wie kan mij helpen !!!!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
michor

Berichten: 38
Geregistreerd: 10-04-02
Woonplaats: den helder

wie kan mij helpen !!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-02 22:38

wie kan mij helpen aan kur op muziek figuren .we zijn met 4 witte paarden
en hebben spaanse muziek uit gezocht ( die ze ook op de bruiloft van
maxima speelde) maar dan in hous verzie.dus zo ver zijn we al en nu de
figuren nog hoop snel wat van jullie te hooren gr. renee/michor

it`s nice to be inportant
but it`s more inportant to be nice.......


Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 09:13

kijk eens in een proevenboekje naar carrousel figuren!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 20:15

Ik kan misschien nog wel wat verzinnen L:D Zal er even over nadenken. Jullie moeten hem zeker rijden met het kerstconcours Verward

wat heb je trouwens een schattige kleinzoon! Party!! Ik heb de foto's op de site allemaal bekeken hoor *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 20:34

Ik heb al iets bedacht Haha!
Wat dacht je ervan om allemaal vanaf een hoekletter de diagonaal op te rijden(dus K, H, F en M) en dan voor X halthouden en allemaal achterwaarts. Voorwaarts in draf of stap(afhankelijk van volgende onderdeel) en dan langs elkaar rijden(gewoon in de praktijk even kijken hoe dat het beste werkt *LOL*
Op deze manier allemaal op de diagonaal(richting X) een keertwending rijden en daarna aangalloperen/draven is ook altijd erg leuk, maar ik weet niet of ze dat allemaal kunnen Verward
Middendraf over twee diagonalen(twee combinaties per diagonaal op paardlengte afstand) en dan tussen elkaar door is ook altijd leuk, maar misschien niet zo origineel.
Verder bij A en C afwenden met tweeën en elk een andere kant op wijken. Daarna bijv. bij B en E afwenden en van X weer naar C wenden om weer naast/achter elkaar te komen. Of natuurlijk een gebroken lijn rijden en de ander tegelijkertijd van hand veranderen om weer naast elkaar te komen(moet je dan wel op alletwee de lange zijdes van de bak doen omdat je met vier ruiters bent *LOL* ). Vervolgens kun je de hele rits weer naast en achter elkaar krijgen(2x) door één van de twee duo's bij B of E af te laten wenden.
Heb nog iets bedacht na het posten Haha! Met tweeën afwenden bij B en E en dan neemt het ene duo de buitenkant en het andere de binnenkant, vervolgens kun je wenden naar de hoekletters en rijdt iedereen weer verspreid en kun je weer iets leuks verzinnen om bij elkaar te komen(of bijv. opvolgen met dat wijken dat ik hierboven al opperde).


Ik heb nu ik bezig ben nog wel wat ideeën, maar dat wordt zo'n verhaal Haha! Hopelijk hebben jullie nu nog wat meer inspiratie Lachen Als er nog meer ideeën nodig zijn dan roep je maar(stuur desnoods de beginkür maar even op)! Zijn er trouwens verplichte onderdelen?
Met de choreografie heb ik nooit zoveel problemen, zolang ik maar niet met muziek aan de gang moet Bloos Ik kom trouwens wel kijken hoor met de kerst Haha! Wie rijden er allemaal mee Verward Ik kan namelijk maar drie witjes bedenken, maar zal wel niet meer iedereen kennen Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

michor

Berichten: 38
Geregistreerd: 10-04-02
Woonplaats: den helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-02 12:48

ja onderandere de galop en zo als je wel weet is dat niet michor zij hobbie in de binnen bak.maar dat red ik wel hoor.er is een man die lexs heel en die heeft ook een blauwschimmel snik!!! ik blijf dus de enige met een spierwitte en dat valt zo op he met die andere Pling

it`s nice to be inportant
but it`s more inportant to be nice.......

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 19:11

Galop is wel leuk met zijn tweeën naast elkaar en dan het ene duo bij C aangalloperen en het andere bij A. De galop niet te moeilijk maken, anders is het risico dat het fout gaat zo groot...
Ik weet niet hoe Michor nu in de galop is, maar een paar jaar terug had ik er niet graag naast gereden *LOL* Maar Sil en Michor waren toch al niet zulke goede vrienden Haha! Ik kan me nog een paar hoeven van Michor vlakbij mijn capje herinneren...Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

michor

Berichten: 38
Geregistreerd: 10-04-02
Woonplaats: den helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-02 16:41

dat is nu gelukkig een stuk minder en bokken in de galop doet hij bijna niet meer . ik denk dat het komt om dat hij aan een melanoom geholpen is die zat onder zijn staart .en daar had hij last van . Huilen denk ik want na die tijd is het een stuk beter met hem Kusje

it`s nice to be inportant
but it`s more inportant to be nice.......


VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 20:04

die muziek op maxima's bruiloft is een argentijnse tango .. .iets anders dan de spaanse flamenco......


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dnies90, Jet, Larissajulia, lies_sparkle, LisaVH96, MairiMacBran, nick_en_ik, savieralover en 44 bezoekers