op 2 staanders is natuurlijk makkelijk alleen heb ik geen planken..... zelf zit ik samen met Ruby White op 2 spiraalbodems van een bed... (niet dat ik jullie met complete bedden aan zie komen hoor Haha! maar het is een idee)
Dus je kan van alles gebruiken, een picnick kleed zo als Karin al zei is ook een idee alleen is de vloer erg koud!
Trek ook iets warms aan, vooral voor je voeten want het is gewoon bar koud in deze tijd van het jaar en ik heb geen verwarming in de schuren....
Wel zal ik koffie en thee gaan verkopen, heb alleen geen idee hoeveel ik in moet slaan dus op is op helaas.

Ik hoop dat een en ander een beetje duidelijk is geworden voor iedereen en ik zie jullie allemaal Zaterdag!
Ik heb er echt zin in en het zal echt een heel gezellige dag worden!

Groetjes, Tanja.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 10:50

OK bedankt Tanja, het wordt meteen een heel stuk duidelijker! Lachen

Wat de routes betreft: na 17 uur vanmiddag ben ik niet meer online, routes dus graag voor die tijd aanvragen. Mocht je toch vanavond nog een route willen: Tanja heeft iig die vanaf Hoogeveen klaarliggen, en als je haar naar haar postcode vraagt, dan kun je de route ook zelf opzoeken met de routeplanner van de ANWB.

Verder begrijp ik dat het idd niet warm is in die schuur (had ik al verwacht Haha!). Dat wordt dus drie lagen fleece over elkaar, en 't is meteen een mooie gelegenheid om m'n nieuwe kou-werende Rimfrost schoenen in te wijden. Knipoog

Ik ben er vroeg (rond half 10) en als ik het niet vergeet neem ik Kiwi mee. Die zet ik op m'n tafel en dan ben ik goed herkenbaar! Cool

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-02 13:01

Yep, voor de mensen die het ontzettend koud hebben en niet meer kunnen bewegen van de bevroren ledematen....die kunnen eventueel nog opwarmen in mijn kantoortje, daar heb ik nl. wel verwarming maar heb daar ontzettend veel spullen (en troep) liggen dus ik wil dat kantoor eigenlijk dicht houden maar voor de noodgevallen heb ik nog wel een verwarming waar je even lekker tegenaan kan gaan hangen!