Casanova of Femme Fatale ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Casanova of Femme Fatale ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-02 16:00


The day that we first met , the angels whispered: Perfect
-http://www.stalvandekooidijk.nl


Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 16:06

Jij kunt de goede dingen van het leven waarderen en zij jou ook, een casanova/feme fatale in hart en nieren met stijl en klasse.

37 punten Tong uitsteken

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 16:45

Jouw puntentotaal is 39

Jij kunt de goede dingen van het leven waarderen en zij jou ook, een casanova/feme fatale in hart en nieren met stijl en klasse.

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 16:54

Ik heb 44 punten.. Lachen

Jij kunt de goede dingen van het leven waarderen en zij jou ook, een casanova/feme fatale in hart en nieren met stijl en klasse.

Oke..

Nou vraag ik me alleen af wat de mannen allemaal hebben.. Haha!

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 16:59

40 punten: Jij kunt de goede dingen van het leven waarderen en zij jou ook, een casanova/feme fatale in hart en nieren met stijl en klasse. Keep up the good work. Jij bent diegene waar velen naar op zoek zijn!

Het begint wel een beetje afgezaagd te worden of zijn we allemaal zo gelukkig? Haha!

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 17:58

32 punten: Jij bent verliefd op jezelf. In jou leven is geen plaats voor een ander en anderen vinden jouw een "loner". Maar je weet de dingen op zijn tijd goed te waarderen en je kunt ook best gezellig zijn, dus maak daar wat meer gebruik van! Een beetje romantiek in je leven is niet erg en op zijn tijd wat tijd aan anderen besteden is ook helemaal niet erg. Advies: kijk eens om je heen there is more to life than being you!!!

Jaja Verdrietig

Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 20:00

ik had 40 punten, hoe krijg ik het voor elkaar? :S

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 21:28

40 punten
Jij kunt de goede dingen van het leven waarderen en zij jou ook, een casanova/feme fatale in hart en nieren met stijl en klasse. Keep up the good work. Jij bent diegene waar velen naar op zoek zijn!

Maar dat wist ik natuurlijk al lang Schijnheilig

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 16:11

xxdaffiexx schreef:
32 punten: Jij bent verliefd op jezelf. In jou leven is geen plaats voor een ander en anderen vinden jouw een "loner". Maar je weet de dingen op zijn tijd goed te waarderen en je kunt ook best gezellig zijn, dus maak daar wat meer gebruik van! Een beetje romantiek in je leven is niet erg en op zijn tijd wat tijd aan anderen besteden is ook helemaal niet erg. Advies: kijk eens om je heen there is more to life than being you!!!

Jaja Verdrietig


the same Verward
Nee dit klopt echt niet HAHAHAHAHAA "kijk om je heen" nou dat doe ik genoeg! Cool Schijnheilig

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 18:29

Jij bent verliefd op jezelf. In jou leven is eigenlijk geen plaats voor een ander en anderen vinden jouw een "loner". Maar je weet de dingen op zijn tijd goed te waarderen en je kunt ook best gezellig zijn, dus maak daar wat meer gebruik van! Een beetje romantiek in je leven is niet erg en op zijn tijd wat tijd aan anderen besteden is ook helemaal niet erg. Advies: kijk eens om je heen there is more to life than being you!!!

Hahahahahahaha, omg... Schijnheilig Cool

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Jive

Berichten: 345
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 22:12

Jij bent verliefd op jezelf. In jou leven is eigenlijk geen plaats voor een ander en anderen vinden jouw een "loner". Maar je weet de dingen op zijn tijd goed te waarderen en je kunt ook best gezellig zijn, dus maak daar wat meer gebruik van! Een beetje romantiek in je leven is niet erg en op zijn tijd wat tijd aan anderen besteden is ook helemaal niet erg. Advies: kijk eens om je heen there is more to life than being you!!!

ehm............ja , geen verkeerde dingen van me denken nu he Haha!

Wie zijn ballen krabt met een riek eindigt snel in de kliniek Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers